Carcenter Amersfoort

Gepost door naisaaz 
Carcenter Amersfoort
09-11-2012 16:19
Beste mensen,

Ik ben van plan morgen te gaan kijken naar een auto die staat bij Carcenter Amersfoort. Heeft iemand van jullie ervaringen met deze handelaar(s)? Ik heb zojuist gebeld en over telefoon leek die persoon mij eerlijk, maar of hij dat ook over de auto was kan ik niet beoordelen nu.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,

Hamed
Re: Carcenter Amersfoort
09-11-2012 16:31
Het wemelt in dat deel van Amersfoort van de handelaartjes. Met A&D auto's als klapper..... Volgens mij bestaan ze nog niet lang. Als je zekerheid wil (alhoewel, dat bestaat niet bij een oudere auto) moet je een aankoopkeuring laten doen.
Bij voorbaat krijgt menig autoliefhebber AW-volger al kriebels bij Amersfoort / Apeldoorn en auto's kopen.
Pas in ieder geval erg op, geen aanbetaling doen voor een proefrit, etc, etc.
adinsx
Bij voorbaat krijgt menig autoliefhebber AW-volger al kriebels bij Amersfoort / Apeldoorn en auto's kopen.
Pas in ieder geval erg op, geen aanbetaling doen voor een proefrit, etc, etc.

Wat is er mis in Amersfoort en Apeldoorn dan ?
Re: Carcenter Amersfoort
14-11-2012 16:02
Er zitten daar prima autodealers en verkopers, maar helaas ook nogal wat van de wat schemeriger soort.
Zoek op Tros Radar en Apeldoorn of Amersfoort en je vindt net even wat meer 'gevallen' dan in een andere plaats.
Alhoewel, Rotterdam doet het ook goed.

Maar zoals Bat al zegt, de 'rotte appel'-dichtheid is er net wat groter. Wat niet wil zeggen dat je er geen goede auto kan kopen hoor. smiling smiley
Zolang je de boefjes van de eerlijke handelaren weet te scheiden (en dat kan tegenwoordig heel gemakkelijk, met wat hulp van het www) kun je ook in A'foort of A'doorn prima een auto kopen. Tot welke categorie Car Center behoort weet ik niet. Google brengt geen slechte ervaringen naar boven, dat is alvast een goed teken.
De ergste boefjes bij mij in de buurt zijn de laatste 10 jaar al 4x van naam veranderd. Dus afwezigheid van (negatieve) reviews zegt alleen wat voor een bedrijf dat al langer dezelfde naam draagt.
Volgens de site van de handelaar zelf is het een 'jong en fris bedrijf'. Er is inderdaad een kans dat het bedrijf verhuisd is en eerst anders genaamd was.

Maar als ik naar de voorraad kijk heb ik geen 'te mooi om waar te zijn' gevoel. Bij de beruchte oplichters als Jet Cars en ACC zijn veel auto's buitengewoon laag geprijsd (bij die eerste staat er momenteel een E-klasse AMG voor 3000 euro, dan weet je gewoon dat er eea niet klopt) en dat is hier niet zo: het aanbod is marktconform geprijsd.
Hij zit wel in een heel duister en verlaten hoekje van een oud industrieterrein, naast de meest foute wijk in Amersfoort en op nog geen 500m van A&D. Maar ken dit betreffende bedrijf niet ondanks dat ik dacht dat ik ze allemaal wel kende in Amersfoort.
En toch he, ik heb ooit bij Jet Cars een Mazda 626 gekocht en die was echt gewoon goed, maar dat kan ook het merk gelegen hebben.
Qua inruilprijs van je eigen auto moet je nooit wonderen verwachten, maar dat is bij handelaren ook logisch.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-11-2012 09:10 door -MGM-.
Heb paar weken geleden een auto bezichtigd en proefrit gemaakt. Liep eigenlijk best soepel, het ging om een Renault Clio benzine.
We konden het niet eens worden over de prijs met inruil van mijn eigen auto.
Verder zag het er eigenlijk wel ok uit, garage is niet super groot ( 35 autos ) schat ik in.
Als ie na 2 jaar nog steeds bestaat ťn nog steeds dezelfde naam heeft, dan is 't vast een prima toko smiling smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep