Wedstrijd week 3 || Skoda Octavia

Gepost door Scheur-ijzer 

Hij zijn broertje verloor deze week in de papieren Autoweek wegens het forse prijsverschil van een Kia C'eed, maar... dat weerhoudt de nieuwe Skoda Octavia er niet van om deze week als shopfoto van de Knutselhoek te functioneren. big smile smiley

De foto moet een breedte hebben van exact 800 px. De hoogte is 600 px, met een marge van 20%.
WIP's zijn toegestaan. Toch mag er maar n afbeelding van je shop in het topic staan.
Updates plaats je in het bericht waar je je shop voor het eerst liet zien.
GIF-jes alleen als link.
Uiterst tijdstip van inleveren: volgende week donderdag vr 22:00 uur (later is op eigen risico).

Een paar keer groter!
Dat was de rapid die verloor van de cee'd, niet de octavia..
Jazzzo

Oeps... lijken als twee druppels water voor mij, maar klopt idd. winking smiley
Scheur-ijzer
Jazzzo

Oeps... lijken als twee druppels water voor mij, maar klopt idd. winking smiley

Ik dacht eerst ook dat het een Octavia was.....
Ik vind de Octavia een keurige auto, maar niet erg inspirerend. Deze foto brengt me niet echt op ideen, en zo te zien ben ik niet de enige. winking smiley
Een RS zou kunnen, maar de donoren zijn vaak studiofoto's. sad smiley
Of een heel kale basisversiedrinking smiley
Dat stadium is koda wel voorbij, denk ik. Zeker met de Octavia. Zou me zoiets eerder voorstellen bij de Rapid.
Ja, maar dan zie ik eigenlijk de meerwaarde van skoda en seat niet.
Ik heb ook alvast een kleine wip gemaakt, ik ga hem nog wel verder afmaken maar om het topic een beetje op te fleuren post ik hem alvast.
http://img854.imageshack.us/img854/8206/octaviakopie.jpg

Update: Voorbumper aangepast en reflecties op dak en motorkap aangepast om hem beter in de achtergrond te plaatsen

Greetz Kevin

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-01-2013 11:25 door K.evin.
Leuke setting. thumbs up

Ik ben zelf bezig met een 'sneeuwracer', komt in de loop van de week af

Misschien doe ik er later deze week nog iets aan. winking smiley

Commentaar welkom!
JW01 (vanaf een Appel)
Rallykleuren koda

Leuk, een Fabia greenline grinning smiley
JW01 (vanaf een Appel)
Rallykleuren koda

Ah dat is best een leuk idee. Van de week even kijken of dat me realistisch lukt.
Yellow Cab
Deze foto brengt me niet echt op ideen, en zo te zien ben ik niet de enige.

Hoop dat er nog wat mensen gaan shoppen. Het is wat betreft juist een aantrekkelijke foto: een makkelijke maar aantrekkelijke hoek, een grijstint dus makkelijk met kleur veranderen, nieuw en populair model dus zat mogelijkheden (leasend Nederland wacht bijvoorbeeld met smart op de Combi), hoogstens is de achtergrond een beetje druk, maar daar hebben de meeste shoppers geen last van.
Ik heb best wel inspiratie, maar geen tijd.

leasend Nederland wacht bijvoorbeeld met smart op de Combi

voila!
Leuk idee, nice! Laat de Tour maar komen. big smile smiley
Je had hem ook wat kunnen opdikken, hij heeft toch al een EPO kleur. spinning smiley sticking its tongue out
Jammer dat skoda alleen geen hoofdsponsor meer is.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep