impressie kia soul 2013

Gepost door Jazzzo 
Peiling
wat vind je van de nieuwe jazzzo pickup?
Deze peiling is inactief. Stemmen is niet langer mogelijk.
Er zijn 7 stemmen ontvangen.
een mooie verschijning.1

14%
mooi, maar de uitwerking van mijn tekening is niet mooi(graag reactie voor tips0

0%
lelijk, maar de uitwerking van de tekening zelf is goed gelukt2

29%
lelijk, de uitwerking is ook slecht(graag reactie)4

57%
anders (graag reactie)0

0%

2012 kia soul

+

Kia trackster

=

Kia soul 2013
Bedoel je de auto of mijn ontwerpen?
jouw ontwerp natuurlijk!
Er komt een nieuwe 2013 modellenreeks van jazzzo;

Hier de eerste, een kleinere en zuinigere pickup, vooral voor de amerikaanse markt.

Het idee is simpel:de meeste amerikanen zijn niet uit hun pickups te slaan, dus ik heb een zuinige en kleinere pickup proberen te tekenen, met toch een vrij groffe uitstraling

Comments/tips? Stem aub boven in de pollsmiling smiley
Re: impressie kia soul 2013
07-01-2013 15:50
Je hebt de parallelprojectie nu aardig onder de knie. Maar je ontwerp vind ik niet erg Amerikaans: het mist het simpele, stoere. Wat je nu laat zien is een wirwar van lijnen - vooral aan de voorkant - die ik meer zou thuisbrengen bij sommige Chinese fabrikanten.
Mijn tip?: ga eens een paar plaatjes opzoeken van USA-pickups en dan vooral diegene die ook daadwerkelijk in de USA rondkachelen. Bedenk daarna eens of jouw schets in de buurt gaat komen van wat men daar wil en wat het inzetgebied is van zo'n ding.
Tipje, het meest verkochte exemplaar:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-01-2013 16:53 door R-W.
Dat ga ik dus nog even veranderen..

Als ik dit front erop monteer vinden jullie het dan beter?(oude schets, gemaakt voor b-segment auto)
Re: impressie kia soul 2013
07-01-2013 17:52
Kijk eens goed naar die F150!
Begint dit er wat meer op te lijken?
Begint er wat meer op te lijken ja. Wat meer rechttoe-rechtaan dan de eerste, maar dat is alleen maar goed!
Kijk nog eens naar die F150, bedenk daarbij dat verhogen eerder gedaan wordt bij dit soort auto's dan verlagen, bedenk dan eens waarom dat zou zijn en kijk daarna nog eens naar je schets.
Het nieuwe budgetkarretje van jazzzo, maar dankzij enkele snufjes niet eens zo budget. Moet concureren met bijv. De Dacia Sandero

En zijn interieur

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-01-2013 15:34 door Jazzzo.
R-W
Kijk nog eens naar die F150, bedenk daarbij dat verhogen eerder gedaan wordt bij dit soort auto's dan verlagen, bedenk dan eens waarom dat zou zijn en kijk daarna nog eens naar je schets.

Ik ga de pick-up opnieuw uitwerken, en maak m gelijk hoger(en pas nog wat andere dingen aan)
Hoe verander je overigens de vraag en antwoorden van de poll? Of kan dit niet?
Geen idee, heb het zelf nog nooit gedaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep