@ MP, ik had je toch jonger geschat En ik zou maar oppassen met die C. Ik heb gezien wat dat ding met Fernando Alonso gedaan heeft. Zijn stem is anders geworden en zijn Engels ineens stukken beter...
Ivanov Schreef: ------------------------------------------------------- > @ MP, ik had je toch jonger geschat En ik zou > maar oppassen met die C. Ik heb gezien wat dat > ding met Fernando Alonso gedaan heeft. Zijn stem > is anders geworden en zijn Engels ineens stukken > beter...
Ieder z`n smaak hé. Ik vind de A4 gewoon te verouderd en de 3-serie sedan een beetje suf! De E91/E92/E93 zijn wel weer oké. Doe mij maar gewoon een witte W204 350 Elegance automaat. Hoezo een ouwe @#$%&.
* C-Klasse. Echt een prachtige auto, begin 'm steeds meer te waarderen! Let wel dat het daarbij om de huidige generaties gaat. Ik weet nog niet hoe de nieuwe A4 wordt, kan best zijn dat dat de nieuwe nr. 1 moet worden. * Iemand anders, namelijk: ik!
- 3: Vind hem mooier dan een A4 en als ik een Mercedes wil neem ik wel een taxi. - Ja, natuurlijk! - Frabkrijk, lekker naar de Côte d'Azur. Hoe kan ik je herkennen, 100% Audi-fan?
Haha, uhm we zitten op camping Le Pecheurs of zoiets, rijden in een donkergrijze Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI (met rode D en I ), gevolgd door een Fendt Saphir uit 200...4 volgens mij, ben met m'n vader en m'n moeder, en in de week daarop zijn m'n zusje en haar vriendin er ook nog bij.
Heb blond haar, een rooie zwembroek, uuuh, wat wil je nog meer weten?
* C. Om het nog een béétje rationeel te houden wil ik graag een C230 of C280, als het maar een automaat in Avantgarde-trim is Hoewel, hij wordt op millimeters afstand gevolgd door een 325i of 330i coupé
Quote 100% Audi-fan schreef: Haha, uhm we zitten op camping Le Pecheurs of zoiets, rijden in een donkergrijze Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI (met rode D en I ), gevolgd door een Fendt Saphir uit 200...4 volgens mij, ben met m'n vader en m'n moeder, en in de week daarop zijn m'n zusje en haar vriendin er ook nog bij.
Heb blond haar, een rooie zwembroek, uuuh, wat wil je nog meer weten?
Haha, dit is genoeg hoor. Ik ben et mn ouders en mn zusje naar camping Domaine de la Noguiere. We rijden in een Paarse Mazda Premacy met daarachter een Caravelair Bamba 375 De Luxe. Hoe je mij kan herkennen? Kijk hier.
100% Audi-fan Schreef: ------------------------------------------------------- > Haha, oké, maar de camping was wel erg groot. > Stonden jullie in dat open veld, of meer bij de > receptie?
De campig is idd knappies groot. We stonden behoorlijk ver bij de receptie vandaan. Bijna helemaal achteraan. Dacht plaats 133. Beetje richting de vaste plaatsen. Aan het eind van ons pad was er zo 1. Stond naast een Ajaxfan toen Ajax-Rosenborg kwam. Had het als Feyenoorder best naar mn zin toen. Man-man, wat keek die chagrijnig toen hij terug kwam.
Ohja, wij hebben daar toen ook nog voetbal gekeken. Weet niet meer of 't Ajax-Rosenborg was of zo. Weet nog wel dat het de laatste avond van ons was, en dat ik koppijn had als een gek!
Nee, de camping is geweldig! Hoewel er natuurlijk wel grote verschillen zijn tussen campings. Ik denk dat er ook wel campings zijn waar ik na 10 minuten al weer richting huis zou willen. Maar over het algemeen is kamperen hartstikke leuk!
Als er niets achter de cijfers tussen haakjes staat, betekent dat gewoon de vanafprijs in euro's in Nederland. Geld natuurlijk ook voor de cijfers waar wel euro achterstaat.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-07-2007 21:39 door La Troyes.
Quote 100% Audi-fan Schreef: Nee, de camping is geweldig! Hoewel er natuurlijk wel grote verschillen zijn tussen campings. Ik denk dat er ook wel campings zijn waar ik na 10 minuten al weer richting huis zou willen. Maar over het algemeen is kamperen hartstikke leuk!
Mee eens, dus: - Nee, de camping is geweldig - Aygo: leuk wagentje en rijdt niet slecht voor zijn klasse!