Impressie: Mazda 2 + Peugeopel Corsa

Gepost door Pa Baleno (SVF) 
De huidige Mazda 2 gaat alweer ruim 5 jaar mee en de concurrentie zit niet stil, dus hoog tijd voor een opvolger! Ik heb hoogst persoonlijk besloten dat er geen 3 deurs meer komt want de huidige is nou niet bepaald een succes en ziet er ook niet echt evenwichtig uit, wat ik overigens ook vind van b.v. de Kia Rio...

origineel:

shop:

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-01-2013 09:14 door Pa Baleno (SVF).
Leuk ding zo van de zijkant. Mooi geshopt. thumbs up
Fraaie impressie, alleen vind ik het persoonlijk eigenlijk wel jammer dat de driedeurs hatchback als carrosserievorm nu echt begint te verdwijnen.
Voor en achter wel geslaagd, maar de zijkant vind ik teveel op de huidige lijken.
Uitmuntende shop, werkelijk foutloos. Je hebt wel een makkelijke hoek gekozen voor deze shop, maar het resultaat mag er zijn.
JW01 (vanaf een Appel)
Voor en achter wel geslaagd, maar de zijkant vind ik teveel op de huidige lijken.

Klopt inderdaad, maar dat is bij de nieuwe 6 ook zo, en toch is geen enkel lijntje exact hetzelfde en waarom zou je iets wat mooi is veranderen?

929V6
alleen vind ik het persoonlijk eigenlijk wel jammer dat de driedeurs hatchback als carrosserievorm nu echt begint te verdwijnen.

Vind ik ook jammer, maar de huidige modellen worden duidelijk als 5 deurs ontworpen en dan oogt een daarvan afgeleide 3 deurs vaak niet helemaal lekker, zie ook de vorige Auris en de Kia Rio (waarvan eerder nooit een 3 deurs versie was)

Yellow Cab
Uitmuntende shop, werkelijk foutloos. Je hebt wel een makkelijke hoek gekozen voor deze shop, maar het resultaat mag er zijn.

Dank u!big smile smiley Een impressie hoeft niet altijd een shoptechnisch hoogstandje te zijn en bij een plaatje van de zijkant heb je vaak het beste beeld van de proporties van het model. Schuin van voren zie je de achterkant niet en schuin van achter de voorkant niet. Van opzij van alles een beetje!winking smiley
Pa Baleno (SVF)
Dank u!big smile smiley Een impressie hoeft niet altijd een shoptechnisch hoogstandje te zijn en bij een plaatje van de zijkant heb je vaak het beste beeld van de proporties van het model.

Mee eens, maar voor mezelf vind ik de technische uitdaging van een moeilijke hoek vaak minstens zo interessant als de vraag of je alle zijden van het model kunt laten zien. winking smiley
Zo maak je het Mazda wel heel gemakkelijk. cool smiley

Topper. thumbs up
Heel mooi thumbs up
Al was het nog leuker geweest had je de zwarte raamomlijsting, zoals bij het origineel, tot net achter de deur laten verder lopen.
Mooie shop!

Waarom heb je het tankklepje geen plekje gegeven? Die zal toch aan deze kant moeten komen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2012 19:55 door MikeM.
Mooi! Doet me denken aan de Fiesta!
Geen eigen topic waard maar na aanleiding van dit bericht de volgende shop:

origineel

Wordt dit de nieuwe Corsa?grinning smiley
Ik vind alleen het extra contrast in de achtergrond niet zo mooi, verder weer super geshopt! En een geinig ding. grinning smiley
Misschien dat-ie vanaf de B-stijl iets verandert, (extra ruitje zoals de Astra) maar zou zomaar kunnen dat het zoiets wordt.

Edit: grinning smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-01-2013 13:40 door JW01 (vanaf een Appel).
Zo mag hij zeker komen! Dit neusje staat veel betet dan de originele 208thumbs up
Ziet er helemaal niet verkeerd uit !
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep