Op-een-rijtje week 43 || Ford Fiesta

Gepost door Scheur-ijzer 

Het op-een-rijtje van deze week!

Jasper1997

Woets

Scheur-ijzer

Stemmen kan hieronder. Geef je top drie, stem niet op 't origineel of jezelf en gebruik volledige nicknames. Veel plezier!
1. Woets
2. Jasper1997
3. Scheur-ijzer
1. Jasper1997 (sfeervol plaatje)
2. Scheur-ijzer (jammer dat je geen tijd meer had om de achterdeur aan te passen, zodat die deur nog open kon, verder netjes)
@Woets: ik had nog even snel en onopvallend een update daarvoor gedaan hoor. tongue sticking out smiley

1. Woets - goede shop, niets op aan te merken.
2. Jasper1997 - ook een goede shop, probeer alleen voortaan iets subtieler te werk te gaan met kleuren: eerst was de kleur te donker, nu na de update heeft het teveel contrast (hoewel het wel een verbetering is).
1. Woets
2. Jasper1997
3. Scheur-ijzer
@Scheur-ijzer: ik bedoelde dat de naad in de c-stijl niet doorloopt tot aan de bovenkant van de deur. De lijst boven de achterdeur loopt in een stuk door naar het achterste raampje smiling smiley
1. Jasper1997
2. Woets
3. Scheur-ijzer

Robert...
British Racing Green
1. Woets
2. Scheur-ijzer
3. Jasper1997
Geen tijd meer gehad (door vakantie in Duitsland) om mijn Fiesta CC af te maken, maar zal toch mijn top-3 plaatsen...

1. Woets
2. Scheur-ijzer
3. Jasper1997

1. Woets	25

2. Jasper1997	18
3. Scheur-ijzer	15
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep