leuk en niet te duur auto voor 18jaar
 | Budget? Want ''niet te duur'' is een relatief begrip.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-02-2013 21:34 door Blox.
|
 | Mitsubishi Colt 1.3
|
 | ongeveer tussen de 1000 en 1250 euro
|
 | Quote Mitchh19
ongeveer tussen de 1000 en 1250 euro
Dat houd niet over. Misschien even doorsparen, zodat er ook ruimte is voor mogelijk onderhoud e.d..
Anders; Colt 1.6GLI
Toyota Corolla
|
 | Ik blijf ook doorsparen, maar hoeveel zou je ongeveer kwijt zijn voor de BMW 328i cabrio uit 1997 deze zou ik dan graag over een paar jaar kopen maar nu eerst opzoek naar een ander leuke auto ik zou straks alle auto's doorkijken die jullie aanraden
|
 | Moet de auto trouwens 18 jaar meegaan?
|
 | Ooo shit typfout ik bedoel dat ik net 18jaar ben en mijn rijbewijs heb ik zou even kijken of ik het aan kan passen.
|
 | Suzuki Liana: bewezen betrouwbaar. Zie TopGear en diverse reviews van mensen die er tien jaar geen onderhoud aan doen. Mooi is anders, maar daar werd niet naar gevraagd.
|
 | Citroen Saxo !
Leuke, betrouwbare en goedkope auto 1.1 voldoet al, 1.4 is leuker
1997 Citroen Saxo 1.4i SX
Wij hebben exact dezelfde, alleen 5 deurs en ook knalrood, inmiddels 182k gelopen en echt 0 problemen het afgelopen jaar Verbruik 1 op 15 en kost geen drol in wegenbelasting en verzekering
Succes met je zoektocht!
( Japans is niet altijd beter hoor )
|
 | Quote Mitchh19
Ik blijf ook doorsparen, maar hoeveel zou je ongeveer kwijt zijn voor de BMW 328i cabrio uit 1997 deze zou ik dan graag over een paar jaar kopen maar nu eerst opzoek naar een ander leuke auto ik zou straks alle auto's doorkijken die jullie aanraden
1997 BMW 328i Cabriolet
€ 5950,-
|
 | Wat heb je zelf al gevonden? Wij willen graag helpen maar dan willen we wel weten waar we naar op zoek zijn. Zo is een vraag, heb je hobby's waar een wat groetere auto voor nodig is. Ga je veel rijden. Hoeveel deuren zoek je enzovoort, enzovoort.
Groeten, Marcel
|
 | Quote Guus Leferink
Quote Mitchh19
Ik blijf ook doorsparen, maar hoeveel zou je ongeveer kwijt zijn voor de BMW 328i cabrio uit 1997 deze zou ik dan graag over een paar jaar kopen maar nu eerst opzoek naar een ander leuke auto ik zou straks alle auto's doorkijken die jullie aanraden 1997 BMW 328i Cabriolet€ 5950,-
Knutselbimmer volgens mij en zitten de L/R stoel nou verkeerd om?
|
 | In jouw budget vind je wellicht ook een vroege E36 316, van rond 1992. Heb je in ieder geval al een BMW. een zescilinder of cabrio komt dan later wel 
|
 | Quote R-W
Quote Guus Leferink
Quote Mitchh19
Ik blijf ook doorsparen, maar hoeveel zou je ongeveer kwijt zijn voor de BMW 328i cabrio uit 1997 deze zou ik dan graag over een paar jaar kopen maar nu eerst opzoek naar een ander leuke auto ik zou straks alle auto's doorkijken die jullie aanraden 1997 BMW 328i Cabriolet€ 5950,-
Knutselbimmer volgens mij en zitten de L/R stoel nou verkeerd om?
Geen idee, was de enigste op Autotrack welke ik zo snel kon vinden Maar ik vraag me dan altijd af, waarom perse een '97er 328? Een originele '96 320/323/325 is toch ook prachtig
|
 | Ik heb nog wel een Mitsubishi Colt 1.3 GLXi automaat uit 1996 voor je. Maand geleden gekocht maar het is toch niet mijn auto. Bovendien heb ik naderhand toch liever een handbak.
|
 | Quote Barri
In jouw budget vind je wellicht ook een vroege E36 316, van rond 1992. Heb je in ieder geval al een BMW. een zescilinder of cabrio komt dan later wel 
Goede tip, mits TS de meerkosten tov van bijvoorbeeld een Colt kan en wil opbrengen. Hier bijvoorbeeld een zo te zien originele 316i Coupe met relatief lage kilometerstand. En voor dit budget zijn er met een beetje moeite ook nog wel redelijke 318i's te vinden, zoals deze.
|
 | Voor jouw budget zou ik niet gaan voor een BMW, voor rond de 1000 euro is de kans groot dat je een afgetrapt exemplaar koopt. Wil je toch een BMW, denk ik dat je beter voor een Compact kan gaan omdat die minder populair zijn bij 'petjes'. Deze ziet er bijvoorbeeld wel netjes uit.
Wat ik een betere optie vind voor jouw budget, is een Honda Civic (vooral het model van 1996-2001). Deze auto weegt een stuk minder dan de BMW (dus minder wegenbelasting) en je kan er best in gezien worden. Daarnaast zijn ze ook nog eens ontzettend betrouwbaar, er is hier zelf iemand die hard op weg is om 1.000.000 kilometers met de auto te rijden. Even snel kijkend op Marktplaats is dit een mooi exemplaar.
|
 | Quote D. Elzinga
Quote Barri
In jouw budget vind je wellicht ook een vroege E36 316, van rond 1992. Heb je in ieder geval al een BMW. een zescilinder of cabrio komt dan later wel 
Goede tip, mits TS de meerkosten tov van bijvoorbeeld een Colt kan en wil opbrengen. Hier bijvoorbeeld een zo te zien originele 316i Coupe met relatief lage kilometerstand. En voor dit budget zijn er met een beetje moeite ook nog wel redelijke 318i's te vinden, zoals deze.
Ik zou dan naar een sedan zoeken, die zijn beter te vinden dan coupés. En als je wil sparen voor een BMW, en je ouders hebben allebei een auto die je kan gebruiken. Waarom zou je nu dan in een Colt gaan rijden? Overigens heb ik nog wel een redelijkeCivic gevonden.
|
|