Quote JoostM Tijdstip: Tijdens alle meetings is de aanvang tussen 12:00 en 13:00 uur. Indien anders, word dit aangegeven.
Deze keer kom ik niet pas na 2 uur aanzetten Zal er rond 12 uur wel zijn.
Auto poetsen, schoon?!?!?! Ligt er aan welke ik pak. De een staat al gewassen en al in de garage, de ander is begin januari voor het laatst gewassen. Gooi er wel even een bak water overheen
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-03-2012 14:49 door S-RS.
Bij deze is mijn onder voorbehoud ook daadwerkelijk van kracht geworden. Ik heb meerdere opdrachten zaterdag/zondag/maandag. En na een dag als vandaag van 9.30-0.00 werken ga ik de autoweek meeting laten schieten, sorry!
Voor mij zou het zijn: A16 A20 A12 Afrit De Meern.
Als ik zou komen. Verjaardag wordt overigens vrijdagavond (ben idd ook de 16e jarig) ipv zondag! Echter ben ik nog druk aan het verbouwen, dus vrees dat ik alsnog niet kom.
Ik vertrek nu. Het ziet er naar uit dat het droog blijft, dus m'n navi ingesteld op mooi en snelweg vermijden. 158km in 2 uur en 23 minuten, kapje los en gaaaan
Beetje laat, maar om te voorkomen dat er iets zwarts verwacht wordt... Veel plezier allen, de Megane gaat niet langskomen. Planning werd te druk, en met het oog op half uurtje aanwezig en niet al te lekker weer, toch maar op een verjaardag aanbeland. De volgende keer (of zei ik dat die vorige keer ook? ) moet het toch wel lukken.