Nieuwe leaseauto ter vervanging passat CC DSG

Gepost door Bor1965 
Ik heb nu een VW Passat CC automaat een DSG dus. Nu aan het kijken voor een nieuwe lease-auto, cataloguswaarde ongeveer 45 K maar liever met minder bijtelling.
Wat te kopen, Eisen: automaat vergelijkbaar met DSG, liefst station, vergelijkbaar met Passat. Rij al m'n 8ste passat nu. heb in een citroen hybride DS5 gereden maar die bak is waardeloos. Het gaat om de bijtelling maar uiteindelijk over de kosten onder de streep leasebedrag ongeveer 850 euro. 50 K per jaar.

bedankt tot nu toe, lastig he? komt omdat de duitse merken niet meedoen met echt groen rijden of zo?

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-10-2012 20:48 door Bor1965.
Mercedes C klasse Estate?
Volvo V60/70?
Zijn die met 20% of hebben die minder dan 580 euro bijtelling per maand.?
Volvo, bijtelling % weet ik niet. Blijven wel onder de 850 euro.

[www.volvocars.com]
Als de optie "station" mag komen te vervallen is de Ampera misschien nog een idee?

Gewoon lekker 0% bijtelling, je rijdt in een sportieve wagen (ook kwa prestaties) en beschikt over de nodige luxe.
Helaas zal het geen optie zijn als je veel km.maakt.
der Magistrat
Peugeot 508 RXH? [www.autoweek.nl]

Heeft die niet dezelfde bak als een DS5?
haarr
der Magistrat

Dat is wel plausibel.
Met die eisen die je er aan stelt kom je maar op één auto terecht, een Passat
haarr
der Magistrat

ljkt goedkoper maar onder aan de streep niet door hoge cataloguswaarde. met dezelfde opties als een cc kom je op 51K tegen 46K voor een cc
Astra F
Als de optie "station" mag komen te vervallen is de Ampera misschien nog een idee?

Gewoon lekker 0% bijtelling, je rijdt in een sportieve wagen (ook kwa prestaties) en beschikt over de nodige luxe.
Helaas zal het geen optie zijn als je veel km.maakt.
\

met 50000km per jaar geen optie alles binnen is hard plastic (amerikaams) e gaat na 80000km gegandeerd piepen en kraken.
neusje80

Tja, en een BMW?
Bor1965
haarr
der Magistrat

ljkt goedkoper maar onder aan de streep niet door hoge cataloguswaarde. met dezelfde opties als een cc kom je op 51K tegen 46K voor een cc

en 42 voor een passat sedan
haarr
Mercedes C klasse Estate?
Volvo V60/70?

zijn duur in de lease vanwege slechte inruilwaarde scheel 70 euro per maand tov bmw audi en vw
Hyundai I40? Dat ding is minstens even groot als een Passat. Ziet er aardig uit. Automaat.
Is weliswaar 25% bijtelling maar heeft een fiscale waarde van 38k en heeft dan al bijna alle opties.
Moet het een dual clutch versnellingsbak zijn of is een 'gewone' automaat ook goed?

Ik vind het overigens knap dat je met 50k/48maanden(?) een auto van 45k onder de 850 euro krijgt. Dat lukt mij niet eens met 35k dieseltjes sad smiley
Deze i40 is ook al 995 euro bij directlease! Een passat ecodiesel (20%) is ook al 872.
Skoda Superb blijft natuurlijk een goede aanbieding, zeker gezien je eisen.
neusje80

+1
LaTiNo147
Hyundai I40? Dat ding is minstens even groot als een Passat. Ziet er aardig uit. Automaat.
Is weliswaar 25% bijtelling maar heeft een fiscale waarde van 38k en heeft dan al bijna alle opties.
Moet het een dual clutch versnellingsbak zijn of is een 'gewone' automaat ook goed?

Ik vind het overigens knap dat je met 50k/48maanden(?) een auto van 45k onder de 850 euro krijgt. Dat lukt mij niet eens met 35k dieseltjes sad smiley
Deze i40 is ook al 995 euro bij directlease! Een passat ecodiesel (20%) is ook al 872.

Dan lease je te duur
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep