Op-een-rijtje & stemmen week 15 || Chevrolet Impala

Gepost door Yellow Cab 

Daar is 'ie dan, het Op-een-rijtje voor week 15! Met deze week een fraai rijtje Chevrolets... of wat daarvan is overgebleven.

SVF

lybra

Pikumatti

topgearwessel

Joël D.

Scheur-ijzer

Wielklem

Stemmen kan hieronder. Geef je top drie, stem niet op 't origineel of jezelf en gebruik volledige nicknames. Veel plezier!
1. Joël D.
2. SVF
3. lybra

Jammer dat de shop van Wielklem nog niet af is (de neus klopt volgens mij ook niet helemaal meer met de rest van het ontwerp), want met een goede afwerking had 'ie zomaar op 1 kunnen eindigen. Het model op zich vind ik erg fraai!
1SVF
2Pikumatti
3Scheurijzer

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-04-2012 17:34 door Wielklem.
1. Lybra: zoals gezegd in het wedstrijdtopic, dit is de shop waar ik het meest enthousiast van wordt. Erg mooi.
2. Pikumatti: ontzettend goede details (zoals regen, reflecties) en goed afgewerkt, zelfs op de grote resolutie is geen kartellijntje te zien.
3: SVF: leuk model, mooie kleur

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-04-2012 20:50 door Scheur-ijzer.
1 Scheur-ijzer
2 lybra
3 Pikumatti

Ik ben het eens met Daewoo-Chevrolet. Ik heb nog getwijfeld om Wielklem een punt voor de moeite te geven, maar zou daarmee de shop van Pikumatti te kort doen.

Verder jammer dat bij de shop van Joël D. de ramen (en dus het interieur) wel erg makkelijk zijn afgewerkt.

Die van Scheur-ijzer is kwa model weliswaar niet echt orgineel, maar wel netjes en van dit rijtje de mooiste!
1. Scheur-ijzer
2. Wielklem
3. Schapievleesiefabriek
Sterke shops deze wedstrijd, dus lastig om een top-3 te kiezen thumbs up

1. scheur-ijzer
2. pikumatti
3. svf
1. Scheur-ijzer		17

2. lybra		16
3. SVF			12

4. Pikumatti		11
5. Joël D.		6
6. Wielklem		4

7. topgearwessel	0
Wow, gaaf om een keer een shopwedstrijd te winnen. big smile smiley thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep