| | 
 | Echt lelijk, ik vind het huidige model veel mooier.
|
 | zonde
|
 | De koplampen en de achterlichten vind ik niet mooi in het ontwerp passen, ik vind 'm ook minder fraai dan het huidige model. Wel leuk dat AW nu eindelijk een bijzondere scoop heeft.
|
 | Ziet er goed uit 
|
 | Wel slim van ze dat ze hem niet veel veranderen. En de twee nieuwe motoren zullen een 3.7 V6 en een 5 liter V8 zijn.
|
 | Gelukkig lijkt ie nog sterk op de huidige!
|
 | Mooi 
|
 | dit is de EX- concept die we al eerder konden bekijken o.a. op het AW forum
die willen ze er dan net onder laten plaatsnemen ...

|
 | officiele EX is toh al onthuld?
|
 | Yep...
|
 | lijkt me die FX toch een beetje nutteloos, wat heeft ie dan meer te bieden dan de EX? 
|
 | ruimte, grotere motoren... Zowat alles dus; wat biedt een X5 meer dan een X3? beantwoord dat maar eens...
|
 | Ik VOND het de mooiste suv, nu de lelijkste (samen met ene Ssyang Yong)..zonde..
|
 | Zag net een hele zooi ex-en bij de infiniti dealer staan. Vroeg nog aan mijn vrouw of ze niet een proefrit wilde maken. Maar nee wilde ze niet. Binnenkort toch maar eens kijken denk ik
|
 | grasmaaier Schreef: ------------------------------------------------------- > Ik VOND het de mooiste suv, nu de lelijkste (samen > met ene Ssyang Yong)..zonde..
Ik vind de Ssang Fungahai Rexton anders niet lelijk hoor, deze scoop wel...lijkt wel op een bmw de voorkant dan.
|
 | Krijg het idee dat bij de eerste foto's van de grijze wat tape is weggeshopt. De achterlichten op bovenstaande foto's zien er toch net wat anders uit.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-02-2008 15:41 door nack.
|
 | mm, ik denk niet dat Autoweek foto's gaat photoshoppen..
|
 | Het is mij iets tè agressief.
|
 | Wie koopt dit ding nou? Ik zou m niet van mn eigen geld willen betalen, daarvoor kun je ook een goede tweedehands S6 voor halen!
|
 | Wat voor vergelijking is dat nou weer? Je kunt voor dat geld ook ik weet niet hoeveel Aygo's kopen...
Neus is niet helemaal mijn ding, maar dat kleurtje vind ik wel dondersvet 
|
Wie koopt dit ding nou? Ik zou m niet van mn eigen geld willen betalen, daarvoor kun je ook een goede tweedehands S6 voor halen!
Wie wil er nou een S6.
|
 | Dat word een mooi neusje !
|
 | Quote Bentley Arnage Echt lelijk, ik vind het huidige model veel mooier.
Echt lelijk is ie niet, maar het huidige model is inderdaad veel mooier. Een vriend van me heeft er 1, een FX 45, in het zwart. Om te kwijlen, wat een mooi apparaat. En het rijden is helemaal een feest, die V8 is geweldig. Beresterk en een oorgasmisch geluid.
|
Wie koopt dit ding nou? Ik zou m niet van mn eigen geld willen betalen, daarvoor kun je ook een goede tweedehands S6 voor halen!
Zo kan ik er nog wel een paar bedenken... 
|
 | nieuw topic dus... Hij staat toch ook in Geneve?
|
 | |  |