Je plaatje is van een Palmares Dat was een soort uitloopmodel van type 1: wel de oude liggende 1.4, maar stoelen uit een GTi erin. Verder een kaal hok. Een Biarritz was volgens mij een soort Belgische Chic, die was inderdaad best luxe en had ook GTi stoelen.
Vorige plek? De vorige meeting is daar ook gehouden En vervolgens zijn we vanuit de Meern een tour tochtje gaan rijden en zijn we uitgekomen op een industrieterrein, en daarna is een deel weer naar de Meern gegaan en een paar naar huis
Ooooooh oke Als je nou op dat industrieterrein afspreekt, kun je daar om de hoek naar de Mac (evt. daar eerst parkeren of tegenover de weg) en je zit vlakbij de snelweg. Hier kun je zien hoe dat eruit ziet.
Anyway, ik ben daar zondag te vinden
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-01-2011 18:42 door Anton !.
Arosa en ik hebben laatst (vrijdag) gegeten bij restaurant Vandaag ! We zijn er al vaker geweest en we zijn er erg positief over, bovendien is het een hele leuke en sfeervolle tent om eens een meeting te organsieren daar en dan eventueel weer een puzzelrit er aan te koppelen.
Het is een all-inclusive restaurant, dus ook met drinken (alcohol dan weer niet) inbegrepen. Ook overzichterlijk bij het afrekenen, diegene die toch willen zuipen kunnen dan een drankkaart nemen en daar een bepaald bedrag op storten.
Nee dit is geen spam, maar gewoon een recensie van een wegrestaurant in regio Utrecht wat ons zeer goed bevallen is.
Misschien leuk om weer eens een meeting te houden? Aangezien de laatste alweer bijna 5 maanden is geleden en de temperaturen in dit gedeelte van het jaar een stuk behaaglijker zijn.
Quote S-RS op 13-05-2011 22:32
Misschien leuk om weer eens een meeting te houden? Aangezien de laatste alweer bijna 5 maanden is geleden en de temperaturen in dit gedeelte van het jaar een stuk behaaglijker zijn.
Misschien dat ze jou wel serieus nemen
En deze keer kan S-RS op eigen kracht komen, mits ik de auto mee mag.
Edit: Ik ben dus wel in voor een meeting.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-05-2011 22:45 door S-RS.
Wel even kijken of ik de auto mee mag/kan. En anders maar even kijken of ik een lift kan regelen
Misschien wel een goed idee om het gewoon in de topic titel te zetten, want bij een poll duurt het weer een eeuwigheid en blijf je er toch altijd mee zitten dat er mensen zijn die niet kunnen.
Na een succesvolle eerste de Meern meeting op 21 December 2010 lijkt het ons weer tijd voor de volgende meeting. Voor het gemak hebben we de meeting maar gewoon geplant voor Zondag 12 Juni. De inhoud zou weer het zelfde zijn als de vorige keer. Eerst gezellig wat praten en kijken bij de auto's om vervolgens met z'n allen even wat te drinken bij het restaurant. Daarna zal er voor de liefhebbers weer een ritje zijn van zo'n 50/60km wat de vorige keer goed is bevallen.
Locatie: AC Restaurant de Meern A12, Afrit 15 Meerndijk 59 3454 HP De Meern
Tijdstip: De aanvang tussen 13:00 en 14:00 uur.
Datum - 12 Juni 2011
Sfeer foto's van de vorige meeting:
Deelnemers: - JoostM - S-RS
Kom je ook? Kopieer de lijst even en zet jezelf ertussen.