Vervanging voor Opel Astra GTC 2005
 | Beste forumleden,
Gister ben ik helaas aangereden toen ik in de file stilstond. Mijn achterligger zag niet dat er een file was en is achterop mij geknald. Het gevolg: m'n Opel Astra GTC uit 2005 (diesel) is total loss.
Ik krijg de dagwaarde van de verzekering, maar helaas is dat bij lange na niet het geld dat ik voor de auto heb betaald. Maar ik heb toch op korte termijn weer een auto nodig vanwege mijn werk. Ik rijd elke dag ca. 100 km. De Astra die ik had was een diesel en reed lekker zuinig.
Nu ben ik op zoek naar een gelijkwaardige auto, met een budget van ongeveer €6000,-. Ik zoek een sportieve auto, die niet extreem veel verbruikt. Hebben jullie suggesties voor mij? Ik wil zelf graag een Mini Cooper, maar sta open voor suggesties
Thanks voor jullie hulp!
|
 | Tsja, als de Astra beviel waarom niet weer eentje kopen ?
|
 | Dat was mij met mijn GTC ook overkomen op de autosnelweg tijdens een file, toen reed er ook een ander bij mij achterop die telaat remde, gevolg rond de €500,00 schade, hij was toen net een aantal maanden jong. Maar prima hersteld dus tja niet leuk maar die dingen gebeuren......
Diezelfde GTC heb ik afgelopen maand ingeruild en staat nu te koop bij de dealer, het is wel een 1.8 temptation gold van 2009, kan je die adviseren. Ook mede gebruikt voor per dag ongeveer 90 km woon/werk, goed te doen, is wel ruim het dubbele van je genoemde budget maar zitten ook veel extra's op en je bent dan 2e eigenaar na mij.
S6 met je zoektocht & keuze,
|
|