Op-een-rijtje week 41 || Jaguar F-Type

Gepost door Scheur-ijzer 

De Jaguar viel goed in de smaak, hoewel de meesten de wagen niet heel ingrijpend veranderd hebben.

Joël D.

Sinner_

FredjeTSI

Jasper1997

K.evin

Robbert....

Helaas hebben we één diskwalificatie: FredjeTSI: formaat te groot. -> Plaats een versie die wel 800 pixels breed is en de diskwalificatie is ongedaan.

Stemmen kan hieronder. Geef je top drie, stem niet op 't origineel of jezelf en gebruik volledige nicknames. Veel plezier!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-10-2012 16:59 door Scheur-ijzer.
1. Joël D (alleen al de vondst van die koplampen!!!)
2. Jasper 1997
3. Robert...
1. Robbert (Kleur staat hem goed, mooie en nette velgen eronder. Zet hem maar op de oprit!)
2. Joël D (Kleur van het interieur is 'te hard' imho, verder erg geslaagd)
3. K.evin (logo etc. staan in spiegelschrift, anders had je op 2 gestaan)

Jasper1997: Dat dak is gewoonweg veel en veel te groot, totaal niet meer in verhouding.
Kijk maar eens naar de onderkant van de rechterzijde (voor de bestuurder) van het voorraam.
Dit sluit niet goed aan op de rest van de auto en is gewoon breder dan de wagen zelf. Op zich
wel jammer, want is vind de styling wel geslaagd. Ziet er wel lekker 'agressief' uit. Bommetje. thumbs up

(wtf, 3 edits nodig) nut smiley

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-10-2012 00:38 door Sinner_.
1. Sinner_
2. Jasper1997
3. Joël D.

Robert...
1. Sinner
2. Robert
3. Joël D.

(Had de verkeerde geupload door m'n haast nut smiley...heb het aangepast naar 800 pixels breed.)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-10-2012 02:26 door FredjeTSI.
1. K.evin, duidelijke nummer 1 heb hem dan ook als bureaubladachtergrond
2. Jasper1997
3. Joël d
1 Robert, voor mij gewoon de mooiste.
2 Joël d, had iets meer gedaan dan de opvallende voorzijde wijziging en je was nr. 1 geweest
3 Kevin, jammer van de slecht staande wielen/banden. Het model velg is niet verkeerd, maar volgens mij klopt de hoek voor geen meter.
Pink Panther
2 Joël d, had iets meer gedaan dan de opvallende voorzijde wijziging en je was nr. 1 geweest
Had is erg graag gedaan, maar tijd is schaars voor mij. Helaas.

1) Robert
2) Kevin
3) Jasper
1. K.evin - heerlijk plaatje zo met de lak in combinatie met de achtergrond. Met stip op 1.
2. Joel D. - koplampen zijn erg mooi, cleanen en leer ook. Hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik hem vind.
3. Sinner_ - leuk gevonden, miss leuk geweest om de lampen wat kleiner te maken -> meer MX-5

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-10-2012 15:12 door Scheur-ijzer.
Fredjetsi had ik eigenlijk wel wat punten gegeven als ik het zo zie...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep