Renault Clio III Facelift
 | eeuhm het is slechts een klein faceliftje van het front en andere achterlichtjes. De neus wordt in verhouding niet groter ofzo, het blijft dezelfde auto
|
 | Soms komt er bij een facelift een paar centimeters bij. Of dat hier ook het geval is, is nog niet te zeggen.
|
 | ja maar daar wordt een neus niet ineens heel erg fors van
|
 | Zou best kunnen, ik vind hem ook wat hoger lijken. Niet echt mooier ook ofzo.
|
 | Mee eens.. al die geforceerd uitgesproken gezichten, een beetje een botox cultuur.
|
 | Hé, die leeuw... amandelvormige ogen, centraal daaronder de neus en daar weer onder een grote bek... nu zie ik waar Peugeot z'n familiegezicht vandaan heeft (Sorry, heel erg off-topic.)
|
 | @Rc: Hi, hi, goed gezien! 
|
 | ja was mij ook nog niet opgevallen eigenlijk, maar het lijkt wel zo te zijn! haha
|
 | ik krijg een tiida gevoel?
|
 | Heb je dat al bij de huidige?
|
 | Lekker kleurtje!
|
 | owjee.. voorzie ik a-symmetrische achterlichtunits??
ARrghhh
|
 | nee volgens mij gaat hij daar gewoon naar rechts, richtingaanwijzer dus, en dat heb ik niet bij de huidige Davidoff
|
 | Hij heeft idd het rechterknipperlicht aan.
|
 | Niet verkeerd . Al denk ik dat de koplamp-indeling anders wordt...
|
 | Bah, de laatste nette, mooie Renault wordt ook even verpest.
|
 | vind je? ik denk dat je dan sowieso even moet wachten op officiele foto's want ik geloof nooit dat die onderbumper een zwart gat wordt... zal echt nog wel iets van een grille in te zien zijn zoals de laguna coupé (vind je dat overigens geen mooie wagen..?)
|
 | Ik vind de gebogen lijn onder de koplampen een beetje als een litteken op iemands gezicht. Je aandacht wordt er zo naartoe getrokken dat je niet ziet hoe glad de rest is. Ook de vorm van de koplampen kan ik icm de rest van de neus maar niet mooi vinden. Soortgelijke misser heeft Mazda begaan met de 5. Die koplampen kloppen ook niet meer.
Alles hierboven is gebasseerd op de shops die Passchier laat zien he, dus nog niet op het uiteindelijke resultaat.
|
 | jorisvo Schreef: ------------------------------------------------------- > vind je? ik denk dat je dan sowieso even moet > wachten op officiele foto's want ik geloof nooit > dat die onderbumper een zwart gat wordt... zal > echt nog wel iets van een grille in te zien zijn > zoals de laguna coupé (vind je dat overigens geen > mooie wagen..?)
Ik verwacht die grille net als bij de Mégane. Daar ziet ie er mijns inziens ook onaf uit. De Laguna Coupé vond ik best een mooie wagen, alleen de neus niet.
|
 | Je hoeft niks te verwachten, de echte zie je hier boven al in het groen (met cammo).
|
 | Nuttige post B.RS..........
|
 | Hoezo? je det net alsof je die scoop niet hebt gezien (dat kan ik niet opmaken uit je post nl.). But correct me if I'm wrong...
|
 | Die foto's doen het hier niet, vandaar.
|
 | Ja, dat kan ik hier niet ruiken
|
 | Doet me denken om de Clio II phase 1 met die dichte neus bovenaan en een kleine spleet vlak tussen bumper en motorkap. Maar zo staat het wel nice.
|
 | die neus is wel even wennen, vind de huidige Clio en iets agressiever uitzien. maar, niets is officieel.
|
 | Vind het jammer dat ze de koplampen zo'n vreemde lijn hebben meegegeven. Echt rare lijnen zijn er in de rest van koets namelijk niet te vinden. Dat knikje vind ik best storend namelijk.
|
 | Quote Mach1
Ik verwacht die grille net als bij de Mégane. Daar ziet ie er mijns inziens ook onaf uit.
Mijn verwachting is uitgekomen, op deze foto vind ik die onderste grille er nog steeds onaf uitzien. Net als bij de Mégane. Wat betreft de koplampen ben ik het met Nack eens.
|
 | Mijn eerste indruk is helaas ook "dit is het niet".
Misschien is het wennen, en de nieuwe Renault-neus wordt wel herkenbaar zo, maar nee, ik vind het zelf ook niet wat
|
 | klein motorkappie zeg!
|
 | Lekker fel kleurtje sowieso! neus is er wel iets op vooruit gegaan. Hij is nu meer herkenbaar alszijnde Renault, en iets minder braaf/saai. Im mijn ogen dus wel een verbetering.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de RS versie ...
|
 | Quote rickm
klein motorkappie zeg!
Nu je het zegt! Was me nog niet eens opgevallen, ziet er een beetje vaag uit .
|
 | Wanneer komt dat ding nou us? 
|
 | @rickm: die is niet kleiner dan de huidige hoor...
|
 | tja, groen is niet echt mijn kleur maar in een normale kleur, zwart/grijs, is het volgens mij wel een flinke verbetering hoor! mooie dichte neus!
|
 | Quote adinsx
Mijn eerste indruk is helaas ook "dit is het niet".
Misschien is het wennen, en de nieuwe Renault-neus wordt wel herkenbaar zo, maar nee, ik vind het zelf ook niet wat
Beetje voorbarig?
Ik zie alleen de onderkant van een neus en een motorkap die openstaat en daarmee zicht ontneemt. Bovendien staat ook nog eens het portier open. Ten slotte is de foto ook niet je van het.
|
 | Deze scoop is toch echt wel duidelijk genoeg om je een mening te vormen.
|
 | heb jij ooit een auto gezien die mooi is als de motorkap open staat? echt, alle auto's zijn lelijk met een open kap! of er moet een hele mooie motor in liggen, of hij moet op een speciale manier open gaan ofzo maar doorgaans is alles meestal verpest met een open kap.
|
 | Dat is maar net wat je er zelf van vindt.
|
 | Quote jorisvo
heb jij ooit een auto gezien die mooi is als de motorkap open staat? echt, alle auto's zijn lelijk met een open kap! of er moet een hele mooie motor in liggen, of hij moet op een speciale manier open gaan ofzo maar doorgaans is alles meestal verpest met een open kap.
Nou die dichte motorkap kun je zelf nog wel verzinnen, daar zullen de schokkende wijzigingen echt niet inzitten!
|
 | Quote Davidoff
Quote adinsx
Mijn eerste indruk is helaas ook "dit is het niet".
Beetje voorbarig? Ik zie alleen de onderkant van een neus en een motorkap die openstaat en daarmee zicht ontneemt. Bovendien staat ook nog eens het portier open. Ten slotte is de foto ook niet je van het.
Ik zei dus: "Misschien is het wennen"
En we hebben al meer foto's of impressies langs zien komen van de neus met dezelfde stijl. En nee, dat is me gewoon te lief voor een Clio. Zeker als de RS een bijna identieke neus gaat krijgen. Overigens ben ik nog meer benieuwd naar de achterlichten. Die kwamen in eerdere shops/scoops helemaal over als "hmm. jammer"
|
 | Nouja de huidige Clio ziet er ook redelijk "lief" uit in standaardtrim. De uitvoering maakt die auto mooi. 
Als dynamique S ofzo is ie bijvoorbeeld superstrak, en dat is bij de nieuwe waarschijnlijk ook wel zo.
|
 | ik wacht op een normale kleur en geen diep gapend zwart gat op de voorkant 
|
Deze discussie is gesloten. |