Morgenochtend weet ik of het een SD betreft. Denk en hoop het wel xD. Dat industrieterrein was inderdaad een succes, net als het bochtige dijkweggetje vooraf
Jammer Ruben, volgende keer beter!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-10-2011 21:35 door Irwin..
Zondag ben ik er wel bij jongens, maar ik rijd niet mee op die route !! Volgens mij word er tijdens het rijden meer gesjeest dan genoten van de omgeving. En ik ken mezelf en de Materia nu ook wel een beetje en ik laat me dan meeslepen. Ik kom dus gewoon even buurten in De Meern
Adinsx moet alleen ook wel even laten weten dat hij komt, ik wil die Megane erg graag zien
Quote Meike
Adinsx moet alleen ook wel even laten weten dat hij komt, ik wil die Megane erg graag zien
Potver, die ga ik missen...ik heb net te horen gekregen dat ik zondag waarschijnlijk moet werken van 10.30-17.00...ik rijd er wel langs, dus zal even zwaaien! Mocht het niet doorgaan, dan ben ik erbij.
Nee, weet nog niet zeker of ik kan komen. Morgen voor het werk hele dag op pad, en aangezien vriendinlief in het gips zit en geen kant op kan buitenshuis zeg maar, weet ik niet of ik zondagmiddag er even tussenuit kan. Mocht het wel zo zijn, dan zie je wel iets zwarts de hoek om komen tussen 13:00 en 13:30. (dat was de verzameltijd toch?)
Van mij is het nog niet zeker. Maar wat wel zeker is is dat de Ascona nog niet aanwezig is. Het wordt dus de Aveo
Quote Ruben.
Aanwezigen op 30 oktober: - S-RS - 508 SW - J@sper eigen auto (106 Rallye?)/Seat Leon/ Suzuki Wagon R+ - Joël en Micha D. - 155 (na aandringen van een ex-eigenaar) - Tomolino - rijd met S-RS mee
Maybe op 30 oktober: - Meike - Materia? - Adinsx - Megane - Thijs_Clio - Aveo, Ascona is nog niet in het bezit. - D.Elzinga - Kadett 1 / Kadett 2 - Terence - Megane / 520d - Wouter82 - X-Type - Carb - 3-serie - Ruben. Peugeot 205 - Irwin - MINI Cooper Clubman (als het goed is de SD) - Renaultje - Starlet - JoostM - Vince525iA - 525iA
Quote adinsx
8,6s naar de 100 voor de SD, die is de mijne
Nee, weet nog niet zeker of ik kan komen. Morgen voor het werk hele dag op pad, en aangezien vriendinlief in het gips zit en geen kant op kan buitenshuis zeg maar, weet ik niet of ik zondagmiddag er even tussenuit kan. Mocht het wel zo zijn, dan zie je wel iets zwarts de hoek om komen tussen 13:00 en 13:30. (dat was de verzameltijd toch?)
Yep Als't iets later word kan het ook nog wel hoor.
Geen AMG zondag jongens. De auto is niet uitgelijnd nadat er een nieuwe motor in is gekomen, de banden zijn helemaal scheef afgesleten aan de binnenkant en het canvas komt tevoorschijn.
Quote Meike
Zondag ben ik er wel bij jongens, maar ik rijd niet mee op die route !! Volgens mij word er tijdens het rijden meer gesjeest dan genoten van de omgeving. En ik ken mezelf en de Materia nu ook wel een beetje en ik laat me dan meeslepen. Ik kom dus gewoon even buurten in De Meern
Lijst zoals hij nu is:
Aanwezigen op 30 oktober: - S-RS - 508 SW - J@sper eigen auto (106 Rallye?)/Seat Leon/ Suzuki Wagon R+ - Joël en Micha D. - 155 (na aandringen van een ex-eigenaar) - Tomolino - rijd met S-RS mee - Meike - Materia - JoostM - Mondeo / Alto.
Maybe op 30 oktober:
- Adinsx - Megane - Thijs_Clio - Aveo, Ascona is nog niet in het bezit. - D.Elzinga - Kadett 1 / Kadett 2 - Terence - Megane / 520d - Wouter82 - X-Type - Carb - 3-serie - Ruben. Peugeot 205 - Irwin - MINI Cooper Clubman (als het goed is de SD) - Renaultje - Starlet
Ik vond net m'n keycam terug, het beruchte cameraatje van 8 euro. Neem hem mee naar de meeting, is misschien wel grappig om het toer tochtje mee te filmen vanuit de grille of dash.
Aanwezigen op 30 oktober: - S-RS - 508 SW - J@sper eigen auto (106 Rallye?)/Seat Leon/ Suzuki Wagon R+ - Joël en Micha D. - 155 (na aandringen van een ex-eigenaar) - Tomolino - rijd met S-RS mee - Meike - Materia - JoostM - Mondeo / Alto. - Irwin MINI Cooper Clubman BENZINE! ( )
Maybe op 30 oktober:
- Adinsx - Megane - Thijs_Clio - Aveo, Ascona is nog niet in het bezit. - D.Elzinga - Kadett 1 / Kadett 2 - Terence - Megane / 520d - Wouter82 - X-Type - Carb - 3-serie - Ruben. Peugeot 205 - Renaultje - Starlet
De vorige keer was het niet zo druk, de eerste die aankomt rijden pakt gewoon een leeg stukje waar de rest ook bij kan staan. De vorige keer was dat ergens achter in de hoek. Het AC is open ja.
Had het op dat moment helemaal niet in de gaten Ik zei nog tegen Tom, mooi dat ik hem niet door rood knal. Vond het al zo raar dat iedereen door rood reed. Maar dat stoplicht was dus niet voor ons bedoelt. Blijkt nu dus dat we tegen het verkeer in stonden, nooit geweten
Het wordt tijd dat de AW-redactie eindelijk eens een meeting organiseert i.s.m. met Autoweek zelf dus. Paar 100 auto's bij elkaar, verslagje in het blad. Feedback van hun lezers/gebruikers verzamelen.
@adinsx: Jammer dat je er zelf niet bij kon zijn, had de Mégane nou wel eens willen zien. Maar jou idee lijkt me ook wel gaaf inderdaad, dan kun je ook echt Italianen bij elkaar zetten, Franse auto's bij elkaar enzovoort, dat zou pas tof zijn. Maar het was nu ook erg gezellig hoor .
Mijn selectie foto's met al dan niet commentaar (niet bewerkt overigens, sorry daarvoor). Bij restaurant de Meern in het begin.
En toen op weg naar het industrieterrein, of in ieder geval een poging doen. Door rood . En tegen het verkeer in (let op de pijlen op de weg). En toen wachten op de rest. Beetje jammer van die middelvinger . En wie rijd er hier zo beschaafd weg ? JUMP!