Wedstrijd week 42 || Dacia Logan
 | Pfff, daar heb ik héél wat fantasie voor nodig. 
|
 | Ook dát kan in de Knutselhoek. 
Wat iniedergeval wel duidelijk is is dat de beste mensen van Dacia contrast-balkje eens even flink omhoog geschroefd hebben. Dat maakt het shoppen niet bepaald makkelijker...
Robert...
|
 | Ik dacht er een foute cross/rally-versie van te maken ofzo, noppenbanden en al. :P
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-10-2012 11:04 door Sinner_.
|
 | In rood ziet hij er, zowel van binnen als van buiten, goed uit...
|
 | Quote Sinner_
Ik dacht er een foute cross/rally-versie van te maken ofzo, noppenbanden en al. :P
Leuk idee, ik heb van de vorige Logan een keer een raceversie geshopt voor een wedstrijd.
|
 | ...en ik van diezelfde Logan een Gordini. Toch zie ik dat mezelf niet weer doen met deze.
Robert...
|
 | ... en ik voor de vorige een bugetversie. Maar die kan nu niet.
|
 | nee maar wel een MCV, een opvolger van de Simca Matra Rancho op bais van deze lijkt me ook wel orgineel.
|
 | De MCV is opgevolgd door de Lodgy.
|
 | Toch lijkt me een nieuwe MCV niet onmogelijk. De oude MCV was tenslotte een estate, en de Lodgy een MPV... Het zijn natuurlijk allebei ruimtewagens, en dat is het enige waar de gemiddelde Dacia-klant naar kijkt, maar toch...
Robert...
|
 | Ik ga hier vanavond maar eens aan beginnen Van een exotische roadster naar een pretentieloze budget sedan: het kan in de Knutselhoek.
Ik ga het proberen om te draaien :P Van een pretentieloze budget sedan naar een exoot!
|
 | Ik ga me er eens aan vergrijpen. Lekker makkelijke hoek en kleur.
|
 | Prima, Sjoerd. Maar niet op een nieuw account - da's tegen de forumregels.
|
 | whehe, busted 
|
 | Was m'n wachtwoord vergeten, en ook het wachtwoord van het e-mail adres waar deze aan hangt. En ook het antwoord op de beveiligingsvraag daarop. Godzijdank zat daar m'n vorige telefoon nummer aan ter verificatie. Dus kan dit account gewoon weer gebruiken.
Excuus
|
 | Quote Yellow Cab
Prima, Sjoerd. Maar niet op een nieuw account - da's tegen de forumregels.
Hoezo is dat tegen de regels? Zo lang hij slechts 1 shop plaats per wedstrijdtopic maakt dat niet uit toch?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-10-2012 14:29 door Antigone.
|
 | Quote Forumregel 10
Je mag slechts met één account deelnemen aan het forum. Het is niet toegestaan van meerdere (valse) identiteiten gebruik te maken.
|
 | !sjoerd of .sjoerd ! of . dus. Het is nou niet net alsof hij met 2 identiteiten werkt maar gewoon zijn oude kwijt lijkt te hebben, of in elk geval tijdelijk... Ik ben mijn oude ook kwijt dus ipv Antigoon heet ik voortaan Antigone, nooit commentaar op gehad...
En dan nog is het lastig controleren, zo ver ik kan na gaan kunnen zijn YC en SVF dezelfde persoon.. best aannemelijk als je de kwaliteiten van beiden in acht neemt... (natuurlijk meen ik dat niet, maar wie controleert het?)
Maar we dwalen af...
|
 | Antigone heeft PB. En zullen we 't nu weer over de Logan hebben?
|
 | Wordt makkelijk stemmen zo.
|
 | Ben sinds het weekend weer bezig met een bus, nu is ie af. Niet zo tevreden maar ik had ook niet zoveel tijd deze week en het maken van een bus is vrij lastig....

|
 | Misschien leuk om in de achterste ruit een knikje te maken ofzo. Anders wordt het zo'n blokkendoos. En een rail voor de schuifdeur. Of zijn het suicide doors?
|
 | Deze kant is sucide door, omdat hier de tankdop zit. Aan de andere kant heeft hij wel rails. Als ik er nog wat aan doe vandaag dan maak ik de ramen dicht, dat heb ik al uitgeprobeerd en staat leuker, vind ik. Maar dan moet ik wel nog naden trekken voor de bovenkant van de deuren en dat kost ook wel weer veel tijd....
|
 | Netjes & een stuk mooier dan het origineel. 
|
 | die van mij ook nog geupdate!
|
 | Hopelijk plaatst .Sjoerd. ook nog iets! 
|
 | Ik ben niet echt ver gekomen zegmaar...
|
 | Jammer man, volgende keer beter. 
|
 | dit is hoe ver ik was... 
|
|