Korting dealer bij aankoop nieuwe lease auto?

Gepost door U_Turn 
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum.

Ik ben momenteel bezig om een nieuwe lease auto te bemachtigen (Audi A3, BMW 1 of Volvo V40), een van de zaken waar ik bij het bezoek van dealers tegen aan loop is dat ene dealer vrij snel met korting strooide op de extra opties en de ander niet. Kunnen jullie wellicht (ervaring) delen met wat een gangbare korting is voor dit soort klasse auto's en hebben jullie wellicht nog tips om extra korting te bedingen (zaken waar dealers gevoelig voor zijn)?

(De auto zal worden geleased via de dealer zelf, Volvo of BMW lease, dus de korting zou ik niet kwijt zijn ivm tussenkomst van een lease maatschappij als bv Leaseplan).

Nog een vraag : Indien ik een eventuele korting krijg, bv gratis autoradio, telt de catalogusprijs van de autoradio dan nog mee in mijn bijtelling?

Bedankt voor de hulp! smiling smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep