Op Auto China Beijing in april dit jaar presenteerde FAW de Besturn B90 als de vernieuwde Besturn B70. De Besturn B70 blijkt echter alweer aan vervanging toe getuige deze spionagefoto's:

Bron: [auto.sohu.com]
Het zal wel weer x jaar duren voordat ze op de markt komen...
Beetje Mazda 6, Opel Insignia. Zeker niet slecht maar wel behoorlijk inwisselbaar. Wel valt op dat deze auto een in verhouding erg lange overhang achter heeft.
Re: FAW Besturn B70 (CN)
28-02-2013 20:52

Bron: [auto.163.com]

*edit:

Bron: [auto.ifeng.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-03-2013 00:56 door D-C.
Re: FAW Besturn B70 (CN)
28-02-2013 23:07
grappig, al die camouflage......alsof iemand het zou willen namaken.....gekke chineesjes
Ik vind de auto, afgaande op de laatste foto's, heel erg lijken op de grote modellen van Hyundai. Niet alleen het exterieur maar ook het dash.
Heel in de verte zie ik wat Honda Accord in het ontwerp en dan wel de generatie (1992-1998). Vooral de achterlichtunits doen mij aan dat fraaie model denken alsmede de korte achterklep en de vlak liggende achterruit.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep