| Ik heet centurion 
|
Maar welkom op het forum.
Nou dank je honderdman....maar ik loop al mee vanaf 2003.
Die naam is écht een vooruitgang, B.
Jij ook bedankt, vond ik eigenlijk ook toen jij van 500E via BudgetBenz naar iets Italiaans klinkends ging. Had ik altijd al willen zeggen tegen je, maar ik vergat het steeds. 
|
 | DonCalzino! Schreef: ------------------------------------------------------- > Maar welkom op het forum. > > Nou dank je honderdman....maar ik loop al mee > vanaf 2003. >
Wie ben jij dan wel niet 
|
 | Je kan beter vragen wie hij wel is, nu krijg je ongeveer 35000 namen van forummers die hij niet is!
centurion Schreef: ------------------------------------------------------- > Ik heet centurion 
en ik doe donald duck na.
|
 | Donald Duck Geelhoed.
|
 | Geelhoed Schreef: ------------------------------------------------------- > Je kan beter vragen wie hij wel is, nu krijg je > ongeveer 35000 namen van forummers die hij niet > is! > > centurion Schreef: > -------------------------------------------------- > ----- > > Ik heet centurion  > > en ik doe donald duck na.
Nee, ik doe liever Geelhoed na.
|
 | Toe, geef eens een staaltje weg!
|
 | Ik ben CPR..............................
|
 | Geelhoed Schreef: ------------------------------------------------------- > Toe, geef eens een staaltje weg!

|
 | PCR Schreef: ------------------------------------------------------- > Ik ben CPR..............................
Ben jij dat of doe jij dat?
|
 | WTF is Don Sok?
Geelhoed Schreef: ------------------------------------------------------- > Toe, geef eens een staaltje weg!

|
 | Als je wat hoorde draaien dan was dat Fermat. DHomer schendt daar op de tweede regel toch wel op flagrante wijze zijn stelling.
|
 | hahaha ik dacht laat ik eens kijke hoeveel het mis zit. Ik weet hoeveel getalletjes de reken machine van Matt Groening heeft!
|
 | Quote Romeins Krijgsheer Ben jij dat of doe jij dat?

|
 | Ik denk niet dat Matt Groening dat zelf gedaan heeft.
|
 | Nee natuurlijk niet, hij zou Fermat nooit zo schofferen! 
|
 | Fermat is Homer met haar?

|
 | Homer heeft ook haar. Net zoveel als Lambik.
|
 | Ik zag vanavond een oude aflevering van The Simpsons op Comedy Central. Dan zie je dat de serie naar verloop van tijd een stuk beter is geworden en dat de karakters behoorlijk zijn veranderd en beter getekend.
|
 | Mijn naam is Gerwin en op het forum heet ik dan Gerwin: (want Gerwin is al bezet ) Ik denk dat ik mijn naam ook maar eens ga veranderen..iemand nog tips?
|
 | Quote Gerwin: Ik denk dat ik mijn naam ook maar eens ga veranderen..iemand nog tips?
Zal het dan eindelijk over zijn met de verwarring, welke v/d 2 ben jij, de franse of de duitse.........
|
 | In het Fransrijderstopic waart ook een Gerwin rond, vandaar, en ik heb jullie beiden wel eens voor elkaar aangezien, maar is Insignianiet wat.................
|
 | Mijn naam is crown de naam voor de japanse Mercedes terwijl ik toch echt meer heb met het orgineel,die weer op de goede weg zijn.
|
 | Ik vind centurion zo'n misleidende naam.. het doet vermoeden dat je welvarend bent, terwijl dit beter past:

|
 | Quote Gerwin: betekend niet dat ik mijn nickname naar een Opel ga vernoemen
Oké, waar dacht jezelf aan..................???
@Z3, humor...........................
|
 | Centurion doet mij denken aan een VW-garage in Groningen. Dat blijkt Auto Century te zijn. Iedereen noemt die garage trouwens 'sentúúrie', ipv. 'sčntjoerie'.
|
Oké, waar dacht jezelf aan..................???]
Moderator klinkt wel goed of Pilus Prior....
|
 | Gerwin, Alto, Liefhebber van elk merk, Student, Groen...
Ik pak Student en Groen eruit. Dan kom ik op Groentje.
Anders Geralto Groen...
|
 | Yo pimpzz..
Ik ben de bro van centurion.
Respect to the MS-13 clique aigthz..

|
Gerwin, Alto, Liefhebber van elk merk, Student, Groen...
Ik pak Student en Groen eruit. Dan kom ik op Groentje.
Anders Geralto Groen...
Ik mag je denkwijze wel...maar uhm: die site is gewoon nutteloos Heb ik niks mee 
Ik ben de bro van centurion.
For shizzle!
|
 | Quote Quattro Stagione Ik ben het, Bert156JTD, beter bekend als AlfaBert...rememeber?
Zo moeilijk was dat niet hoor...........
|
 | Tja, 1 klik op mijn profiel en hij had het kunnen weten, maar goed. 
|
 | Ik heb achter het stuur plaatsgenomen, enkele jaren terug. Meesterlijke auto.
|
 | Ik zie nu pas dat het Marco helemaal niet is, die die drie Monti-foto's plaatste...welke wijsneus is dat nou weer?
|
 | @DC, een of andere lolbroek.........................
|
 | Ik heb wel een trend gezet met dat uitroepteken
|
 | Ik kon me ook al niet voorstellen, dat de pc van de enige echte Cardozo! zoveel foto's van een Alfa zou toestaan zonder er de brui aan te geven...
|
 | Ja, je vraagt het je toch af.....................!
|
|