MijnWeblog Contest #27 - Het beste - gewonnen door SOLOMAN!

Gepost door j.ko 
Welkom bij

De Enige Echte MijnWeblog Contest #27!

Het onderwerp is:

HET BESTE

Deze tijd van het jaar wemelt het van de jaaroverzichten met ‘het beste’ van alles waar lijsten van te maken zijn. Vooral muziek. En als straks 1 januari 2012 is aangebroken, wensen we elkaar minstens een week lang ‘het beste’. Vandaar de titelkeuze.

Omdat ‘het beste’ voor iedereen verschillend is, moet dit een gevarieerde reeks blogs op kunnen leveren. Verhalen, ervaringen, meningen, actualiteiten, er zijn genoeg mogelijkheden!

Dus:
• Schrijf een weblog die als titel ‘Het beste’ heeft.
• Uiteraard moet de blog autogerelateerd zijn.
• De algemene regels die voor publicaties op dit forum gelden dienen te worden gerespecteerd.

Succes en veel schrijfplezier!

Inzenden tot en met vrijdag 30 december 23.00 uur.

Stemmen van vrijdag 30 december 23.01 uur tot en met vrijdag 6 januari 23.00 uur.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-01-2012 23:09 door Ivanov.
We zullen er maar het beste van maken.
Er borrelt al een idee op.......
Een beste:

De portier is een invalide. Op het eikehouten bureautje waaraan hij zit, staat alleen een telefoon, en door een goedkope zonnebril staart hij roerloos voor zich uit. Zijn linkeroorschelp moet afgescheurd zijn bij de ontploffing die hem verminkt heeft, of is misschien verbrand toen hij neerstortte met een vliegtuig. Wat er van het oor is overgebleven lijkt op een slecht uitgevallen navel en biedt de haak van de bril geen houvast. - Professor Nummedal, please. Ik heb een afspraak met hem. - Goodday, sir. Ik weet niet of professor Nummedal binnen is. Zijn Engels klinkt langzaam of het Duits was. Hij zwijgt verder en verroert zich niet. - Ik heb gisteren een afspraak gemaakt met de secretaresse van professor Nummedal, voor vandaag half elf. Onwillekeurig kijk ik op mijn polshorloge dat ik gisteren bij aankomst in Oslo gelijk gezet heb op Noorse zomertijd. Half elf. Nu pas zie ik dat boven het hoofd van de portier een elektrische klok hangt die ook op half elf staat. Alsof ik de verminkte man zelfs geen schim van een vermoeden geven wil dat ik hem bedrieg, haal ik de brief te voorschijn die professor Sibbelee mij in Amsterdam gegeven heeft en zeg: - De datum was trouwens al eerder vastgesteld. Het is een brief van Nummedal aan Sibbelee, waarin deze dag, vrijdag 15 juni, als mogelijke datum voor een ontmoeting wordt genoemd. Ik wens uw leerling een voorspoedige reis naar Oslo. Ondertekend: Ørnulf Nummedal. Ik houd de portier de opengevouwen brief voor, van mij uit gezien ondersteboven. Maar zijn hoofd beweegt hij niet, wel zijn handen. Aan zijn linkerhand zitten geen vingers en aan de rechterhand heeft hij niet meer dan een enkele nagelloze stomp overgehouden en de duim. De duim is volkomen onbeschadigd, met een goed onderhouden schone nagel. Het lijkt bijna of het zijn eigen duim niet is. Zelfs geen vinger overgehouden om een trouwring aan te dragen. Zijn polshorloge is afgesloten met een metalen dekseltje, dat hij op zijn duimnagel laat openspringen. Onder het dekseltje zit geen glas. De portier voelt met de nagelloze stomp aan de wijzers en zegt: - Het is mogelijk dat professor Nummedal op zijn kamer is. Twee trappen naar boven en dan de tweede deur rechts. Met open mond steek ik de brief weer in mijn zak. - Thank you

Hermans, geweldig (voor wie gisteren Mes op tafel heeft gekeken)
Ha Soloman,

Fijn dat je toch nog aanwezig bent. Begreep je reactie volledig. Moet inderdaad niet gebeuren, indien je vraagt om niet te quoten, dit toch doen. Anderzijds is op internet niets meer geheim, dus moet je goed zeker zijn van je uitingen, alvorens je iets plaatst. De wereld is zo klein tegenwoordig.
Gelukkig hebben we goede contacten met het bevoegd gezag! Ivanov, geweldig dat je onder ons bent.
Deze week maak ik weer een rondrit langs onze klanten. Voor de routeplanning van zo'n honderd adressen gebruik ik Google Maps. Iemand nog een andere suggestie?

PS ik hoop maar dat het beter weer is dan een paar jaar geleden....

Joost M
Gelukkig hebben we goede contacten met het bevoegd gezag! Ivanov, geweldig dat je onder ons bent.

thumbs up Hear, hear!

Ivanov,

Mijn welgemeende excuses. En dank voor de prachtige invulling!

mvrgr,
moons

.
Pink Panther
Ha Soloman,

Fijn dat je toch nog aanwezig bent. Begreep je reactie volledig. Moet inderdaad niet gebeuren, indien je vraagt om niet te quoten, dit toch doen. Anderzijds is op internet niets meer geheim, dus moet je goed zeker zijn van je uitingen, alvorens je iets plaatst. De wereld is zo klein tegenwoordig.

Inderdaad. Het was misschien niet netjes van michel1975, maar je moet gewoon altijd op je woorden letten. Zelfbeheersing is in dit geval van essentieel belang. Laat dit gewoon een wijze les voor ons allen zijn.
Dutch Finnatic
Deze week maak ik weer een rondrit langs onze klanten. Voor de routeplanning van zo'n honderd adressen gebruik ik Google Maps. Iemand nog een andere suggestie?

PS ik hoop maar dat het beter weer is dan een paar jaar geleden....

DF,

Routenet?
Lees trouwens net bij #26 weer eens bevestigd dat jij een veel aardiger mens bent dan ik sad smiley Nou wist ik dat natuurlijk al langer, maar het zou dus jammer zijn als we je langer dan nodig kwijt waren op je omzwervingen door Drenthe. Ik gun je dus niets dan goeds onderweg.
Aangezien ik pas in de nacht van 23/24 in NL kom, kan ik je mijn bruine Boris - dit weekend weer zeer van hem genoten in de sneeuw - niet ter beschikking stellen. Misschien is het slim bij je Subaru-man profylactisch een Forester te reserveren?

bon voyage!
moons

Het mooie van onderweg zijn: je weet nooit wie je tegenkomt...
Na protesten via de link te vinden

Mod-edit na klachten over het tweede plaatje. Toch kijken? Volg de link. Niet kijken? Niet klikken.

Ivanov
AutoWeek Moderator

.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 22:15 door Ivanov.
Ik ga wederom als eerste plaatsen. Dat was de vorige keer geen succes. Maar ik heb gedaan wat jullie gevraagd hadden:

1) persoonlijk verhaal
2) auto en onderwerp gerelateerd.

Oordeel zelf: Het beste van het beste
[www.autoweek.nl]

In de hoop dat deze vroege inzending niet in twee weken vervaagd van een winnaar tot een middenmotor hierbij mijn inzending. Als musicale ondersteuning: Baila van Ivan

[www.youtube.com]

jaaarenlang gebruikt als liedje voor 'de eerste de beste'.

OK ik weet het, een beetje getemperd succes kan geen kwaad, maar vond toch dat ik wat leuks heb neergezet.
He , Joost, zijn wij even eensgezind? We plaatsen bijna tegelijkertijd. Een mooi Joost verhaal !
Hee Hans, snelle actie! Ik moet de jouwes nog lezen, maar gelukkig ben ik niet de enige die zo vroeg is.
Dank aan iedereen die me heeft geholpen. Ik heb mijn opmerkingen gewist. Ik heb mijn les ook geleerd, alhoewel mijn doel was uit te leggen waarom ik zo negatief was, want dat was ik. Stom, stommer, stomst dat ik me hier zo uitlaat soms, soms vertrouw je mensen teveel. Het werk dat ik doe (dat doen er niet zo veel, hooguit 50), de hobby die ik doe, de auto die ik rij (dat zijn er buiten de VS en Azie niet zoveel), dan is het niet zo moeilijk de link te maken. Maar goed, zand erover, we gaan gewoon door met minder inzicht in het hart. Ondertussen probeer ik alvast te wennen aan een leven zonder vrouw (twee weken, geen ramp) en dat valt nu al tegen. Inmiddels staan de eerste potloodschetsen van het nieuwe Beste-verhaal op het papier. Maar het gaat moeilijk worden. Nog deze week ben ik zeer druk op het werk, heb zelfs nog afspraken, en op 1ste kerstdag hef ik in mijn eentje het glas. Na een boswandeling waarin ik mijn gedachten de vrije loop zal laten gaan, want gedachten zijn waardevol.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 18:03 door Soloman.
Heb hem nu gelezen, Hans. Mooi beschreven en een hoog titel/onderwerp-gehalte. Tja, wat voor iedereen het beste is? Sommigen vinden tegen alle prijs rijkdom het beste. Wel mooi dat de hoofdpersoon een prettig persoon is en als mens prima gewaardeerd wordt door je.
Vandaag een druk dagje gehad, vanmorgen naar de kerk, vanmiddag naar de Intratuin voor de kerstbeurs en vanavond pannenkoeken gebakken. Tussen de buien door nog foto's gemaakt voor Timofeeff.
Joost M
Vandaag een druk dagje gehad, vanmorgen naar de kerk, vanmiddag naar de Intratuin voor de kerstbeurs en vanavond pannenkoeken gebakken. Tussen de buien door nog foto's gemaakt voor Timofeeff.

tut tut tut Intratuin op zondag? Mijn ouders moesten dat eens horen!big smile smiley
Ik heb, zoals iedere zondag, vanmorgen om 9 uur naar de radio geluisterd (radio 5, vierde adventszondag, 9 uur overdenking, 10 uur kerkdienst). Dinsdag vertrekt mijn vrouw, dus we moesten toch verder met het opruimen met het huis van onze vertrokken buurvrouw van 87. Normaal doe ik 's zondags niets (dag van de Heer). Nu is de zondag dinsdag. Genoten van de buien. Wat een praaaachtigggge luchten! Verder het potlood ter hand genomen, het schrift uit de bureaulade getrokken en een eerste aanzet gedaan voor de blog hier.
Soloman
Joost M

tut tut tut Intratuin op zondag? Mijn ouders moesten dat eens horen!big smile smiley

Of Youp van't Hek... big smile smiley

Veel mannen vinden het prettig wanneer hun vrouw weg is, maar ik begrijp dat niet.
Twix
Soloman
Joost M

Of Youp van't Hek... big smile smiley

Veel mannen vinden het prettig wanneer hun vrouw weg is, maar ik begrijp dat niet.

Nee ik ook niet, ik vind er geen r**t aan. Alleen is maar alleen, en alleen is gewoon niet leuk. In je eentje in een koud bed, in je eentje koken voor je eentje, in je eentje opstaan. Wie gaat er eerst onder de douche? Oh nee, ze is weg. Vorig jaar had ik dezelfde situatie. Viel me zwaar zwaar tegen. Niks te praten, niemand om te knuffelen, te kussen, of wat dan ook.

Moet ik wel erbij zeggen dat mij vrouw mij helemaal vrij laat. En als ik vrijdagavond naar de kroeg ga, is dat geen probleem. Ook als ik vaker zou gaan. En ik heb gewoon vriendinnen (gewoon vriendschap), totaal geen probleem. Dus ik heb al allle vrijheid.
Och de dag des Heeren, ik vind dat als ik naar de kerk ben geweest best de auto mag gaan wassen, hardlopen, een winkel bezoeken etc etc. Maar dat moet ieder voor zch weten, natuurlijk. Zal niet zo snel de klopboor pakken.

'

Mijn eega is trouwens kerstfolders voor de kerk aan het rondbrengen, de folder waarin de niet kerkelijken uitgenodigd worden de kerstdiensten mee te beleven.
Je vroiw een paar dagen weg? Is het eerste half uur leuk, maar daarna mega ongezellig. Als je kinderen hebt heb je het natuurlijk druk genoeg, maar je gaat ook gewoon veel later naar bed. Omdat het veel minder gezelllig is en je natuurlijk de pomp van de opblaaspomp kwijt bent... (grapje).
Je had ietsje meer groothoek moeten nemen Joost... Het is teveel wolk.

Zondag, ach ieder zijn ding. Het maakt mij niet uit, maar ik heb geleerd dat ik een dag per week volledige rust moet nemen, en dan is de dag van de Heer een goeie smoes. Helemaal niets doen, ook geen wassen draaien of drogen, dat kan ook op zaterdag.

Ik las een keer een artikel over iemand die promoveerde op Judaisme. Daarvoor nam hij een jaar lang het leven over van een jood. Dat betekent dus ook Sabbath, waarbij je niets mag doen. Hij zei: "Ik wist niet waar ik aan begon, maar het was mijn beste beslissing ooit". Ik geloof daar heilig in. Ik heb ook met mijn vrouw afgesproken niet over financien te praten op zondag en dat er geen klussen gedaan worden op zondag. Wat een ander doet moet ie zelf weten, maar ik vind het wel jammer dat het er langzaam ingeslopen is dat niemand echt meer een rustdag neemt. Je hebt het namelijk zo heel erg nodig, om een stabiel mens te zijn en te blijven. Mediteren doe ik door de week, net zoals bidden, in mijn eigen afgesloten studeerkamer. Je moest eens weten hoe goed je je daardoor voelt!
Joost M
Je vroiw een paar dagen weg? Is het eerste half uur leuk, maar daarna mega ongezellig. Als je kinderen hebt heb je het natuurlijk druk genoeg, maar je gaat ook gewoon veel later naar bed. Omdat het veel minder gezelllig is en je natuurlijk de pomp van de opblaaspomp kwijt bent... (grapje).

Gelukkig geen kinderen hier. Het wordt meer een regulier vrijgezellenleven met 's morgens opstaan, naar het werk en thuiskomen en lezen/schrijven.
Ik heb het trouwens nog nooit met plastic gedaaneye rolling smiley getver.... Zag een keer een man voor tv die had een siliconen-sexpop, en die zag hij echt als zijn eigen vriendin. Jeetje, vond ik wel erg.... Op een gegeven moment ging die pop kapot en moest hij, het,,,, eeh ze, het, wat is het,, terug naar de fabrikant. Hij zat er echt bij te huilen!
Hierbij mijn inzending: [www.autoweek.nl]

(en graag niet allemaal tegelijk boos worden)
Soloman
Je had ietsje meer groothoek moeten nemen Joost... Het is teveel wolk.

Zondag, ach ieder zijn ding. Het maakt mij niet uit, maar ik heb geleerd dat ik een dag per week volledige rust moet nemen, en dan is de dag van de Heer een goeie smoes. Helemaal niets doen, ook geen wassen draaien of drogen, dat kan ook op zaterdag.

Ik las een keer een artikel over iemand die promoveerde op Judaisme. Daarvoor nam hij een jaar lang het leven over van een jood. Dat betekent dus ook Sabbath, waarbij je niets mag doen. Hij zei: "Ik wist niet waar ik aan begon, maar het was mijn beste beslissing ooit". Ik geloof daar heilig in. Ik heb ook met mijn vrouw afgesproken niet over financien te praten op zondag en dat er geen klussen gedaan worden op zondag. Wat een ander doet moet ie zelf weten, maar ik vind het wel jammer dat het er langzaam ingeslopen is dat niemand echt meer een rustdag neemt. Je hebt het namelijk zo heel erg nodig, om een stabiel mens te zijn en te blijven. Mediteren doe ik door de week, net zoals bidden, in mijn eigen afgesloten studeerkamer. Je moest eens weten hoe goed je je daardoor voelt!

Eigenlijk roept hij gewoon op om één dag in de week rust te nemen van alles. Niet specifiek de zondag. Gewoon "een" dag.

En, verdorie, dacht ik nu de eerste te zijn met een blog...zijn er al twee me voor zijn er al drie me voor.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 19:38 door Ivanov.
Tja, als ik een verhaal in mijn kop krijg schrijf ik het op en staat het een uur later op het forum grinning smiley
Even gecommuniceerd met Michel, wat mij betreft is de kou uit de lucht, over en sluiten wat dit betreft, zand erover. Ik vergeet het hele akkefietje, voorbij, over. Michel, ik zie uit naar je bijdrage!!thumbs up
En mijn bijdrage

Kostte me wel drie pogingen om het eerste plaatje aan de gang te krijgen. De invoerbalk pakt te lange urls niet...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 20:07 door Ivanov.
De contest loopt net anderhalve dag en we hebben al vier inzendingen binnen :

hansje36 : Het beste van het beste
Joost M : Het Beste
Meeuw : 2012
Ivanov : Het beste van 2011? De beste van 2011
Soloman
Even gecommuniceerd met Michel, wat mij betreft is de kou uit de lucht, over en sluiten wat dit betreft, zand erover. Ik vergeet het hele akkefietje, voorbij, over. Michel, ik zie uit naar je bijdrage!!thumbs up
Gelukkig leg je de lat niet meteen heeeeeeeel hooggrinning smiley
Ik heb maar meteen de daad bij het woord gevoegd. Dit is mijn bijdrage.
Mijn eerste keer dus wees mild voor mewinking smiley

[www.autoweek.nl]

Beetje jammer alleen dat ik het niet even door ben gaan lezen om de grammatica en schrijffouten eruit te halen. Zie het als een beginnersfouteye rolling smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 21:29 door michel1975.
De contest loopt net anderhalve dag en we hebben al vier vijf inzendingen binnen :

hansje36 : Het beste van het beste
Joost M : Het Beste
Meeuw : 2012
Ivanov : Het beste van 2011? De beste van 2011
michel1975 : Het beste

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 21:34 door Ivanov.
Volgens mij komt Moons thuis iets te kort, wat een verkeerde pics weer. Voor dat soort foto's mag de moderator direct ingrijpen. Horen niet thuis op deze pagina's. De 1e oke, maar de 2e zeker niet. En ja, val me maar aan.
Pink Panther
Volgens mij komt Moons thuis iets te kort, wat een verkeerde pics weer. Voor dat soort foto's mag de moderator direct ingrijpen. Horen niet thuis op deze pagina's. De 1e oke, maar de 2e zeker niet. En ja, val me maar aan.

Ach PP, dit literair schrijverscafe is vervallen tot een ordinaire kroeg. Is erg jammer.
Twix
Pink Panther

Ach PP, dit literair schrijverscafe is vervallen tot een ordinaire kroeg. Is erg jammer.

Meer een ordinaire nachtclub. In een kroeg tref je dit niet aan, althans ik nooit. En volgens mij hebben we deze discussie al eerder gehad. Inderdaad, ook toen had ik hem gestart. En eerlijk, ik vind het mooi, kan er graag naar kijken, maar niet hier. Ik ben hier overdag ook op bezig, in de woonkamer. Ook al is mijn jongste 13 en best wel wat gewend, er zullen voldoende deelnemers zijn met jongere kinderen die dit toch enigzins vreemd vinden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-12-2011 22:16 door Pink Panther.
PP, Twix, verkeerde foto inderdaad, maar hij is al uit het zicht verdwenen, dankzij onze "eigen" mod die gelukkig op klachten reageert en niet al te snel zelf ingrijpt. Zou ook saai worden is 't niet?

Niet zo mopperen jongens, 99% van de posts kan de ogen van onze kroost prima verdragen. En mede dankzij jullie komt het met die laatste procent ook goed. thumbs up.

Hoe uit "gedoe" wat moois kan komen: we hebben een blogger erbij! Welkom Michel en weet, wat plaagstootjes zijn toegestaan, de één heeft de tenen langer dan de andere maar zolang je niet onder de gordel stoot komt het allemaal goed.

Michel1975
Beetje jammer alleen dat ik het niet even door ben gaan lezen om de grammatica en schrijffouten eruit te halen. Zie het als een beginnersfout

Je kan hem alsnog even doorlezen en wat foutjes er uit halen...

Die vijf inzendingen zou ik zo zes van kunnen maken. Ik heb hem eigenlijk klaar (denk ik) maar laat hem nog even sudderen. Anders moeten jullie ook overuren draaien met al die blogs grinning smiley. De mijne komt zeker voor de kerst online.

Hoe zit het met onze 1e bijeenkomst in real life, zijn er al wat meer aanmeldingen? Zou wel leuk zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ivanov, bedankt. En Moons, het is niet persoonlijk bedoelt, maar je zult het als intellectueel wel kunnen begrijpen. spinning smiley sticking its tongue out
Dutch Finnatic
Niet zo mopperen jongens, 99% van de posts kan de ogen van onze kroost prima verdragen. En mede dankzij jullie komt het met die laatste procent ook goed. thumbs up

Daarom noemde ik het ook een (ordinaire) kroeg: daar zit ook altijd iedereen te mopperen! big smile smiley

Ik vind het plaatje als link een mooi compromis. Hier werkt het poldermodel dus nog erg goed. Ook voor de eventuele vrouwelijke bezoekers is het dat een stuk vriendelijker. Nou goed, ik klink nu wel erg vroom. Terug naar de orde van de dag.
Pink Panther
...... wat een verkeerde pics weer..... Horen niet thuis op deze pagina's. De 1e oke, maar de 2e zeker niet. En ja, val me maar aan.

Nou vond ik zelf dat de relatie met dit platform er best dik bovenop lag. Beide foto's, Pink, hebben hetzelfde thema:
winterbanden zijn in dit jaargetijde het best.

mvrgr,
moons

PSssst, niet zo zuur, Pink - staat je niet

afbeelding bekijken? klik op deze link - niet zeuren als het plaatje niet bevalt

.
Na jaren Bohemian Rhapsody was vorig jaar Hotel California van de Eagles een keer "de beste". Ik heb gezocht naar origineel en live, dat is niet gelukt. Maar deze komt wat mij betreft zeker dicht in de buurt...

@ moons, die is echt ongeschikt voor (kleine) kinderen...grinning smiley
@ Dutch Finnatic, nee. Hotel California was nummer 1, niet de beste. Vorig jaar stond de beste op nummer twee, nu is de juiste positie hersteld.

En waarom ze Hotel California op één gestemd hebben?

Dan liever deze
Of deze
Of deze
Of deze
Ben in Arnhem geweest bij hun concert, was geweldig!!
Pink Panther
Ivanov, bedankt. En Moons, het is niet persoonlijk bedoelt, maar je zult het als intellectueel wel kunnen begrijpen. spinning smiley sticking its tongue out

Al goed, Pink, no sweat.

mvrgr,
moons
moons
Pink Panther
...... wat een verkeerde pics weer..... Horen niet thuis op deze pagina's. De 1e oke, maar de 2e zeker niet. En ja, val me maar aan.

Nou vond ik zelf dat de relatie met dit platform er best dik bovenop lag. Beide foto's, Pink, hebben hetzelfde thema:
winterbanden zijn in dit jaargetijde het best.

mvrgr,
moons

PSssst, niet zo zuur, Pink - staat je niet

afbeelding bekijken? klik op deze link - niet zeuren als het plaatje niet bevalt

.

Jawel hoor, zuur staat best.
Maar we moeten allen wel oppassen dat ons zuur verdiende plaatsje op deze site ons behouden blijft. En dan mag een plaatje best spannend zijn, maar er zijn grenzen.

Ivanov
@ Dutch Finnatic, nee. Hotel California was nummer 1, niet de beste. Vorig jaar stond de beste op nummer twee, nu is de juiste positie hersteld.

En waarom ze Hotel California op één gestemd hebben?

Dan liever deze
Of deze
Of deze
Of deze

Omdat Hotel California de bekendste is? Ik heb de DVD Hell Freezes Over hier liggen: briljant.
Dutch Finnatic
Na jaren Bohemian Rhapsody was vorig jaar Hotel California van de Eagles een keer "de beste". Ik heb gezocht naar origineel en live, dat is niet gelukt. Maar deze komt wat mij betreft zeker dicht in de buurt...

Is dit nu wel of niet Don Henley? Kende hem zo niet.
Ivanov
@ Dutch Finnatic, nee. Hotel California was nummer 1, niet de beste. ..........

Ivanov,

Hier roer je een gevoelig probleem aan... De democratie. De oude Romeinen wisten al: Nihil est incertior vulgo - niets is wispelturiger dan de massa.
Is wat de meeste mensen willen altijd het beste? Of vaak? Of vaak genoeg? Ook als de meerendeel van die meeste mensen geen flauw benul heeft waar ze het over hebben? En wie bepaalt dat? Moeten meerderheden niet soms tegen zichzelf in bescherming genomen worden? Of dikwijls? En - zo, ja - door wie? En wie beschermt de minderheden tegen de meerderheden? Etc, etc.

Misschien kan iemand daar in het verband van onze Enige Echte Onverdroten MyWeblogContest #27 nog een leuke autogerelateerde blog aan wijden?

mvrgr,
moons
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep