Wedstrijd week 25 || Smart Fortwo

Gepost door Scheur-ijzer 

Je staat er misschien niet bij stil, maar de Smart Fortwo loopt alweer 14 jaar mee. Begin dit jaar werd het wagentje subtiel gefacelift: zie de nieuwe grille en voorbumper. Een mooie aanleiding om deze matgrijze Smart nu te gaan shoppen. Veel plezier ermee!

» De foto moet een breedte hebben van exact 800 px. De hoogte is 600 px, met een marge van 20%.
» WIP's zijn toegestaan. Toch mag er maar één afbeelding van je shop in het topic staan.
» Updates plaats je in het bericht waar je je shop voor het eerst liet zien.
» GIF-jes alleen als link.
» Uiterst tijdstip van inleveren: volgende week donderdag vóór 22:00 uur (later is op eigen risico).

Grote versie
Bedankt voor de inspiratie, BRG. smiling bouncing smiley

Wippert. Mis ik hem af krijg zo in de tentamen periode.

jammer, toch weer teveel werk.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-06-2012 14:45 door JW01 (vanaf een Appel).
Vandaag dus eens voor het eerst photoshop (nogmaals bedankt voor de tip, Joël!)
gebruikt en ik moet zeggen dat het moeilijker is dan dat ik dacht dat het zou zijn.
Valt me echt niet mee.. Dus dat jullie het zo makkelijk laten lijken zegt natuurlijk
wel wat over jullie kennis, petje af hoor. Na veel 'gerommel' en enige krachttermen
welke ik jullie wil onhouden, is er bij mij het volgende uit komen rollen.

/edit

Dit is de uiteindelijke versie. Mooier kan ik het met mijn beknopte kennis niet maken, wel lelijker. :P
Ik heb het (met dank aan enkele tutorials) maar bij subtiele veranderingen gehouden..

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-06-2012 13:59 door Sinner_.
Leuk dat je zo enthousiast bent. En hij ziet er netjes uit voor een eerste shop hoor. winking smiley (dit was mijn eerste shop)

V1.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-06-2012 15:34 door volvo 480 S.
Ben bezig met een grondige aanpassing....

WIP:
Ik heb er maar een sportievere versie van gemaakt.
Lager, breder en strakker

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-06-2012 00:50 door ZaZu.
Woets
Ben bezig met een grondige aanpassing....

WIP:
[www.muismedia.nl]
hahaha, ik had helzelfde idee in mijn hoofd! En dan ook nog eens een soort van crosscountry oid. big smile smiley
(alleen kreeg ik het niet voor elkaar en heb ik het na veel geploeter maar opgegeven) Ziet er goed uit! thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-06-2012 12:12 door Sinner_.
dankje... ik heb m wat netter gemaakt...
wtf ZaZu! eye popping smiley thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-06-2012 13:52 door Sinner_.
Ziet er inderdaad erg goed uit ZaZuthumbs up
dank voor de complimenten
zier er lekker uit Zazu!
Om hem echt netjes te maken zou je de achtergrond linksboven nog netjes kunnen maken, daar zie je een dupliceer foutje.
Voor als je meer dan twee personen in je Smart wil meenemen.

Door tijdgebrek net niet helemaal af maarja.
@ZaZu, je shop is bij mij in geen enkele browser te zien. Nou ga ik morgen pas het rijtje maken, dus als je voor die tijd zorgt dat hij hier zichtbaar wordt kan ik hem wel meenemen.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2012 22:15 door Scheur-ijzer.
Tja, jammer. Net zoals hier het geval is. Maar een leuk idee! thumbs up
Scheur-ijzer
@ZaZu, je shop is bij mij in geen enkele browser te zien. Nou ga ik morgen pas het rijtje maken, dus als je voor die tijd zorgt dat hij hier zichtbaar wordt kan ik hem wel meenemen.

Ik kan m vanuit Safari gewoon zien. Leuke shop!
Hier ook gewoon te zien.. FF 13.0.1
nu wel overal, eerder niet...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep