My Weblog Contest #32 De laatste liter

Gepost door non-turbo 
Vroeger ( lees paar weblogs geleden) zat het cafe hier vol.
Kijk, en zo heb ik ineens drie punten, dank je Arjuna !
Dutch Finnatic
Tijdens het filmpje en de voetbal van Solo zet ik het lijstje alvast naar de volgende pagina

Hansje36 : De laatste liter, vervoer van O2
Joost M : De laatste liter
Non-turbo : De laatste liter
Meeuw : De laatste liter - in het leven ....
Ivanov : De laatste liter, een liter teveel
Dutch Finnatic : De laatste liter drank
Pink Panther (welcome back) De laatste liter - Laat maar komen
Soloman De laatste liter - De fabriek

Buiten mededinging:
Joachim Stiller: Stress door de taxibus
Maar de inhoud wordt van harte aanbevolen.
Ivanov : De laatste liter, optie 1.

En pagina 9 is hier.
Net ingelogd! Dank aan een ieder voor de stemmen, en vooral voor de feed-back!

Ik hoop dat ik hier nog wel welkom ben gezien de reacties op de vorige paginawinking smiley

U allen hartelijk groetend met een nogal tegenvallende Sangiovese,

non-turbo!
Mijn Mening

Hansje36 : De laatste liter, vervoer van O2
We worden weer eens geconfronteerd met het belang van een goede gezondheidszorg (en dat is goed). De spanning zit in de laatste twee alinea’s, die had misschien wat geleidelijker opgebouwd mogen worden. Ik heb het gevoel dat je hier en daar wat bondiger had kunnen zijn maar dat kan ik alleen bij de rekensom van de liters in de tweede alinea hard maken.

Joost M : De laatste liter
Een auto met een ziel, een originele invalshoek. Maar ik heb er een beetje moeite mee, ik zie liever mensen denken. En dan is een zin die eindigt met “semie grappig?” waar het minimaal “semi-grappig.” zou moeten zijn extra verstorend.

Non-turbo : De laatste liter
Nogmaals een auto met een ziel. Omdat het meer over het gebruik en de gebruikers dan over de auto zelf gaat bevalt mij deze beter. Misschien ook omdat de ziel groeit bij ouderdom, al is het een ding. Soepel geschreven, dat wel.

Meeuw : De laatste liter - in het leven ....
Het is weer een gevoelige blog, net als “Ons lot” over je moeder. Ze lijkt het hier weer wat beter te maken. Over de efficiënte notering van de cijfers is door Solo al wat gezegd, ik voeg daar de “zgan Fiat Panda” aan toe. Hallo Meeuw, het lijkt wel of je deze blog per millimeter moest betalen, zoals de advertenties (vroeger) in de krant. Als je ruimte had willen besparen had ik de laatste zin geschrapt.

Ivanov : De laatste liter, een liter teveel
Veel laatste liters maar het is een mooi geheel geworden. Foutloos. Ik heb twee associaties: dit filmpje en dit bericht.

Dutch Finnatic : De laatste liter drank
Het nieuwsbericht aan het slot is een bewerking van dit item op nos.nl

Pink Panther: De laatste liter - Laat maar komen
Een echte blog zoals deze op Autoweek thuishoort. De redactie heeft weer een voorbeeld om zich aan te spiegelen. Mooi optimistisch ook en een fraaie kwinkslag in de laatste alinea. Afkortingen in teksten (i.p.v., zie ook mijn opmerking bij Meeuw) ben ik overigens geen liefhebber van.

Soloman De laatste liter - De fabriek
Nimmer een grijze muis tussen de blogs bij Solo. Apart, bruut en op een vreemde manier boeiend. Wel wat slordigheden, da’s jammer: En toch <volgende regel> loerder er iets , ford met kleine letter.

Mijn punten

Pink Panther 3 punten
Ivanov 2 punten
Meeuw 1 punt

Net buiten de prijzen: Hansje36
Misschien moet iemand de bardienst doen? Ik ben nog met de afwas bezig.
@ Meeuw: van harte gefeliciteerd (ik lees tegen de tijd in...)

...we kijken niet op een beetje extra slagroom...
@Non-turbo: het is je van harte gegund, ik denk dat iedereen met stomheid is geslagen. Het is nog nooit gebeurd, en zeker niet bij een debutant, dat die drie keer achter elkaar wint.
hansje36
@Non-turbo: het is je van harte gegund, ik denk dat iedereen met stomheid is geslagen. Het is nog nooit gebeurd, en zeker niet bij een debutant, dat die drie keer achter elkaar wint.

Dank je wel! Maar volgens mij heb ik nog niet gewonnen...
Dutch Finnatic
meeuw
Bedankt!
(met Carmen wil ik het wel samen vieren nut smiley )

Ik moest even zoeken naar een plaatje (waar ik geen commentaar op zou krijgen)

Edit: met de beoordelingen ben ik bezig, komt er aan!

Oef! Het handje van mijn muis was waar ik graag mijn eigen handje had gezien! nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-04-2012 22:58 door Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel).
@Meeuw,

Ook vanuit het dierenasiel: Van harte gefeliciteerd!!

Overdonderend, geniaal? spectaculair, dat zeker. Voor de derde keer...op rij(!) heeft de debutant(die nu geen debutant meer is) gewonnen!

Gefeliciteerd, non-turbo!

1. non-turbo, 15 punten

2. meeuw, Dutch Finnatic, 9 punten
4. Pink Panther, 8 punten
5. Ivanov, 6 punten
6. Joost M, Soloman, 5 punten
8. hansje36, 3 punten.
Ik ben blij met mijn gedeeld tweede plek.

Non-turbo, gefeliciteerd!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-04-2012 23:06 door Dutch Finnatic.
@Non-turbo: van harte gefeliciteerd !
Non-Turbo,

Van harte! Verdiend gewonnen naar mijn mening.

@ en ook JoostM haakt af, tenminste, waar zijn je punten?
En de lijst met contestwinnaars :

1. Daphne S, 5 overwinningen
2. moons, Arjuna1, 4 overwinningen
4. Soloman, Pink Panther, non-turbo, hansje36, 3 overwinningen
8. Dutch Finnatic, j.ko, Joost M, 2 overwinningen
11. LoveMyJeep, opel-omega, Take Off, meeuw, 1 overwinning.
Dank je wel, Ivanov, allen!!!

Een virtueel rondje mijnerzijds is wel het minste:

hansje36
@ en ook JoostM haakt af, tenminste, waar zijn je punten?

Waarschijnlijk dacht Joost dat hij vorige week zaterdag al punten had gegevenspinning smiley sticking its tongue out
Dank voor jullie leuke reacties, echt top! Ik was al bangsmileys with beer ...

En nu een nieuw onderwerp (nog geen seconde over nagedacht eerlijk gezegd....)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-04-2012 23:11 door non-turbo.
Dutch Finnatic
Plaatje erbij?

Novastar - Because

Lekkere muziek voor later op de avond!!!
Ondertussen heb ik een nieuw onderwerp geplaatst, ik hoop dat het jullie aanspreekt (ik heb deze bewust zo ruim mogelijk gehouden, met een garantie op auto-gerelateerdheid...) Ik weet zelf op dit moment ook nog niet wat ik ervan kan maken eye rolling smiley

# 33 De Chauffeur

Warm regards,

nt
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel)
Zijn er nog meer honden bij de forummers?

't is er maar een, maar zooooooo lief winking smiley
Sorry mensen, ben net de afgelopen 2 dagen van opdracht gewisseld, dus niet meer tot stemmen gekomen.... sad smiley

Gefeliciteerd NonTurbo, ben benieuwd wanneer je weer verslagen wordt... Misschien moet ik maar weer eens meedoen winking smiley

Meeuw, ook van harte al is het met terugwerkende kracht!

See you in the next topic!
Non-Turbo, proficiat!!!

Ik ben nooit echt een puntenman geweest, maar nu wordt het tijd dat je reeks wordt doorbroken. Dat betekent ook dat mijn blog volgende keer erg goed moet zijn, een kanshebber, anders post ik niet. Daarmee hoop ik ook op de terugkeer van Arjuna en hoop ik op een kwaliteitsstuk van Meike.
Begint nu andere koek te worden.

Afgelopen nacht was ik er niet bij, want mijn tong hing op mijn schoenen. Ik heb een hamburger naar binnen gewerkt en ben linea recta naar bed gegaan. Het was een goeie nacht slapen en het heeft me echt goed gedaan. Voel me op dit moment zo fris als een hoentje, voel me weer een jonge god, en dat op mijn 49ste met 11 en halve maand!drinking smiley
LoveMyJeep
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel)
Zijn er nog meer honden bij de forummers?

't is er maar een, maar zooooooo lief winking smiley

Ooooooo!!!! LMJ, sorry dat ik het zo soetsappig zeg, maar hij is liiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffffff!!!nut smiley

Wat een schatje! Lekker met die neus in de sneeuw! Waar is die laatste foto genomen?
De laatste 2 zijn bij ons in het bos genomen. Als ik mijn oprit oploop ben ik daar, al was de fotolocatie een stukje wandelen verderop...

En dat soetsappige geeft niet hoor, dat wekt die 1e foto gewoon op... Heb een hoop foto's gehad van toen we haar net hadden, toen ze zo'n 3 maanden oud was, maar helaas heeft een gecrashde harddisk mij het grootste deel van mijn fotocollectie gekost.... sad smiley
Zonde van die HD crash! Gelukkig is deze foto behouden gebleven. De aaibaarheidsfactor van de eerste, maar ook zeker ook van de tweede en derde is hóóóóg! smiling smiley

Heerlijk hé in het bos wonen. Dit is vlak achter mijn huis aan de Utrechtse heuvelrug (Driebergen);

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep