Wedstrijd week 44 || Honda CR-V

Gepost door Scheur-ijzer 

Deze week de nieuwe Honda CR-V. De oude werd vaak een bejaardenauto genoemd, van deze kun je dat niet meer zo makkelijk zeggen. Tenminste, niet van een rode.

» De foto moet een breedte hebben van exact 800 px. De hoogte is 600 px, met een marge van 20%.
» WIP's zijn toegestaan. Toch mag er maar één afbeelding van je shop in het topic staan.
» Updates plaats je in het bericht waar je je shop voor het eerst liet zien.
» GIF-jes alleen als link.
» Uiterst tijdstip van inleveren: volgende week donderdag vóór 22:00 uur (later is op eigen risico).

Groter!
waaaaahh!! mijn ogen!! vond mijn suggestie voor een ferrari f12 berlinetta toch een stukje beter als je het mij zou vragen :3
Ik kan je nochtans verzekeren dat ik deze week eentje in dezelfde kleur uitgebreid bewonderd heb in de showroom.
Weliswaar maakte daar de 19" velg met zwarte spaken en chromen rand het verschil (hint/hint) thumbs up
ik ga ook maar weer eens meedoen, hopelijk krijg ik em deze week af.
(opzetje)

Ik vind zelf dat ik grote stappen maak, misschien nog wel grotere stappen ga maken. (niet arrogant bedoeld.) Maar ik heb een eigen home-made cursus gemaakt (tuts zoeken op het internet en die dan uitvoeren.) en een van die dingen die ik nog een keer wilde maken, was een matte auto. Die heb ik weliswaar al een keer gemaakt, maar dat was geen succes. nu met een goede tut. vind ik dat het resultaat een stuk beter is! :3

Hier is mijn creatie (update gaat nog wel volgen.)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-10-2012 18:56 door Jasper1997.
Op een matte lak krijg je, zeker bij hevige regen, niet zoveel verschillende schaduwtinten...
thumbs up

Maar hij staat volgensmij niet helemaal met de 4 wielen op de grond en de achterzijde is que belichting wat nep
Zou leuk zijn als er op de laatste twee dagen nog een paar inzendingen bij komen. Anders hebben we voor de derde keer op rij weer minder dan vier deelnemers. winking smiley
Scheur-ijzer
Zou leuk zijn als er op de laatste twee dagen nog een paar inzendingen bij komen. Anders hebben we voor de derde keer op rij weer minder dan vier deelnemers. winking smiley

Ik vind het al knap dat er elke week deelnemers zijn. Hoeveel tijd zit er in een shop? (ik kan het niet dus heb geen idee)
Ik zou zo'n wedstrijd 2 wekelijks houden.
Dat is waar. Ik doe over een shop vaak opgeteld een uurtje over drie/vier, soms iets meer soms iets minder. Kost inderdaad veel tijd, maar je hebt wel een leuk resultaat waar je trots op kunt zijn. winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep