Op-een-rijtje week 2 || Lexus LS 600H

Gepost door Scheur-ijzer 

Met vijftien reacties en drie shops geen al te beste wedstrijd. Maar laten we het niet al te zuur opvatten, volgende wedstrijd vast meer input van shoppers en 'toeschouwers.' big smile smiley

Pa Baleno (SVF)

Scheur-ijzer

rudi lenting

Stemmen kan hieronder. Geef je top drie, stem niet op 't origineel of jezelf en gebruik volledige nicknames. Veel plezier!
Moet ook eerlijk toegeven dat het niet zo'n al te beste shop was van mij. Door drukte met baantje en school ook niet meer kunnen oplossen...

1. SVF - alleen de neus vind ik niet zo mooi, verder netjes geshopt en leuk model
2. rudi lenting - zie wedstrijdtopic
1. Pa Baleno (SVF)
2. Scheur-ijzer
3. rudi lenting
1. Scheur-ijzer
2. Svf (Pa baleno)
3. Rudi lenting
1. Pa Baleno (SVF)
2. Scheur-ijzer
3. rudi lenting
1 Pa Baleno
2 Rudi Lenting, zal shop technisch zeker de minste van de drie zijn, maar er zit mijn inziens meer werk in dan de shop van:
3 Scheurijzer dus.
1 Scheur-ijzer
2 rudi lenting

Lastige keuze en heb serieus getwijfeld om rudi lenting op 1 te zetten: duidelijk het meest verbouwd aan het model maar er zitten mij net wat te veel storende fouten in de shop (zie wedstrijdtopic)
1 Pa Baleno - leuk en mooi model
2 Rudi Lenting - afwerking had wel wat beter gemogen
3 Scheurijzer - jammer van de niet gespiegelde wielen
1. Pa Baleno (SVF)
2. Scheur-ijzer
3. rudi lenting

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-01-2013 15:12 door Golf V6.
1. Pa Baleno (SVF)
2. rudi lenting
3. Scheur-ijzer
1. Pa Baleno (SVF) - geniaal
2. rudi lenting - voor de betere straatraces
3. Scheur-ijzer - mooie setting
1. rudi lenting
2. pa baleno
3. scheur-ijzer
1. Pa Baleno
2. Scheur-ijzer
3. rudi lenting
1. pa baleno (svf)
2. rudi lenting
3. scheur-ijzer
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep