Jet cars rotterdam

Gepost door autoproblemen 
donderdag 23 november.

Beste mensen,

Laatst een auto gekocht bij Jetcars in Rotterdam. De auto is apk gekeurd maar, toch vreemd dat ik binnen een week banden, remmen, remschijven, remklauwen, ruitenwissers en de bezineslangen moet vernieuwen toch??
Ik ben op zoek naar mensen die een zelfde ervaring met het genoemde bedrijf hebben gehad, aangezien ik het verschrikkelijk vind hoe mensen hier worden opgelicht.
Ik weet dat er meerdere mensen zijn die dit is overkomen. Neem a.u.b contact met mij op want, samen sta je sterker! Hoop ik, maar het is het proberen waard. Al is het alleen maar om anderen personen het leed te besparen wat ik nu ondervind!

Stuur je bericht naar autoproblemen@live.nl of reageer op dit bericht. Alvast bedankt!

Vriendlijke groeten, Shirley
het stikt van de mensen die problemen hebben gehad met jet cars! die zijn niet op 1 hand te tellen en volges mij is er al wel meer geprobeerd om deze mensen tegen te houden.

gebruik de search maar eens, daar word je niet vrolijk van.
Veel suc-6

Je bent niet de eerste die geflest is door Jet cars, kijk eens rond op dit forum en je zult meer van dit soort topics tegen komen.

type ook bij google eens jet cars en dan oplichters, kom je ook nog een aantal mensen tegen.

Groet Porsche.
Re: Jet cars rotterdam
23-11-2006 19:20
Gebruik de zoekfunctie en je zal gegarandeerd wel een aantal topics vinden over Jet cars. Is je kilometerstand niet teruggedraaid? Aangezien ze hier toch wel het meest bekend om staan.

Maar een APK keuring wil niet zeggen dat alles nieuw/goed is. De APK geeft alleen aan wat er minimaal moet zijn. Dus daar had je zelf ook wel vanuit kunnen gaan.
Mijn schokdempers zijn een maand geleden ook door de APK gekomen, maar het blijkt nu dat ze echt helemaal op zijn!
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om deze mensen(nou ja,mensen?)te stoppen?Er zijn hier vast wel mensen te vinden met een beetje meer lef dan ik die op een nacht even het toegangshek kunnen saboteren of zo.

porsche schreef:

Je bent niet de eerste die geflest is door Jet cars
Je bent ook niet de eerste die met z'n ogen dicht een auto heeft gekocht eye rolling smiley

No offense hoor, maar:

banden
Kun je zien, merk je tijdens het rijden,

remmen, remschijven, remklauwen
Kun je merken tijdens een proefrit en als de remblokken op zijn nog horen ook,

ruitenwissers
Zou je kunnen zien, maar als het droog is kan ik me voorstellen dat je daar niet op let.

bezineslangen
Wie heeft die diagnose gesteld? Iemand die een plas benzine onder de auto zag liggen of enorme dampen rondom rook?

confused smiley
Tja, waarom kom je na de koop op een forum kijken? drinking smiley

De auto is apk gekeurd maar, toch vreemd dat ik binnen een week banden, remmen, remschijven, remklauwen, ruitenwissers en de bezineslangen moet vernieuwen toch??

Allemaal zaken die je voor de koop kunt checken. eye rolling smiley

Ik begrijp je punt, maar het wordt een nummertje trekken en achteraan aansluiten
23-11-2006 19:39
Laat me raden, je hebt ook getekent voor 'geen garantie' ?? Ze moeten een product leveren die goed moet zijn, mits er iets anders is afgesproken. Als je hebt afgezien van afleveringskosten en garantie sta je niet zo sterk (HELAAS!). Maar ze moeten geen rotte bak leveren..
23-11-2006 19:46

De Student schreef:
QuotebezineslangenWie heeft die diagnose gesteld? Iemand die een plas benzine onder de auto zag liggen of enorme dampen rondom rook?

Auto heeft waarschijnlijk een jaar of vijf lang stilgestaan, daar krijg je uitgedroogde en poreuze slangen van. Remklauwen zaten zeker ook vast.
Ja,of die zaken zijn tussen de koop en aflevering er op gezet zodat de oplichters bij jetcars denken dat je ermee terugkomt en dat zij het dan weer duur kunnen herstellen en zo dus twee keer winst maken op die auto.
Jij denkt nog slechter dan Jetcars zelf, blackford.
Dat er nog mensen zijn die daar een auto kopen eye rolling smiley
23-11-2006 20:01

RRD (brabus freak) schreef:

Dat er nog mensen zijn die daar een auto kopen

Tja, als je er nog nooit van hebt gehoord.. En als je de prijzen ziet, dan denken veel mensen: Die is lekker goedkoop!
23-11-2006 20:06
Blackford moet de autohandel in grinning smileythumbs up
Bedankt voor jullie reactie's!

Ben inderdaad te laat gaan kijken op de forum over Jetcars. Ik dacht als leek:"Als die auto door de apk keuring heen komt, dan kunnen de banden dus nog wel even mee."
Maar goed, dat ik opgelicht ben en mijn auto eerst door b.v de ANWB had moeten laten keuren enz enz
Dat weet ik nu wel.
Toch wil ik het er niet bij laten zitten. Vandaar de oproep.
Garantie heb ik er bij gekocht maar, na het lezen van een van de forums over Jetcars ( wat inderdaad treurig is!) zal dat weinig uithalen.

Groetjes, Shirley
23-11-2006 20:31

Laatst een auto gekocht bij Jetcars in Rotterdam. De auto is apk gekeurd maar, toch vreemd dat ik binnen een week banden, remmen, remschijven, remklauwen, ruitenwissers en de bezineslangen moet vernieuwen toch??

wanneer is de auto gekeurd?
je zegt dat hij gekeurd is, maar dat kan net zo goed tot 25 December 2006 inhouden.....
dan is de auto ook gekeurd.
jesus als je er nou nog steeds met open ogen intrapt .... nut smiley
Snertcars?

Gewoon met je auto de voorpui eruit rijden, lost je probleem misschien niet op, maar ach, anders gaat ie toch binnenkort naar de sloop. Heb je toch waar voor je geld.

Om wat voor bedrag en auto gaat het eigenlijk?
Elke week een topic over Jet Cars, iets teveel eer lijkt mij.
23-11-2006 20:46
Laten we JetCars met z'n allen in de fik steken thumbs up

Anton! schreef:

Laten we JetCars met z'n allen in de fik steken
Destijds wilden we een keer met zen allen er naar toe gaan en naar binnen gaan..
En dan verhaal halen.

Waarom hebben we dat nooit gedaan?
23-11-2006 20:53
en wat heb je daaraan?
het zijn toch echt de mensen zelf die daar een auto kopen.
zoals er ook mensen bij handelaren in Apeldoorn auto's kopen.
niemand dwingt die mensen om daar een auto te kopen....

verder zou ik graag dergelijke uitspraken niet meer hier zien.

vec
Als iedereen die problemen of ervaringen heeft gehad met JetCars nu reageert raakt je mailbox overvol... nut smiley

Vantevoren toch maar even de site hier checken... JetCars heeft hier veel "fans"

vectra2000-driver schreef:

en wat heb je daaraan?
het zijn toch echt de mensen zelf die daar een auto kopen.
zoals er ook mensen bij handelaren in Apeldoorn auto's kopen.
niemand dwingt die mensen om daar een auto te kopen....

verder zou ik graag dergelijke uitspraken niet meer hier zien.

vec
Rustig maar veccie smiling smiley.
Was niet aanstotend bedoeld ofzo..

RRD (brabus freak) schreef:

Destijds wilden we een keer met zen allen er naar toe gaan en naar binnen gaan..
En dan verhaal halen.

Nee, we zouden er met z'n allen heen gaan om een proefrit te maken in die 7-serie.

voiture schreef:

QuoteRRD (brabus freak) schreef:

En dan verhaal halen.

Nee, we zouden er met z'n allen heen gaan om een proefrit te maken in die 7-serie.
Ah, ik geef mijn mening graag voor een betere thumbs up
23-11-2006 21:24
RRD, ik neem er geen aanstoot aan.
ik geef alleen aan dat ik dergelijke uitspraken liever niet hier op het forum zie.
als je zulke dingen "beraamt" via MSN, prima, maar om juridische toestanden te voorkomen, kun je dat beter niet via het/een forum doen..winking smiley
We kunnen anders wel een vreedzame demonstratie houden die flink in het nieuws komt...is het doel ook bereikt big smile smiley

blackford schreef:

Ja,of die zaken zijn tussen de koop en aflevering er op gezet zodat de oplichters bij jetcars denken dat je ermee terugkomt en dat zij het dan weer duur kunnen herstellen en zo dus twee keer winst maken op die auto.

Het zou me niks verbazen als het zo is gebeurd!

Wanneer is die APK erop gekomen? Als dat onlangs is geweest kan het redelijkerwijs niet zo zijn dat de door jou genoemde zaken niet in orde zijn. Oftewel: dan heb je volgens mij een stok om mee te slaan...

De haren gaan me altijd weer overeind staan (voor zover ze in normale toestand nog niet zo staan) van de praktijken van dit soort bedrijven. Aan de ene kant moet de klant kritisch zijn, maar aan de andere kant kun je ook niet overal verstand van hebben en zou je ook gewoon moeten kunnen vertrouwen op de eerlijkheid van een verkopen. Maarja, zou moeten... Ik denk dat het een utopie is.

Ik hoop van harte dat je ze een keer een slag toe kan delen. Schakel Radar, Kassa en Opgelicht ook maar in. Op de pijnbank moeten ze!
Als je een gebruikte auto zoekt, kun je op zijn minst eens wat Googlen. Bij Jet Cars beginnen er dan meteen allerlei alarmbellen te rinkelen. Ongelooflijk dat ze daar nog auto's weten te verkopen.
Als mensen hun eerst wagen kopen en geen verstand van auto's hebben dan komen ze bij Jet Cars
Mijn eerste wagen was een licht groene Golf GTI 1.8 16V uit 1987 (gekocht in 1999) bij Jet Cars.
Ik was helemaal blind voor die wagen en kocht hem voor 1000 gulden. Mijn vriendin had een mooie zwarte Golf GTI 8V uit 1990 en die ging harder dan mijn 16 v. De Golf van Jet Cars was zo gaar, dat hij regelmatig overhit raakte. Ik heb die wagen met open armen gekocht.....goede les!!!!nut smileycrying smilie

Er valt niks te beginnen tegen Jet Cars zie het als een goede les, tenzij je auto boven de 10.000 euro uitkwam dan is het de moeite waard. Het zijn Turkse handelaren.
Tja, voor 1.000 gulden kun je bij geen enkel autobedrijf een goede Golf GTI 16V verwachten.
Jetcars ......... Binnenkort hebben ze een Ex-Gordon Z8 staan en trouwens een 355 die nog nooit water heeft gezien. big smile smiley
Ze hebben daar twee import m5 staan, ben benieuwd hoe snel die m5 nog gaatgrinning smiley

Ook hebben ze een x5 van 66.500 euro staan. Ik ben benieuwd wie het aan durft om zoveel geld te spenderen aan Jetcars. Ik zou het in ieder geval niet durfen. (als ik het geld had)grinning smiley

206 GTI
Google op Jetcars, sla de eerste link over en je weet al genoeg toch?

Ik neem aan dat ze betalen om bovenaan de zoekresultaten te komen, anders zou je met een website bovenaan kunnen geraken om de zaak voor het voetlicht te brengen.
ah volgende slachtoffer...ze blijven maar doorgaan bij jetcars.

ik snap niet dat mensen niet eerst minimaal even googlen voordat ze een auto kopen
Garantie
Alle auto's kunnen worden geleverd met garantie,daar is een meerprijs aan verbonden. Vanaf Ä 50.00 per maand kunt u ook zelf bepalen hoeveel maanden garantie u wilt. Vraag naar de voorwaarden bij de afdeling verkoop. Tevens kunt u bij onze werkplaats terecht voor alle werkzaamheden.

Een sigaar uit eigen doos drinking smiley , op elke auto zit dus al 6 maand wettelijke garantie ( indien uitvoerbaar in de parktijk )eye rolling smiley
24-11-2006 10:38
Dat je bij Jetcars rommel krijgt lijkt als een paal boven water te staan. Ik vind echter niet dat ze je oplichten qua auto's. Ze bieden auto's aan voor een veel lagere prijs, dus logischerwijs kan je dan verwachten dat e.e.a. niet in orde is (anders hadden ze wel een marktconforme prijs gevraagd). Waar ze je wel mee oplichten zijn de rondvoorwaarden zoals het nakomen van de afgegeven garantie.

Je laat je "oplichten" als je een auto koopt zonder eerst je huiswerk te hebben gedaan. Even de gegevens op rdw.nl checken, Nationale autopas, een keuring door een onafhankelijke partij laten uitvoeren, schadeverleden nagaan en natuurlijk de auto goed bekijken. eye popping smiley

Als de "auto/prijs-verhouding" te mooi lijkt >> niet doen!

Succes met je zaak en......doe alles schriftelijk en aangetekend! (tenzij je de boel daar kort en klein gaat slaan.....dan kan gewoon zonder postzegel. thumbs up
24-11-2006 10:43
@flitser

2,50 euro wel spent! Vrees echter dat er op dat adres een "stro-turkje" woontnut smiley
Goed gedaan Flitser thumbs up

Ik vind echter niet dat ze je oplichten qua auto's.

Een M5 verkopen die in het water heeft gelegen is niet oplichten Qua auto's?
Tellers terugdraaien? Is legaal maar moet verteld worden tegen de nieuwe eigenaar. Wat dus niet gebeurd aangezien hun reacties op mailtjes . We kennen allemaal nog die politieauto die 140.000 km was teruggedraaid en toen iemand daarop mailde werd hij gelijk van de site afgehaald.
24-11-2006 11:26

Delta-1 schreef:

QuoteIk vind echter niet dat ze je oplichten qua auto's.

Een M5 verkopen die in het water heeft gelegen is niet oplichten Qua auto's?
Tellers terugdraaien? Is legaal maar moet verteld worden tegen de nieuwe eigenaar. Wat dus niet gebeurd aangezien hun reacties op mailtjes . We kennen allemaal nog die politieauto die 140.000 km was teruggedraaid en toen iemand daarop mailde werd hij gelijk van de site afgehaald.

Als je de NAP checkt kom je er vanzelf achter dat de kilometerstand niet klopt, dus kan je bieden op een auto met meer kilometers. Zolang kilometerstanden terugdraaien niet wordt bestraft is het aan jou om goed op te blijven letten. In mijn ogen is dit hooguit een poging tot oplichting. Als het ze lukt laat je je oplichten.winking smiley
ik zie tig reacties met: dat er nog mensen zijn die bij jetcars kopen...

ja, wij zitten op een autoforum waar veel topics geopend worden over dit bedrijf. bedenk echtr ook dat er nog een enorme hoeveelheid mensen zijn die niks van dit autobedrijf weten, en er nog nooit wat over hebben gehoord drinking smiley
24-11-2006 11:55

Celica CS edit. schreef:

ik zie tig reacties met: dat er nog mensen zijn die bij jetcars kopen...

ja, wij zitten op een autoforum waar veel topics geopend worden over dit bedrijf. bedenk echtr ook dat er nog een enorme hoeveelheid mensen zijn die niks van dit autobedrijf weten, en er nog nooit wat over hebben gehoord

Je zal toch altijd eerst je huiswerk moeten doen ongeacht bij welk bedrijf je een auto koopt. Je koopt je huis toch ook niet zonder een bouwkundig onderzoek.

Als je de NAP checkt kom je er vanzelf achter dat de kilometerstand niet klopt, dus kan je bieden op een auto met meer kilometers. Zolang kilometerstanden terugdraaien niet wordt bestraft is het aan jou om goed op te blijven letten. In mijn ogen is dit hooguit een poging tot oplichting. Als het ze lukt laat je je oplichten.

Het is oplichting als ze je niet vertellen dat hij teruggedraaid is. En dat doen ze dus niet. Dus wat zij doen is oplichting. Je kan er omheen blijven draaien maar het zijn gewoon vuilakken. ALs je ergens iets koopt gaan de meeste mensen ervan uit dat de verkoper eerlijk is.
Wat jij zegt is dat het de klant hun schuld is als ze een rotte auto kopen. Werk jij er soms?
24-11-2006 12:17
Iek Achmed de autoverkooper van Nep Cars smiling bouncing smiley

@ delta 1

Dat het vuilakken zijn ben ik helemaal met je eens. Waar ik me echter vaak aan stoor zijn de mensen die niet nadenken voordat ze een auto gaan kopen om vervolgens te klagen over de "oplichting". Beetje uit de categorie van de aanbetaling voor de transportkosten aan onze Nigeriaanse autoverkopende vrienden. Dit zijn de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Als je zo stom bent om e.e.a. niet uit te zoeken dat moet je op de blaren zitten. Goedkoop is duurkoop. Al deze spreekwoorden zijn niet uit de lucht komen vallennut smiley

Als je een auto koopt bij een handelaar die ook adverteert in de autotrader en daarom betrouwbaarder overkomt dan een ''apeldoorn'' handelaar, verwachten de meeste mensen dat het een net bedrijf is. Het ziet er volgens mij ook redelijk netjes uit daarbinnen en dat helpt ook mee.
Over de Nigerianen ben ik het met je eens.

Ik ben ook iemand die als het maar een klein beetje niet klopt het uitgaat zoeken of gewoon wegloopt. Maar 90% van de mensen is niet zo.

Je zal toch altijd eerst je huiswerk moeten doen ongeacht bij welk bedrijf je een auto koopt. Je koopt je huis toch ook niet zonder een bouwkundig onderzoek.

heb je gelijk in. toch zijn er altijd nog veel mensen ie dat niet doen, die gaan gwoon in goed vertrouwen heen drinking smiley
De auto is zo'n twee weken geleden apk gekeurd. Ben naar een garage gegaan en de monteur gaf aan dat de auto in deze toestand zeker niet door de keuring heen had mogen komen.
Het is gewoon een gevaar op de weg!

Ik hoop dat ik genoeg mensen kan optrommelen die het zelfde hebben meegemaakt en daarvan ook bewijs kunnen aantonen zodat ik inderdaad contact kan opnemen met zoiets als opgelicht of radar.
Wat is nou de aankoopprijs? en om wat voor auto gaat het eigenlijk.....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep