Het AutoWeek de Meern meetings topic || Meeting IV: Zondag 14-10-2012

Gepost door JoostM 
Je plaatje is van een Palmares smiling smiley Dat was een soort uitloopmodel van type 1: wel de oude liggende 1.4, maar stoelen uit een GTi erin. Verder een kaal hok. Een Biarritz was volgens mij een soort Belgische Chic, die was inderdaad best luxe en had ook GTi stoelen.
RAI ga ik ook heen, met die ouwe van me. grinning smiley Op zondag waarschijnlijk. Door de weeks heb ik school.
Harm78

@Harm:

Het blijft een Bx...

Dat is ook wel weer zo, een BX is per definitie cool tongue sticking out smiley

Daar ga ik maar niet verder op in!spinning smiley sticking its tongue out
Hoewel ik eerlijk toe moet geven, dat een BX sport, zoals hij in Flodder zat toen de tijd, wel erg cool vond!
Bossinkje
(...) Door de weeks heb ik school.

Und? Het ene sluit het andere niet uit, zegt die ouwe van mij altijd. grinning smiley
Ruben.
Harm78

@Harm:

Het blijft een Bx...

Dat is ook wel weer zo, een BX is per definitie cool tongue sticking out smiley

Daar ga ik maar niet verder op in!spinning smiley sticking its tongue out
Hoewel ik eerlijk toe moet geven, dat een BX sport, zoals hij in Flodder zat toen de tijd, wel erg cool vond!

Nu opeens wel? winking smiley

@Joël : En mijn pa moet door de weeks werken.. Hij gaat geen vrijvragen, en ik moet gewoon naar school van hem. grinning smiley

Nu opeens wel?

Achja, het is nogsteeds niet mijn 1ste, keuze, niet mijn 2de, 3, 4, tot 100ste keuze, maar ach... winking smiley
Als jullie nou weer op dezelfde locatie gaan meeten (dus nabij Houten/Nieuwegein) en dan volgend weekend dan kom ik wel ff langs smiling smiley
Als ik de foto's bekijk is dat niet bij de Meern, of hebben jullie een andere locatie in gedachten?
Ah ja. Waarom niet op die vorige plek? Is vlakbij en is het nooit zo druk als daar winking smiley
Vorige plek? De vorige meeting is daar ook gehoudenwinking smiley
En vervolgens zijn we vanuit de Meern een tour tochtje gaan rijden en zijn we uitgekomen op een industrieterrein, en daarna is een deel weer naar de Meern gegaan en een paar naar huiswinking smiley
Ooooooh oke big smile smiley Als je nou op dat industrieterrein afspreekt, kun je daar om de hoek naar de Mac (evt. daar eerst parkeren of tegenover de weg) en je zit vlakbij de snelweg. Hier kun je zien hoe dat eruit ziet.

Anyway, ik ben daar zondag te vinden smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-01-2011 18:42 door Anton !.
Dat is inderdaad best een slimme voor de volgende keer!thumbs up

Alleen denk ik niet dat er mensen zijn zondagwinking smiley
De meeting ging niet door vanwege het weer toch? Nou, waarom dan niet volgende week zondag? smiling smiley
Arosa en ik hebben laatst (vrijdag) gegeten bij restaurant Vandaag ! We zijn er al vaker geweest en we zijn er erg positief over, bovendien is het een hele leuke en sfeervolle tent om eens een meeting te organsieren daar en dan eventueel weer een puzzelrit er aan te koppelen.

Het is een all-inclusive restaurant, dus ook met drinken (alcohol dan weer niet) inbegrepen. Ook overzichterlijk bij het afrekenen, diegene die toch willen zuipen kunnen dan een drankkaart nemen en daar een bepaald bedrag op storten.

Nee dit is geen spam, maar gewoon een recensie van een wegrestaurant in regio Utrecht wat ons zeer goed bevallen is. winking smiley
Altijd goedthumbs up

Ik stel voor dat we even wachten met meeten totdat de tempratuur weer wat behaaglijker isdrinking smiley
Toevallig, dacht vanmiddag het zelfde.
Het weer word steeds beter, misschien binnenkort weer eens een meeting houden?
Als de zomertijd ingaat (laatste weekend van maart) , mag ik ook weer met de Aston rijden smiling smiley

Een meeting zou wel een goed excuus zijn om het Britse beestje uit te laten smiling smiley
Als de Aston komt ga ik ook mijn best doen om er te zijn. Die zou nog wel eens een publiekstrekkertje kunnen zijn. big smile smiley
Dat denk ik ook welbig smile smiley

@S-RS: Puik plan!smiling smiley
Aston Martine
Als de zomertijd ingaat (laatste weekend van maart) , mag ik ook weer met de Aston rijden smiling smiley

Een meeting zou wel een goed excuus zijn om het Britse beestje uit te laten smiling smiley

Wellicht is dan de EMW-meeting op 9 april hééééél interessant voor jou!!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-03-2011 23:28 door isla.
Ik had het gezien Isla, maar helaas heb ik die dag al andere verplichtingen. Wellicht kan ik heel even in de ochtend langskomen, bij mooi weer.
Misschien leuk om weer eens een meeting te houden?
Aangezien de laatste alweer bijna 5 maanden is geleden en de temperaturen in dit gedeelte van het jaar een stuk behaaglijker zijn.
Waarom is dit topic eigenlijk nog 'sticky'? Er gebeurt hier al maanden bijna niks.
Als er wel iets gebeurt staat ie sowieso bovenaan, toch?
Nu staat het topic in de actieve lijst, inderdaad. Zijn er ontwikkelingen?
Zijn er nog geïnteresseerden, voor een meeting?

Gewoon zelfde recept als de vorige keer?winking smiley
Dat vroeg ik een week geleden ook:
S-RS op 13-05-2011 22:32
Misschien leuk om weer eens een meeting te houden?
Aangezien de laatste alweer bijna 5 maanden is geleden en de temperaturen in dit gedeelte van het jaar een stuk behaaglijker zijn.

Misschien dat ze jou wel serieus nementongue sticking out smiley

En deze keer kan S-RS op eigen kracht komen, mits ik de auto mee mag.

Edit:
Ik ben dus wel in voor een meeting.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-05-2011 22:45 door S-RS.
Drie personensmileys with beer

Wat zullen we zeggen; zondag 12 juni?
Ik zeg, doenthumbs up

Wel even kijken of ik de auto mee mag/kan. En anders maar even kijken of ik een lift kan regelenwinking smiley

Misschien wel een goed idee om het gewoon in de topic titel te zetten, want bij een poll duurt het weer een eeuwigheid en blijf je er toch altijd mee zitten dat er mensen zijn die niet kunnen.
12 juni, dat zou zo maar eens kunnen lukken!
Bij deze democratisch besloten, 12 juni.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-05-2011 14:39 door JoostM.
Even een officiële update dankzij S-RS:

Meeting: 12 Juni

Na een succesvolle eerste de Meern meeting op 21 December 2010 lijkt het ons weer tijd voor de volgende meeting.
Voor het gemak hebben we de meeting maar gewoon geplant voor Zondag 12 Juni. De inhoud zou weer het zelfde zijn als de vorige keer. Eerst gezellig wat praten en kijken bij de auto's om vervolgens met z'n allen even wat te drinken bij het restaurant. Daarna zal er voor de liefhebbers weer een ritje zijn van zo'n 50/60km wat de vorige keer goed is bevallen.

Meerndijk 59
3454 HP De Meern

Tijdstip:
De aanvang tussen 13:00 en 14:00 uur.

Datum
- 12 Juni 2011

Sfeer foto's van de vorige meeting:

Deelnemers:
- JoostM
- S-RS

Kom je ook? Kopieer de lijst even en zet jezelf ertussen.

Hopelijk tot Zondag 12 Juni!
Mooie democratie, ik heb tentamens tot en met 20 juni. Goed, ik ben er dus weer niet bij.
Joost
Daarna zal er voor de liefhebbers weer een ritje zijn van zo'n 50/60km wat de vorige keer goed is bevallen.

Was dat rondje van vorige keer ook die afstand dan? Leek mij veel korter.

Ik kijk nog even wat ik doe.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-05-2011 15:12 door J@sper.
J@sper
Was dat rondje van vorige keer ook die afstand dan? Leek mij veel korter.

Ik kijk nog even wat ik doe.

Die was ook zoiets.
den Voetstuk
Mooie democratie, ik heb tentamens tot en met 20 juni. Goed, ik ben er dus weer niet bij.

Hoezo niet? Tot en met zaterdag tentamens.. Zaterdag avond goed drinken als afscheid, 4 uur je nestje in kruipen, 9 uur er weer uit en gaan?tongue sticking out smiley
den Voetstuk

idem, heb nog tot 26 juni examens.
JoostM
den Voetstuk

Hoezo niet? Tot en met zaterdag tentamens.. Zaterdag avond goed drinken als afscheid, 4 uur je nestje in kruipen, 9 uur er weer uit en gaan?tongue sticking out smiley

Iets met 30SP in 20 dagen, beste Joost. No offense, maar dat is aardig wat werk.
Als mijn studie het toelaat ben ik er ook bij!

Deelnemers:

- JoostM
- S-RS
- DanielVR5
- Renaultje (ovb)
Wat een @#$%& datum voor mij.

Moet die dag werken, weekend daarvoor ben ik wel vrij.sad smiley
den Voetstuk
JoostM
den Voetstuk

Iets met 30SP in 20 dagen, beste Joost. No offense, maar dat is aardig wat werk.

30 tentamens in 20 dagen tijd?eye popping smiley

Oké, dan begrijp ik dat je afhaakt...nut smiley
Ik denk 30 studiepunten in 20 dagen grinning smiley

Ruilen met een collega is geen optie Carkiller?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep