| Hallo,
Zoals jullie misschien weten, ben ik een blije VW-rijder. Althans, over het algemeen. Mijn trouwe Golf II heeft soms wat irritante nukken. Zo wil de deur niet meer open, de motor slaat soms af, en meer van dat soort ongein. Geen gekke dingen voor een ruim 20 jaar oude auto, maar toch wel irritant.
Ik zat eens te denken wat slimmer zou zijn. Mijn Golf oplappen, of m'n geluk beproeven en een nieuw 'barrel' op de kop tikken? Zoiets staat mij bijvoorbeeld wel aan: [www.autotrack.nl]
Wat denken jullie ervan?
|
 | Ik vrees eerlijk gezegd dat je met die Starlet een niet veel betere auto krijgt dan je Golf. Een motor die soms afslaat moet te verhelpen zijn en een deur die niet open gaat vast ook wel. Er kan ook vanalles mis zijn met die Starlet..
|
 | Die starslet is wel een koopje, ik persoonlijk had die starslet gekocht, super betrouwbaar.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-12-2012 23:51 door Bmwlover1.
|
 | Dit iets voor je anders? 
Of deze of deze.
Starlet heeft geen APK meer trouwens.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-12-2012 23:54 door Bhuddymahn.
|
 | Quote Bhuddymahn
Ik vrees eerlijk gezegd dat je met die Starlet een niet veel betere auto krijgt dan je Golf. Een motor die soms afslaat moet te verhelpen zijn en een deur die niet open gaat vast ook wel. Er kan ook vanalles mis zijn met die Starlet..
Toyota's zijn toch onverwoestbaar?! M'n Golf rijdt opzich wel goed, maar dat afslaan is echt hinderlijk en ook best gevaarlijk. Ik denk dat het lastig is om zoiets te verhelpen, zeker bij een oude wagen. Deur is inderdaad makkelijk te verhelpen.
Een nieuw barrel moet wel ubercheap zijn, liefste rond de 500.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-12-2012 23:55 door Mechanix.
|
 | Ja, die Corolla is wel mooi. Toyotas zijn onverwoestbaar maar op een gegeven moment houdt t wel op die corolla zeker even bekijken dan! Vriend van me had er 1, die heeft de distributieinterval met 100.000km verlengd en zelfs toen was ie nog niet stuk haha.. Rijdt wel zwabberig vind ik, erger dan mn Jetta.
|
 | Staat alleen wel in Drenthe...
|
 | Ik denk dat een eenvoudige Golf II niet onbetrouwbaarder hoeft te zijn dan een Corolla. Dat afslaan moet natuurlijk wel opgelost worden, heb je geen idee wat het kan zijn (via volksforum ofzo)?
Als dat niet al te veel geld gaat kosten zou ik lekker doorrijden. Je hebt er recentelijk nog laswerk aan laten doen toch? Bovendien zal dat afslaan de verkoopwaarde ook niet ten goede komen.
|
 | Quote Bmwlover1
Die starslet is wel een koopje, ik persoonlijk had die starslet gekocht, super betrouwbaar.
Uhm... Tja... Ik wil niet lelijk doen of vervelend zijn, maar ik vraag me wel hoe je bij deze autonaam komt...
On topic: Ik ben bang dat een brik van €600,- veelal niet betrouwbaar zal zijn dan je huidige Golf. Nu weet je wat er aan schort en kun je gericht naar een oplossing zoeken, bij een andere auto moet je maar weer afwachten wat er aan mankeert.
|
 | De Starlet ziet er goed uit en een jaar APK is vast wel bij Hofman te regelen. Ik zie dat de auto zelfs nog van de eerste eigenaar is.
Ik heb ook een paar maanden geleden een auto van 17 jaar oud gekocht met 69000 km ervaring van de eerste eigenaar. Bevalt me prima.
Marcel
|
 | Gewoon de Golf blijven rijden (en dat afslaan laten verhelpen door een garage). Je weet wat je aan de Golf hebt, bij een andere auto is dat nog maar de vraag.
En bovendien vind ik een Golf II veel leuker dan zo'n Starlet...
|
 | Quote deWit
Quote Bmwlover1
Die starslet is wel een koopje, ik persoonlijk had die starslet gekocht, super betrouwbaar.
Uhm... Tja... Ik wil niet lelijk doen of vervelend zijn, maar ik vraag me wel hoe je bij deze autonaam komt... On topic: Ik ben bang dat een brik van €600,- veelal niet betrouwbaar zal zijn dan je huidige Golf. Nu weet je wat er aan schort en kun je gericht naar een oplossing zoeken, bij een andere auto moet je maar weer afwachten wat er aan mankeert.
Hahah nee heeft niks met de auto te maken hoor, gewoon bijnaampje zoals slopel etc. Een vriend van me heeft een toyota van 400 euro gekocht dat ding rijd perfect net 2 ton op de klok. Hij rijd nu al een half jaar ( +- 10.000km ) rond zonder ENKEL probleem.
Alleen een lekke band ( paraplu in laten schieten 25,- ) Remblokken ( 25 euro )
Dit is het enige wat die heeft vervangen, dat is niks dus. Nu wil ik niet zeggen dat elke toyota zo betrouwbaar is maar die starlet heeft super weinig km gelopen die kan dus nog HEEL lang mee.
Mvg
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-12-2012 14:42 door Bmwlover1.
|
 | Golf houden! Zeker weten!
|
 | Hmm, de Golf lijkt zichzelf te hebben gerepareerd. Ik kijk het maar weer eens even aan.
|
|