MyWeblog Contest #44 : Love, STEMBUSSEN GEOPEND

Gepost door Ivanov 
.

Welkom

bij

De Enige Echte Onvergankelijke MyWeblogContest #44

Medebloggers, aspirant-bloggers,

Schaamteloos sta ik hier te copiëren wat moons al gemaakt heeft. Maar moet je aan perfectie toornen? Moet ik iets verzinnen wat moons met zoveel liefde gemaakt heeft? Is de liefde niet universeel? Van de ene mens voor de ander, maar ook voor dieren en zelfs auto's. De meest brede zin van het woord is al goed om een blog te schrijven voor de contest.

De opdracht van # 44 luidt eenvoudigweg Love

Ok, een beetje hoogdravend misschien om het op het Engels te zeggen, maar ook blogs in het Nederlands over liefde zijn meer dan welkom.

De spelregels
- Je blog is autogerelateerd en draagt de titel Love, of liefde, of subtiele variaties daarop
- De inhoud moet duidelijk terugslaan op de titel
- Je laat hier middels een linkje naar je blog weten dat je meedoet, en andersom link je onder je blog naar dit topic
- Na sluiting van de inzendtermijn heeft iedereen een week tijd om te stemmen (3 punten voor jouw nr 1, voor nr 2 2, 1 voor nr 3)
- Ook degenen die niet hebben ingezonden zijn voor harte welkom in de stemronde;
- De winnaar krijgt een digitale cup met oren en bedenkt de titel voor blogcontest #45.

Inzenden tot 28 december 23.00u
Stemmen tot 4 januari 2013 eveneens 23.00u

Zoals jullie zien staan er niet twee weken voor het schrijven voor deze contest maar drie. 2 dagen in deze extra week zullen toch wegvallen in verband met de kerstdagen en wij zullen alleen ongetwijfeld zoveel sociale en/of zakelijke verplichtingen hebben dat er netto twee weken overblijven.

Veel plezier,Succes en alvast prettige kerstdagen!

Ivanov

Vorige contests - deelnemers - stemmers - winnaars:

#1 - Auto's pimpen - 12 - 9 - moons / Daphne S.
#2 - Bloedirritant - 10 - 17 - Daphne S.
#3 - Vakantie - 11 - 11 - moons
#4 - Armoe - 14 - 14 - Arjuna1
#5 - Passionado's - 19 - 21 - Soloman
#6 - Take the long way home - 16 - 18 - Arjuna1 / Pink Panther
#7 - The winner takes it all - 19 - 19 - LoveMyJeep
#8 - Man's best friend - 18 - 15 - Daphne S.
#9 - Winterse taferelen - 25 - 20 - Pink Panther
#10 - Let the music play - 18 - 16 - Daphne S.
#11 - Voornemens - 16 - 16 - Dutch Finnatic
#12 - Speelgoed - 17 - 18 - j.ko
#13 - Het noorden kwijt - 15 - 16 - opel-omega
#14 - By any means - 13 - 17 - moons
#15 - strijk-en-zet - 14 - 16 - Joost M
#16 - Oh ja, lekker handig - 14 - 18 - TakeOff
#17 - Oude knarren, jonge karren - 14 - 12 - Arjuna1 / Joost M
#18 - Warmte - 12 - 13 - Hansje36
#19 - Vaak zit het mee, soms zit het tegen - 11 - 13 - Daphne S.
#20 - Zomerse Taferelen - 6 - 9 - moons
#21 - Haar - 12 - 11 - Dutch Finnatic
#22 - Kind - 11 - 12 - Hansje36
#23 - Licht - 12 - 13 - Hansje36
#24 - Verwachting - 13 - 13 - Arjuna1
#25 - Lot - 12 - 16 - Meeuw
#26 - Stom, stommer, stomst - 12 - 13 - J.ko
#27 - Het Beste - 14 - 16 - Soloman
#28 - Vergissing - 8 - 15 - Pink Panther
#29 - Mening - 13 - 12 - Soloman
#30 - Mission Impossible - 9 - 10 - Non-turbo
#31 - Autobahn - 9 - 8 - Non-turbo
#32 – De laatste Liter - 8 - 10 - Non-turbo
#33 – De Chauffeur - 9 - 10 - Meeuw
#34 – Spelletjes - 10 - 11 - Joost M
#35 – Eigenlijk niet goed - 10 - 10 - Dutch Finnatic
#36 - Morgen - 8 - 12 - Joost
#37 - Zorgen - 9 - 9 - LMJ
#38 - Groot Onrecht - 8 - 10 - Ivanov
#39 - Lang September - 5 - 9 - Joost
#40 - Uit je Dak - 10 - 10 - Meike
#41 - Uit het archief - 8 - 12 - Sinner_
#42 - Sterk Verhaal! - 7 - 11 - moons
#43 - Weg - 8 - 11 - Ivanov
#44 - Love - ? - ? - en hier kan jouw naam komen staan!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2012 10:34 door Ivanov.
Dat wordt weer nadenken en hopen dat de inspiratie komt.
Data:
22 december
23 december
24 december
25 december
26 december
27 december
28 december
29 december

Lokaties:

Utrèch:
Kartfabrique
Niet op dindag 25 december en woensdag 26 december.
Karten bij Coronel
Niet op dindag 25 december.
Glüwein-toer
Geen beperkingen in data.

Amersfoort:
Stampottenwandeling
Bourgondische stadswandeling

Apeldoorn:
Eetcafé
Niet op dinsdag 25 december.
Stoomtrein
Alleen op donderdag 27 december.

Brummen:
Automuseum The Gallery
Niet op 23, 24, 25 en 26 december.

Woudenberg:
Pyramide van Austerlitz
Alleen op zondag 23 december.

Eindhoven:
Daf Museum
Niet op maandag 24, dinsdag 25 en woensdag 26 december.

Graag ieder aangeven welke data hij kan en een top 3 van locaties geven. Meeste stemmen gelden. Uiterlijk volgende week zaterdag stemmen.

Ik ken overigens geen van de mogelijkheden. Het is het resultaat van een internet-zoektocht voor de grotere plaatsen in het midden van het land. Aanvullend heb ik een automuseum gezocht. Austerlitz en het Daf Museum zijn suggesties van respectievelijk Moons en Pink Panther. Aanvullende suggesties en suggesties om te schrappen zijn welkom.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2012 17:52 door Dutch Finnatic.
Uit de vorige contest:
Dutch Finnatic
Pink Panther
24 december Daf Museum Eindhoven? Is ook voor de mensen uit de Ardennen te bereiken.

Grapje PP? Ten eerste verwijst je link naar de Occassionwedstrijd, ten tweede is juist op 24 december dat museum gesloten.
Dit lievertje was vandaag in het Archeon

Dutch Finnatic
Graag ieder aangeven welke data hij kan en een top 3 van locaties geven. Meeste stemmen gelden. Uiterlijk volgende week zaterdag stemmen.

Ik heb je vraag in het vorige topic nog beantwoord, ik neem aan dat je daar af en toe ook nog even kijkt? In elk geval dank voor het oppakken van de organisatie dit jaar!
Ivanov
Dutch Finnatic
Op verzoek van Moons en Joachim 22e en 23e en Austerlitz toegevoegd.

Ivanov
Qua uitje houd ik het op de 29e bij The Gallery te Brummen. Al is er dan natuurlijk wel de Top2000.

Voor jou geen 2e of 3e keus?

Qua datum niet. Eventueel in Apeldoorn met het eetcafé of de stoomtrein mag ook als 2e en 3e keus.

Stoomtrein kan alleen op 27e... Ik zet eetcafe op 2.
Dutch Finnatic
Uit de vorige contest:
Dutch Finnatic
Pink Panther
24 december Daf Museum Eindhoven? Is ook voor de mensen uit de Ardennen te bereiken.

Grapje PP? Ten eerste verwijst je link naar de Occassionwedstrijd, ten tweede is juist op 24 december dat museum gesloten.

??? Volgens hun site niet.
Pink Panther
Dutch Finnatic
Uit de vorige contest:
Dutch Finnatic
Pink Panther

??? Volgens hun site niet.

Ik heb gekeken naar de "normale" openingstijden, jij naar de "bijzondere" sluitingsdagen. Zowel volgens de door jou gelinkte pagina als in de rechterbalk staat dat ze op maandag dicht zijn. En de 24e is op maandag..

Maar ik kan wat opties qua dagen wegstrepen, ik pas mijn 1e post hier aan.
Heren, als u even tijd heeft:

Wie verzint nu zo'n onderwerp? Maar laat ik nu toevallig een nacht herinneren, inmiddels (over ruim 2 weken) 40 jaar geleden. Dus een echte kerstblog!

Het verhaal is 100% echt gebeurd, zonder enige overdrijving (wederom heb ik het maar niet aangedikt, ondanks jullie adviezen bij eerdere blogs).

Dus hierbij mijn inzending:

[www.autoweek.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2012 20:14 door meeuw.
Re: MyWeblog Contest #44 : Love
09-12-2012 20:36
Eh, ik verzin het dus...

meeuw : Kerst 1972. Love - en een Fiat 600

En de eerste inzending is al binnen. Die was er sneller dan bij mijn vorige opdracht... Duidelijk een beter onderwerp.
Interessant onderwerp, Ivan! Kan Soloman zich ook eens uitleven winking smiley Alhoewel hij zich toch wat in zal moeten houden gezien het openbaar karakter van het forum.....

En 3 weken tijd, dat moet gaan lukken.

Ik zie dat er weer over een meeting nagedacht wordt. Normaal gesproken was de planning dat we op onze trouwdag thuis konden zijn en dan dit jaar ook kerst weer thuis konden vieren, en dus had ik tijd gehad naar NL te komen. Maar aangezien de afgelopen 3 maanden wat mager waren qua opdrachten, januari tot april altijd lastig is om te vullen en er nog geen uitzicht is op alternatief werk hebben we moeten besluiten ons voor de kerst en oud&nieuw aan te bieden want anders is in januari de koek op.... sad smiley Weer een kerst "down the drain".... Wel onze trouwdag thuis om te kunnen vieren, en wellicht helpt Moeder Aarde een handje mee met het vuurwerk... (21 december winking smiley )

In ieder geval betekent werken veel tijd 's ochtends om bijvoorbeeld een blog te schrijven of te stemmen. Tenzij we in een van de zeer weinige hotels zitten waar het tussen de feestdagen druk is natuurlijk.
Dutch Finnatic
Er heeft zich vandaag nog een oude bekende gemeld. Voorlopige beperkt hij zich tot één kreet:

Arjuna1
Enne TakeOff....

Nu we constateren dat je ons toch nog bezoekt:

Terugkomen en meeschrijven!

We missen jouw humor in deze tent.

uh, ik kom net terug van een sabbatical jaar en ga nu een winterslaap houden, misschien weer in de lente ? cool smiley
[/quote]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-12-2012 22:08 door T.O.
Take Off

uh, ik kom net terug van een sabbatical jaar en ga nu een winterslaap houden, misschien weer in de lente ? cool smiley

Dutch Finnatic
Data:
22 december
23 december
24 december
25 december
26 december
27 december
28 december
29 december

Lokaties:

Utrèch:
Kartfabrique
Karten bij Coronel
Glüwein-toer

Amersfoort:
Stampottenwandeling

Apeldoorn:
Eetcafé
Stoomtrein

Brummen:
Automuseum The Gallery

Woudenberg:
Pyramide van Austerlitz

Eindhoven:
Daf Museum

Oproepen aan:

Joost, wanneer kan je (niet)
Moons, nog andere data, eventueel op de 22e?
Solo, eventueel op de 22e of 23e?
Pink Panther, nog andere data of locaties?
Hans op de 22e of 23e?
Meeuw nog tijd en zin?
Deelnemers van de vorige contest die nog niet gereageerd hebben: Opper Jay, BMdoubleyou, Arjuna
En van alweer een paar contesten geleden (nr 41): Sinner
En uit nr 40: Meike, Non-turbo

En wat mij betreft zijn TakeOff, Daphne S., Jazz, IdeJ, DAfFaF/Edend, Mark S etc etc ook welkom. Maar alleen als ze zin hebben natuurlijk...

Wat ook geldt voor LoveMyJeep en Twix, alleen hebben zij aangegeven niet te komen.
Aardig dat jullie aan me denken, maar ik zit in december zowel sociaal als zakelijk tot de rand vol...Vaarwel streefgewicht crying smilie

Een afmelding dus! Heb wel weer eens zin om in te zenden, hoop dat ik er dit keer wel aan toe kom! Thema is breed genoeg om er een stukje uit te persen immers...
Non-turbo, jammer maar staat genoteerd.. Wie weet een volgende keer.

Crowded House - Fingers of Love

Dutch Finnatic
Dutch Finnatic
Data:
22 december
23 december
24 december
25 december
26 december
27 december
28 december
29 december

Lokaties:

Utrèch:
Kartfabrique
Karten bij Coronel
Glüwein-toer

Amersfoort:
Stampottenwandeling

Apeldoorn:
Eetcafé
Stoomtrein

Brummen:
Automuseum The Gallery

Woudenberg:
Pyramide van Austerlitz

Eindhoven:
Daf Museum

Oproepen aan:

Hans op de 22e of 23e?
Meeuw nog tijd en zin?
Deelnemers van de vorige contest die nog niet gereageerd hebben: Opper Jay, BMdoubleyou, Arjuna

En wat mij betreft zijn TakeOff, Daphne S., Jazz, IdeJ, DAfFaF/Edend, Mark S etc etc ook welkom. Maar alleen als ze zin hebben natuurlijk...

Wat ook geldt voor LoveMyJeep en Twix, alleen hebben zij aangegeven niet te komen.

ik zie wel wat er besloten wordt en zal dan kijken of het me past. Ik heb het retedruk, dus moet goed plannen.
@DF: Zal voor mij erg lastig worden. In de weekends heb ik andere 'verplichtingen' en verder moet ik werken. Mijn bedrijf sluit niet tussendoor maar diverse medewerkers nemen wel vrij, dus onderbezetting. Als een datum is geprikt laat ik het weten.
Ik ben vanaf de 17e steeds aan het werk. Altijd een zeer drukke periode, kan dus niet mee.
Voor mij nog een kleine wijziging: de 24e kan ik niet.
12-12-2012 11:29
non-turbo
Aardig dat jullie aan me denken, maar ik zit in december zowel sociaal als zakelijk tot de rand vol...Vaarwel streefgewicht crying smilie

Een afmelding dus! Heb wel weer eens zin om in te zenden, hoop dat ik er dit keer wel aan toe kom! Thema is breed genoeg om er een stukje uit te persen immers...

Kijk, heb ik deze keer een beter onderwerp gekozen.
Al wel inmiddels de zomervakantie geboekt. We gaan drie weken naar Cap d Agde, Frankrijk.
Bewust een appartement met airco, fijn voor ons, nog fijner voor de hond.
Ik ben deze ronde ook weer van de partij! Mijn derde blog pas dit jaar, ik moest me schamen...

De insteek is wellicht wat voor de hand liggend, maar ik hoop toch dat jullie er wat leesgenot van hebben. Oordeel zelf!
j.ko
Ik ben deze ronde ook weer van de partij! Mijn derde blog pas dit jaar, ik moest me schamen...

De insteek is wellicht wat voor de hand liggend, maar ik hoop toch dat jullie er wat leesgenot van hebben. Oordeel zelf!

Leuk dat je weer mee doet, j.ko!

mvrgr,
moons
Mannen,

Groot nieuws hier op AW: 2013 Outlander 4x4 Plug-in Hybrid voor 43.500 euro!
Zelfs het dashboard (op foto 7) - zonder die vervloekte pianolak - ziet er beter uit.

mvrgr,
moons

.
Dutch Finnatic
Dutch Finnatic
Data:
22 december
23 december
24 december
25 december
26 december
27 december
28 december
29 december

Lokaties:

Utrèch:
Kartfabrique
Karten bij Coronel
Glüwein-toer

Amersfoort:
Stampottenwandeling

Apeldoorn:
Eetcafé
Stoomtrein

Brummen:
Automuseum The Gallery

Woudenberg:
Pyramide van Austerlitz

Eindhoven:
Daf Museum

Oproepen aan:

Hans op de 22e of 23e?
Meeuw nog tijd en zin?

Méér dan welkom zelfs, DF. Zal Daphne een mailtje sturen, en/of bellen. Ivanov zou DAfFaF/Edend verwittigen.

De 22ste ben ik nog onderweg. 23, 26, 27, 28 heb ik ter beschikking. Liefst culinair (stamppotten of bourgondisch) in A'foort.

mvrgr,
moons

.
Hoewel de vorige bijeenkomst mij uitermate is bevallen, weet ik nog niet of ik deze keer van de partij zal zijn. Eindhoven ligt maar liefst 200km bij La Roche vandaan en andere mogelijke doelen significant verder. Amersfoort 300km, dat betekent het dubbele rijden in een enkele dag, en dat in hartje winter, met de Sedici nog altijd op halfsleets normaal rubber.

Voorst is daar nog de staat waarin de weg hier zich bevindt. Elk jaar rondom de jaarwisseling zit ik hier een week of meer vast, omdat het niet safe is om van de berg af te dalen. De beide enkelbaans wegen naar beneden worden niet behandeld, of in laatste instantie en naast mij gapen meerdere afgronden me tegemoet. Beneden komen is niet het probleem, maar in de gewenste staat! Denk aan het laatste verhaal van Solo, maar dan ook nog met een glibberig wegdek… Brrrr… nut smiley

Kortom; ik moet het nog even aanzien, temeer omdat mijn agenda ook nog niet vaststaat. Ik zou zeggen: trekken jullie je plan en ik zal vooraf nog aangeven of ik daar kan/zal verschijnen.
Arjuna1
Hoewel de vorige bijeenkomst mij uitermate is bevallen, weet ik nog niet of ik deze keer van de partij zal zijn. Eindhoven ligt maar liefst 200km bij La Roche vandaan en andere mogelijke doelen significant verder. Amersfoort 300km, dat betekent het dubbele rijden in een enkele dag, en dat in hartje winter, met de Sedici nog altijd op halfsleets normaal rubber.

Voorst is daar nog de staat waarin de weg hier zich bevindt. Elk jaar rondom de jaarwisseling zit ik hier een week of meer vast, omdat het niet safe is om van de berg af te dalen. De beide enkelbaans wegen naar beneden worden niet behandeld, of in laatste instantie en naast mij gapen meerdere afgronden me tegemoet. Beneden komen is niet het probleem, maar in de gewenste staat! Denk aan het laatste verhaal van Solo, maar dan ook nog met een glibberig wegdek… Brrrr… nut smiley

Kortom; ik moet het nog even aanzien, temeer omdat mijn agenda ook nog niet vaststaat. Ik zou zeggen: trekken jullie je plan en ik zal vooraf nog aangeven of ik daar kan/zal verschijnen.

Zou het erg jammer vinden als je het niet redt, Arjuna.... Lijkt me hoog tijd voor winterrubber.... eye rolling smiley

mvrgr,
moons
Dutch Finnatic
Data:
22 december
23 december
24 december
25 december
26 december
27 december
28 december
29 december

Lokaties:

Utrèch:
Kartfabrique
Karten bij Coronel
Glüwein-toer

Amersfoort:
Stampottenwandeling

Apeldoorn:
Eetcafé
Stoomtrein

Brummen:
Automuseum The Gallery

Woudenberg:
Pyramide van Austerlitz

Eindhoven:
Daf Museum

Hernieuwde oproepen aan:

Deelnemers van de vorige contest die nog niet gereageerd hebben: Opper Jay, BMdoubleyou
Van alweer een paar contesten geleden (nr 41): Sinner
En uit nr 40: Meike

LoveMyJeep, Twix, Non-Turbo en Hans hebben aangegeven niet te komen.
Pink Panther, Meeuw en Arjuna kunnen waarschijnlijk niet maar passen zich zo nodig aan.

Voorlopige lijkt zondag de 23e of vrijdag de 28e de hoogste ogen te gooien, en dan waarschijnlijk de stampottenwandeling.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-12-2012 00:23 door Dutch Finnatic.
Ik laat het nog even in het midden of ik kom. Ik zit ook met het gezin...
zoals eerder gezegd; 22,23 of 28e kan.

voorkeur: 1. Pyramide Austerlitz. 2. Amersfoort, 3, maakt niet uit.
Deze blog?? past wel binnen de opdracht. Maar of dit nu de bedoeling is??
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel)
Deze blog?? past wel binnen de opdracht. Maar of dit nu de bedoeling is??

Haha, ik had deze "liefdesreclame" ook al gezien. Maar hij is al weg! Verbazingwekkend gezien hoe lang sommige onzin mag blijven staan, maar waar!
Mensen excuses voor de late reactie. Het is hier echt een gekkenhuis en ik probeeer wanhopig tijd te vinden voor het bijhouden van het forum en een nieuwe blog.

Maar over de bijeenkomst: Leuk idee. Ik begrijp dat het eerder is gebeurd en het lijkt met leuk om langs te komen. Van 24 tot 28 december is voor mij niet zo'n probleem. Zoals het er nu uitziet kan ik dan alle dagen. Daarvoor en daarna is voor mij erg lastig.

Echt voorkeuren heb ik niet. Zelf woon ik in Woudenberg dus snappen jullie wel naar welke hoek van het land mijn voorkeur uitgaat ;-)
14-12-2012 20:56
De 28e is toch een zaterdag? Oh nee. Toch niet. Ik had toch de 29e als favoriete optie doorgegeven? Toch?
14-12-2012 20:57
De lijst :

meeuw : Kerst 1972. Love - en een Fiat 600
j.ko : Liefde maakt blind

De mijne is geschreven, nu nog uittypen.
Ivanov
De 28e is toch een zaterdag? Oh nee. Toch niet. Ik had toch de 29e als favoriete optie doorgegeven? Toch?

Inderdaad, je had de 29e als favoriete optie doorgegeven.

In dit geval leek mij een persoonlijke oproep naar alle bloggers ooit een beetje te veel van het goede. Wel heb ik BMdoubleyou, Meike en Sinner nog een bericht gestuurd. Ook heb ik over de mogelijkheden voor Solo voor de 22e en 23e nog niets gehoord.

Wie deze personen op andere wijze bericht kan sturen, graag.

Zelf zit ik ook met een kantoorbezetting, om die reden neig ik (voor mijzelf) naar zo 23 of za 29.

Maar we zullen de berichten even verder afwachten.
Beste Bloggers,

Na een lange periode van ziekte heb ik de spreekwoordelijke pen maar weer eens opgepakt om eens mee te babbelen en op termijn mee te doen met de weblog.
Ik kreeg een leuk berichtje van Ivanov, waarop ik meteen een nieuwe account bij autoweek heb geopend.

Groetjes,

VivaldiWinter(Daffaf)
14-12-2012 23:33
VivaldiWinter
Beste Bloggers,

Na een lange periode van ziekte heb ik de spreekwoordelijke pen maar weer eens opgepakt om eens mee te babbelen en op termijn mee te doen met de weblog.
Ik kreeg een leuk berichtje van Ivanov, waarop ik meteen een nieuwe account bij autoweek heb geopend.

Groetjes,

VivaldiWinter(Daffaf)

Welkom terug!
@vivaldiwinter: fijn te horen dat het je beter gaat, ik weet uit persoonlijke ervaring hoe die ziekte is. Over gaan doet het nooit ,maar met kunst en vliegwerk kan het leefbaar zijn. Welcome back.
hansje36
@vivaldiwinter: fijn te horen dat het je beter gaat, ik weet uit persoonlijke ervaring hoe die ziekte is. Over gaan doet het nooit ,maar met kunst en vliegwerk kan het leefbaar zijn. Welcome back.[/quote
@hansje36 Ik probeer het te relativeren. Je kan net zo goed je been breken als je hoofd niet op orde hebben........dat zei ooit een goede vriend tegen mij
Dat is helemaal waar, maar een gebroken been wordt sneller geaccepteerd dan een psychiatrische ziekte.
VivaldiWinter
hansje36
@vivaldiwinter: fijn te horen dat het je beter gaat, ik weet uit persoonlijke ervaring hoe die ziekte is. Over gaan doet het nooit ,maar met kunst en vliegwerk kan het leefbaar zijn. Welcome back.

@hansje36 Ik probeer het te relativeren. Je kan net zo goed je been breken als je hoofd niet op orde hebben........dat zei ooit een goede vriend tegen mij

Goed dat je er weer bent, DAfFaf/Edend/VW!
Mooi stuk, de Winter van Vivaldi.

mvrgr,
moons

PSsst, VW, ik heb vorig jaar midwinter trouwens toevallig mijn linker grote teen gebroken. Pijnlijk, zwart, gezwollen. Kwam een paar weken alleen met veel beleid in mijn skischoenen. Verder niet veel last van gehad. grinning smiley Hij is wel dikker gebleven dan de rechter.

.
De 22ste heb ik 's avonds een verjaardag. Overdag kan ik wel. 23ste overdag moet ik nog even overleggen.

Daffaf, welkom terug!!!
Ben een groot fan van Storm van Vivaldi.

Zo, ik duik mijn vakantie weer in..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

Klik hier om in te loggen

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep