Volkswagen budget auto 2014
 | Lijkt wel een Renault (kangoo)...
|
 | Is dit een hele slechte shop of een scoopfoto ...
|
 | In China neem ik aan?
|
 | slimme zet, tegen die tijd is de nwe oldtimer regeling van kracht en rijden we allemaal zo'n hok.....
Yep, het straatbeeld gaat er de komende jaren aardig op voorruit....
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-10-2012 08:17 door -MGM-.
|
ultra low-cost cars for emerging markets.
Niet voor hier dus... Eigenlijk best jammer, voor de vermelde prijzen is hier amper iets deftigs te krijgen...
|
 | Als een Kangoo met een Panda botst krijg je dit.
Een Kangda... VW Kangda of Pangoo...
|
 | Je moet wat als je Skoda steeds luxer maakt. Voor zo'n budgetmerk best prima. Opvallend dat een airbag daar nog niet de standaard is.
Quote -MGM-
slimme zet, tegen die tijd is de nwe oldtimer regeling van kracht en rijden we allemaal zo'n hok.....
Yep, het straatbeeld gaat er de komende jaren aardig op voorruit.... Ja, ik zie ook veel liever een 190d! 
|
 | Mooi verhaal, maaruh....Wat een onzin tekeningen.... Is echt nergens op gebaseerd. Hup.... Naar de knutselclubpagina
|
 | Quote Ami
Mooi verhaal, maaruh....Wat een onzin tekeningen.... Is echt nergens op gebaseerd. Hup.... Naar de knutselclubpagina 
Dat zeg jij. Maar deze shops/impressies/tekeningen zien er zo specifiek uit, daar moet wel een kern van waarheid in zitten.
Immers, dit verzìn je toch niet?
|
 | Quote JP2010
Quote Ami
Mooi verhaal, maaruh....Wat een onzin tekeningen.... Is echt nergens op gebaseerd. Hup.... Naar de knutselclubpagina 
Dat zeg jij. Maar deze shops/impressies/tekeningen zien er zo specifiek uit, daar moet wel een kern van waarheid in zitten. Immers, dit verzìn je toch niet?
Onder het motto 'waar rook is, is ook vuur?' Omdat iemand de moeite doet enkele afzichtelijke shops in elkaar te frutselen, zou het idee waarheid moeten zijn? Rare redenering. In autoland wordt er een pàk afgefantaseerd om de verkoop van autobladen op peil te houden.
Het zijn trouwens wel erg slechte knutselwerkjes: deurpanelen van Skoda, koplampen van de Kangoo, raamomlijstingen van de 1-serie: niet echt een geslaagde combinatie 
|
 | Quote JP2010
Quote Ami
Dat zeg jij. Maar deze shops/impressies/tekeningen zien er zo specifiek uit, daar moet wel een kern van waarheid in zitten. Immers, dit verzìn je toch niet?
Sorry...ik reageer een beetje fel, maar het is toch een aanfluiting. Die kern van het verhaal klopt zeker wel.... Er komt een budget VW met een nieuw naam ( nieuw budgetmerk), maar deze tekeningen zijn het resultaat van het rechtstreeks en vooral letterlijk doorvertalen van het technische concept( gebruik van VAG onderdelen, platform, etc) in een nieuw te ontwerpen model. Dit model is een ratatouille shop van andere en ( niet alleen) VAG producten. Oftewel een eigen interpretatie op basis van het nieuws. Of nieuws??? Het was al langer bekend. We zitten alleen te wachten op de eerste scoop. En omdat die er nog niet is, wordt dit in elkaar geflanst.
|
 | Quote Ami
Quote JP2010
Quote Ami
Sorry...ik reageer een beetje fel
Geen probleem boor 
maar het is toch een aanfluiting. Die kern van het verhaal klopt zeker wel.... Er komt een budget VW met een nieuw naam ( nieuw budgetmerk), maar deze tekeningen zijn het resultaat van het rechtstreeks en vooral letterlijk doorvertalen van het technische concept( gebruik van VAG onderdelen, platform, etc) in een nieuw te ontwerpen model. Dit model is een ratatouille shop van andere en ( niet alleen) VAG producten. Oftewel een eigen interpretatie op basis van het nieuws. Of nieuws??? Het was al langer bekend. We zitten alleen te wachten op de eerste scoop. En omdat die er nog niet is, wordt dit in elkaar geflanst.
Het zou me niks verbazen als het uiteindelijke product op deze tekeningen gaat lijken.
|
 | Quote iDS
[ rook is, is ook vuur?' Omdat iemand de moeite doet enkele afzichtelijke shops in elkaar te frutselen, zou het idee waarheid moeten zijn? Rare redenering.
Dat is inderdaad een rare redenering, die je daar zelf verzint. Ik zeg nergens dat omdat iemand de moeite doet om shops in elkaar te frutselen, dat wat we zien waarheid moet zijn. Ik zeg, dat aangezien deze shops zo'n specifiek uiterlijk heeft, dit best wel eens een kern van waarheid zou kunnen hebben.
|
 | Seat Leon?
|
 | Is dit niet de VW versie van de Rapid Spaceback of nieuwe Fabia Combi
Rapid draadje
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-11-2012 22:30 door Ami.
|
 | Quote autoleip
Seat Leon?
Die is al gepresenteerd en heeft geen VW achterlichten...
Maar ik moet ondertussen JP2010 gelijk geven: ik herken de impressies hier onmiddellijk in 
|
 | Die deurlijnen en zo doen me hieraan denken: [www.autoblog.nl] ... Brazilië als productieland, zou wel een goedkope plaats zijn om van daaruit de USA te beleveren. Voor Europa zullen ze wel eerder een land van het vroegere Oostblok als uitvalbasis kiezen ...
|
 | Het kan nu natuurlijk ook zijn dat deze foto's niet van de Volkswagen-budgetauto zijn, maar van een model dat even boven de Volkswagen Gol zal gepositioneerd worden.
|
 | Quote iDSMaar ik moet ondertussen JP2010 gelijk geven: ik herken de impressies hier onmiddellijk in 
Het is niet helemaal duidelijk of het model dat we op de foto zien onderdeel gaat zijn van het budgetmerk of dat hij daadwerkelijk als Volkswagen op de Chinese en Indiase markt gaat verschijnen.
[www.autoweek.nl]
en
One would think that 12 brands, which are currently owned by Europe’s number one and the world’s number three automotive group, would be enough. Apparently, they are not: VW Group executives must have had their fingers crossed behind their backs when they recently vowed to put an end to their brand shopping spree. While VW is not going to buy another carmaker yet (as far as we know, at least) it is getting ready to launch a new global budget car brand that will compete with the likes of Dacia, Lada and Chinese companies like Geely.
[carscoop.blogspot.com]
VW gaat een nieuw budget merk introduceren. De wagens die in dit topic zijn gepost horen dus niet in dit topic thuis. 
|
 | Niet eens een echte budget uitstraling. Onder bepaalde hoeken meen ik de oude A3 Sportback te herkennen. Hebben ze die basis misschien gebruikt (beetje hetzelfde verhaal zoals met de Exeo)?
|
|