Impressie topic

Gepost door Smith 
Eric13
Autoexpress kwam met spectaculaire artist impressions van hoe een BMW 1 Series beater van Jaguar er uit zou kunnen zien:
Niet als de Lexus 200CT waar effe de lampenclusters van de XJ zijn ingeshopt veronderstel ik.

Meer info: Telegraaf AutoVisie

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-03-2011 20:44 door JW01 (vanaf een Appel).
Re: Impressie topic
17-03-2011 17:50
Teaser Clio IV.
Komt pas in 2012
Trekjes van Dezir EN Aston M. V8!

[news.autoplus.fr]
28-03-2011 12:05
Nieuwe Mercedes E-Klasse vanaf 2015:

Vooral de Estate ziet er best goed uit zo, een stuk dynamischer dan de huidige thumbs up

De achterzijde van de Sedan is echter net een Audi, absoluut geen Mercedes-achterlichten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2011 12:07 door E61.
04-04-2011 11:12
BMW 4-Serie, een 4-deurs coupť op basis van de 3-Serie, concurrent voor de Audi A5:

11-04-2011 22:24

Kwam ik tegen op het net. Niet heel realistisch denk ik maar wel leuk.
12-04-2011 14:14
Nieuwe Espace en Clio:
[imag.autojournal.fr]

Prachtig blik!
02-07-2011 14:05

Geinig.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-07-2011 14:07 door JP2010.
02-07-2011 16:03
Die stond laatst volgens mij ook een keer in de Autoweek, ik vind het ook een gaaf model! Mag zo van mij wel komen, lekker karakteristiek.
11-07-2011 18:22
16-07-2011 09:01
In de Autoplus van 4 juli hing onderaan het artikel over de nieuwe Koleos nog een kadertje met twee impressies van Renť Demarets van een kleine SUV van Renault op basis van de Nissan Juke:

Ziet er helemaal niet zo gek uit, met die ZoŽ-stijlelementen! Eerlijk gezegd vind ik 'm een stuk fraaier dan de Juke.

16-07-2011 18:45
Lezen is een kunst

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-07-2011 21:55 door B. RS.
16-07-2011 20:34
B. RS
Dit gaat over een model onder de Koleos (...)

Heb ik iets anders beweerd?
18-07-2011 20:29
22-08-2011 09:13

[www.autobild.de]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-08-2011 09:18 door JP2010.
22-08-2011 09:14
rickm
[imag.autoplus.fr]

Peugeot 'Low Cost'

Misschien een waardevolle tip, aan die linkjes heb je na pak-m-beet een week niks meer want dan staat er een nieuwe magazine.
Zou het niet handiger zijn als je een printscreentje doet, die upload bij bv tiny pic en 'm dan post? Dan is het tenminste zichtbaar wat je wil laten zien...
23-08-2011 21:26
29-09-2011 13:05
Nieuwe Mondeo?

Ford Mondeo IV komt in 2013

Ford zet zijn modellenoffensief in hoog tempo voort. Na de nieuwe Focus, C-Max en straks de Kuga kunnen we in 2013 een verse editie van de Mondeo verwachten. Die krijgt een veel expressiever design dan het huidige model. Voeg daarbij de uitgebreide veiligheidsuitrusting plus het scala aan assistent systemen en Ford zal over anderhalf jaar weer volop kunnen schitteren in de hogere middenklasse.
.
Ford zal de nieuwe Mondeo waarschijnlijk volgend jaar al in conceptvorm presenteren. De vierde generatie zal in ieder geval op de in oktober te houden autosalon van Parijs te zien zijn. Begin 2013 gaat de productie van start, waarna de showrooms gevuld kunnen gaan worden.
.
Het design van het nieuwe model is duidelijk geÔnspireerd door de conceptstudie Evos die eerder deze maand op de IAA van Frankfurt te zien was. Dit betekent smalle, gemeen ogende LED koplampen (met hoge lichtopbrengst) en een geprononceerde, zeshoekige grille. Een schuin geplaatste achterruit en geprononceerde wielkasten moeten de Ford een sportieve uitstraling geven. Natuurlijk komt er ook weer een Mondeo Wagon en een 5-deurs liftback.
.

Van de huidige Mondeo neemt de nieuwe editie de Ecoboost benzinemotoren en de TDCi dieselunits over. Het topmodel krijgt een 250 pk sterke 2,0 liter benzinekrachtbron met optioneel vierwielaandrijving. Daarmee zal de Ford zijn rivaal Opel Insignia prima bij kunnen benen. In de pijplijn zit ook een hybride versie. Alle motorversies kunnen rekenen op brandstofbesparende techniek als een start/stop systeem, regeneratie van remenergie, en een actieve grille die alleen maximaal open gaat als dat voor de motorkoeling noodzakelijk is..
.
Leuk, maar zal dat de accountmanager naar de showroom doen rennen. Nee, daarvoor is meer nodig: superieure rijeigenschappen. En je kan er vergif op innemen dat Ford op dit punt de concurrentie flink op achterstand gaat zetten. Modellen als de Insignia, Passat, 508 en i40 zijn immers qua rijdynamiek geen hoogvliegers. Ford gaat daarom tonen hoe het wel moet. Waardoor zelfs verstokte BMW fans zich nog eens op hun achterhoofd gaan krabben.
.
Extra punten gaat de nieuwe Mondeo pakken met een veel hoogwaardiger interieur. Wie het dashboardkastje van het huidige model opent, heeft direct al gegeten en gedronken. Daarvoor hoef je niet overdreven kritisch te zijn op de bouwkwaliteit. Maar bij de nieuwe Mondeo zal Ford deze fout herstellen.
.
Onveranderd sterk blijft de ruimte prijs verhouding van de Mondeo. Omdat Ford zich op het gebied van toeters en bellen niet zal inhouden en de kopers gaat trakteren op de modernste communicatietechnologie, kunnen we zonder veel risico stellen dat de Amerikanen vanaf 2013 gaan zorgen voor de beste allrounder in zijn klasse. Met recht een wereldauto!
.
29-09-2011 14:39
Lees de column van Bas van der Putten. Staat vandaag op AW.
Goed getroffen observatie over het leasebakken gilde.

Hoe "sublieme leaseauto's met onmetelijke vermogens na een sprintje van 500 meter of een snelwegafrit die ze 0,8 sec sneller afleggen dan de rest weer keurig met 70km p/u meehobbelen in de file".

Daar gaat deze (pracht) Mondeo naadloos inpassen.
29-09-2011 22:35
Ach, des te leuker is het om 'm avonds, als het wat rustiger is of in het weekend uit te laten die leasebak van me.

Tja, die jaloerse opmerkingen over het leasegilde, daar kijk ik al lang niet meer van op. Zeker als je zegt dat je absoluut geen idee hebt wat een liter diesel kost, maar dat je wel het idee hebt dat je de laatste tijd wel erg veel spaarzegeltjes na het tanken krijgt.
03-12-2011 20:58
om te bladeren - [imag.autojournal.fr]

Wat nieuwe Franse modellen, incl. Peu 608 impressie
20-01-2012 10:45

BMW 4-Serie Gran Coupť

Ideetje voor de Aventador SV? (Eerste impressie in jaren, so bear with me..) IdeeŽn/Commentaar is altijd welkom smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2012 22:38 door Petrolfreak.
Heb de afgelopen week in een Frans autoblad / de tegenhanger van Autoweek, de eerste fotos gezien van een hippe retro R5.
Gaat-ie er komen?
Hoe zagen die foto's eruit?
Zoiets?

Volgens mij is dat gewoon nog zelfde impressie... plaatje komt mij tenminste wel bekend voor.

Hopelijk heeft Laurens v.d. Acker zijn ontwerp inmiddels ook al af en staat er straks in Parijs een studiemodel klaar grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2012 16:03 door Meike.
Volgens mij niet, meike. Ik ben deze retro-5 in ieder geval nog niet tegengekomen in de (franstalige) forums en andere media. Het is ook de 1e retro-5 met een groot renault logo voorop/voorin de grill waarbij de ount doorloopt in de bumper...
Mooi..mooi....ik vind hem leuk. 10x beter dan bijvoorbeeld de laatste Clio.
Die schets is toch al jaren oud?
Ja, moet ik eens doen!
grinning smiley
Audi Q4
03-10-2012 11:20
Re: Audi Q4
03-10-2012 11:32
Niets meer dan een impressie, niets bekend of en wanneer, kan dus naar het impressietopic.
Re: Audi Q4
03-10-2012 23:43
Mooie, maar bekende lijn. Het zijprofiel lijkt erg op die van de BMW X6. Zolang ze hier geen tweezits achterbank in plaatsen zal het zeker een verkoopsucces worden.
Mustang 2015??
11-10-2012 13:42
Tis enkel een render, maar om een beetje een idee te krijgen.

Stel dat dit echt de nwe Mustang zou worden, zou dit slagen hier in Europa?

Ben zelf meer van de retro old skool bakken, maar als ontwerp vindt ik dit wel geslaagd.

Als Old Skool design had ik hem liever zoals onderstaande impressie gezien:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-10-2012 13:43 door -MGM-.
Re: Mustang 2015??
30-10-2012 12:06
Ik vind die 2e mooier. Is meer Mustang dan de eerste. Dat kan net zo goed een Capri zijn oid.
Komt er wel een nieuwe Altea? Meen ergens gelezen te hebben dat er geen nieuwe generatie zal verschijnen.
En weer geen losse stoelen achterin. Maak je als merk potjandorie naam en "faam" met een hele batterij MPV's, lever je er geen losse achterstoelen (a la Touran) in. Hebben die dingen nog geen meerwaarde.
R5 2014, Laguna 2015
06-04-2013 11:52
Renault 5 volgens Autoplus.
Renault Laguna volgens Autoplus

AP zit er niet vaak naast......

[imag.autoplus.fr]
2015 ligt nog heel erg voor ons. Dus tegen die tijd als Renault er mee komt, lopen ze al twee jaar achter.
Beetje vreemd.
rickm
Renault 5 volgens Autoplus.
Renault Laguna volgens Autoplus

AP zit er niet vaak naast......

[imag.autoplus.fr]

Die R5 is dus de Twingo 3 en voor die 2 impressies zijn de foto's van de Twin'Run concept gebruikt...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-04-2013 20:39 door JP2010.
Soloman
2015 ligt nog heel erg voor ons. Dus tegen die tijd als Renault er mee komt, lopen ze al twee jaar achter.
Beetje vreemd.

Designs staan al jŠren voordat het model op de markt komt vasteye rolling smiley... Kijk maar eens in alle Scoop-topics... Niks vreemds aan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

Klik hier om in te loggen

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep