Wat doet die Mitsubishi Colt in de Tweede Kamer?

Gepost door Twix 
Wat doet dat schaalmodel van een Mitsubishi Colt op de tafel van PVVer Roland van Vliet?

Bron: NRC
"Kamerlid Roland van Vliet is zelf oud #Nedcar medewerker!"
[twitter.yfrog.com]
Misschien een oude foto?

Roland van Vliet, 10 maanden geleden
Voorzitter. Het is een heel bijzonder debat vanavond. Het is een keer geen partijpolitiekdebat, maar een partijoverstijgend debat. Het is een noodkretendebat. Ik was vanmiddag ook op het Malieveld. Voor aanvang van het debat wees ik er al op dat bij mijn stoel een Mitsubishi Colt staat. Als die auto straks niet meer in Born wordt gemaakt, maar in Thailand weten wij één ding zeker: hij rolt nooit meer zo goed van de band als hij nu rolt. Dat vind ik bijzonder jammer.

bron: politiek.nl
Ah, dat verklaart een hoop. Die foto is dus genomen tijdens een debat over Nedcar.
Ik weet wat ik moet weten. Wat mij betreft kan er een slotje op. Hartelijk dank heren!
Ik ken een betere vraag:

Wat doet een PVV'er in de Tweede Kamer?
Rob076
Ik ken een betere vraag:

Ik heb lang gedacht hoe ik de vraag zo neutraal mogelijk kan stellen, zonder waardeoordeel. Viel niet mee...
Haha, nou het is je goed gelukt hoor! thumbs up

Ik had het niet gekund winking smiley
Rob076
Ik ken een betere vraag:

Daar hebben we andere topics voor, Rob076.....
Joël D.
Rob076
Ik ken een betere vraag:

Daar hebben we andere topics voor, Rob076.....
Je kan er inderdaad wat van vinden Rob maar er zijn inderdaad mensen die voor de PVV stemmen. Dat heb je in een democratie. Ongeacht wat jij er van vindt.
Deze discussie is gesloten.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep