Hier de eerste, een kleinere en zuinigere pickup, vooral voor de amerikaanse markt.
Het idee is simpel:de meeste amerikanen zijn niet uit hun pickups te slaan, dus ik heb een zuinige en kleinere pickup proberen te tekenen, met toch een vrij groffe uitstraling
Je hebt de parallelprojectie nu aardig onder de knie. Maar je ontwerp vind ik niet erg Amerikaans: het mist het simpele, stoere. Wat je nu laat zien is een wirwar van lijnen - vooral aan de voorkant - die ik meer zou thuisbrengen bij sommige Chinese fabrikanten.
Mijn tip?: ga eens een paar plaatjes opzoeken van USA-pickups en dan vooral diegene die ook daadwerkelijk in de USA rondkachelen. Bedenk daarna eens of jouw schets in de buurt gaat komen van wat men daar wil en wat het inzetgebied is van zo'n ding. Tipje, het meest verkochte exemplaar:
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-01-2013 16:53 door R-W.
Kijk nog eens naar die F150, bedenk daarbij dat verhogen eerder gedaan wordt bij dit soort auto's dan verlagen, bedenk dan eens waarom dat zou zijn en kijk daarna nog eens naar je schets.
Quote R-W
Kijk nog eens naar die F150, bedenk daarbij dat verhogen eerder gedaan wordt bij dit soort auto's dan verlagen, bedenk dan eens waarom dat zou zijn en kijk daarna nog eens naar je schets.
Ik ga de pick-up opnieuw uitwerken, en maak m gelijk hoger(en pas nog wat andere dingen aan)