Degelijke en zuinige auto voor werk in Antwerpen

Gepost door Rens123 
Hallo,

Nieuw op dit forum, handig nu al winking smiley

Zit met een vraag, ik moet voor mijn stage op en neer naar Antwerpen vanuit regio Eindhoven.
Hiervoor heb ik een auto nodig. Ik wil ongeveer max €1.250 kwijt zijn voor de aanschaf van een auto. Dieseltje lijkt me verstandig.

Iemand een idee aan welke auto ik moet denken ?!
deWit
Hoe lang ga je stage lopen?

Ik loop stage tot eind Januari winking smiley. Een Volkswagen Golfje zat ik ook al aan te denken inderdaad..
Dan ga je een verschil in verbruik ook echt in je portemonnee voelen ja. Was het voor een week of acht dan praat je over iets anders.

Tip: koop een auto met weinig toeters en bellen, die kunnen je ook geen onverwachte kosten opleveren.
Ik heb wat gevonden, raden jullie mij dit aan ?

[www.autoscout24.nl]

[www.autoscout24.nl]

of een andere in die prijsklasse?
Persoonlijk zou ik de 2e kieze. Minder kilometers; ziet er goed uit en als het verhaal van de slechte knieën klopt een vrij betrouwbaar verhaal.

Het voorstel van mij is een auto die uit de buurt komt en goedkoper is. Is dat geen optie ?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-10-2012 19:17 door wibi.
wibi
Persoonlijk zou ik de 2e kieze. Minder kilometers; ziet er goed uit en als het verhaal van de slechte knieën klopt een vrij betrouwbaar verhaal.

Ik neig daar ook naar. Nu ben ik een student en pingel graag af, wat vind jij een redelijke prijs voor deze auto ?
Helaas, hij is een half uur geleden verkocht....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep