VW Golf op LPG G3 kopen of niet?
 | Ik ben aan t kijken voor een eerste auto waarmee ik elke dag 100km moet rijden (ruim 20.000 per jaar, vakanties niet meegeteld) en zag een Golf 4 uit 2000 met LPG G3. Had wel 312.000+ op de teller staan en dan zat de LPG er ook nog eens vanaf nieuw in.
Vraagprijs 2.900,-
Ik kan wel ongeveer 500 van de prijs afkrijgen maar ben bang een kat in de zak te kopen. Auto is verder wel in goede staat dus vroeg me af wat jullie hiervan denken.....
|
 | bijna 3000 euro voor een auto met 3 ton de klok? Niet doen a.u.b.
|
 | Neem een golf 4 met de 1.9 TDI.
|
 | Veel geld. LPG is goedkoper dan een diesel, mist het spul een beetje heel blijft. Die kans zal bij de één niet hoger zijn dan bij de ander, al zijn dieselproblemen gemiddeld wel altijd duur. Zou zelf eerder zoiets doen:
[link.marktplaats.nl]
|
 | Dank voor de reacties!!

Morgen ga k naar de wagen kijken,wat is goed om op te letten. Heb zelf besloten max. 2.000,- ervoor te willen geven, maar misschien is t sowieso n slechte keus?
@ velthuis: waarom is die Mazda zoveel beter? vanwege de km stand? Ziet er verder wel goed uit, maar n eind rijden, k woon in Heerenveen
|
 | Bij meer dan 3 ton wordt het gewoon een gok wat je koopt en moet je rekening gaan houden met extra kosten. En die kunnen gaan oplopen ! IK zou er niet meer dan 1000 euro voor geven...
|
 |
Idd een super aanbieding !!! , Veldhuis, je hebt grandioos gelijk (dat overkomt je wel vaker hier) maar topic starter begrt dat niet want weet kennelijk niet dat jappen technisch het allerbeste zijn, dat durf ik als Renault rijder best te zeggen. Overigens voor 2000 euro koop je natuurlijk geen goede auto die goed is voor elke dag 100km.
Khad een collega met oude letterlijk afgetrapte 323, reed als een hufter en als het kon langdurig 160km/u. Onderhoud in feite niet !!, alleen apk. Echter ging zeker 300.000 km goed (daarna deze man niet meer gezien) .
Voorzover ik weet is deze 323 van de laatste serie met een kop die perfect tegen LPG kan. Kortom: deze auto kan probleemloos door naar de 5 ton.
Verder is het altijd zinvol om de revieuws te bekijken:
[www.autoweek.nl]
|
|