Op-een-rijtje week 46 || Kia Cee'd Sportswagon

Gepost door Scheur-ijzer 

Het rijtje van deze week!

Yellow Cab

SVF

Scheur-ijzer

Stemmen kan hieronder. Geef je top drie, stem niet op 't origineel of jezelf en gebruik volledige nicknames. Veel plezier!
Ik vind het alledrie topshops

1. Scheur-ijzer(alleen jammer van dat hesje)
2. Svf(als je de kleur niet had veranderd had je #1)
3. Yellow cab(mooi geschopt enzo maar het model spreekt mij het minste aan)
Ik dacht bij scheur-ijzer eerst : wauw...
maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer kleine storende details ik merk (chauffeur zit in het midden en te ver naar voren, lichtbalk op dak, het hesje...).
Dus zakt die naar de 3e plaats...
Na lang aarzelen wordt dit dus mijn rijtje :

1. SVF
2. Yellow Cab
3. Scheur-ijzer
Mijn top-3 zijn de shops zoals ze er staan:

1 Yellow Cab
2 SVF
3 Scheur-ijzer (ook door het hesje)
1. svf
2. yellow cab
3. scheur-ijzer

Geef je top drie

Dat gaat dus in mijn geval niet lukken... Eigenlijk is het als deelnemer daardoor onmogelijk om op deze manier een geldige stem uit te brengen (er is al eens een stem ongeldig verklaard omdat diegene een top 4 had ipv een top 3)

Desondanks wil ik toch graag weer mijn sportieve plicht vervullen:

1 Yellow Cab
2 Scheur-ijzer
Lastige keuze, zet ze het liefst allebei op één. Die van YC krijgt van anderen minder punten, daarom YC op één.

1. Yellow Cab (gewaagde keus voor de achtergrond, vooral omdat het gras zo fel is. Net geshopt.)
2. SVF (niets op aan te merken, kleur staat goed naar mijn mening. Met de oude kleur leek het nog een beetje een Kia met Suzuki kenmerken, een nieuwe kleur maakt er psychologisch echt een nieuw en kloppend geheel van.)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep