Renault Clio

Gepost door Faceman 
Renault Clio
05-02-2013 16:18
Hallo,

Ik kan via via een renault clio 1.6 Sport uit 2002 kopen voor een hele schappelijke prijs.

Nu vroeg ik me af of iemand van jullie bekend is met problemen waarbij je bij de aanschaf van zo een auto op moet passen.

Verder vroeg ik me ook af of iemand weet wat het verbruik ongeveer zal zijn ( ben een rustige rijder) ( kan er zelf vrij weinig over vinden)

het gaat om een RenaultSport editie met het dynamique pakket (Cruise, Clima, Etc)

Groet
Faceman
Re: Renault Clio
05-02-2013 17:24
Het uitgespaarde bedrag van die via-via-clio apart houden voor evt onderhoud. Verbruik: spritmonitor bijv even bekijken.
05-02-2013 17:37
Via via wil niet zeggen dat ik de auto niet ken.

Ik heb regelmatig in de auto gezeten en er ook al regelmatig in gereden.

Verder weet ik ook dat er afgelopen zomer van alles preventief is vervangen.

Ik maak me ook niet druk om de eerlijkheid van de auto.

wel wil ik meer weten over het verbruik aangezien er op spritmonitor maar 1 recensie staat.

tevens vroeg ik mij ook gewoon af of iemand de aandachtspunten van dit type auto wist.

Mvg
07-02-2013 09:19
1.6 Sport met Dynamiquepakket? Volgens mij is er alleen een 1.6 Dynamique of een Sport met 2.0. Vraag adinsx even, die heeft een 2.0 Clio Sport gehad.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep