(Chrome) (RVS) accessoieres uit China

Gepost door maclu 
Over enkele weken verwacht mijn CX5. ik wilde deze graag wat opsmukken met chrome-accessoires
Heeft iemand ervaring van leveranciers van accessoieres uit China... Er zijn er verschillende fabrikanten die opereren via ébay of het platform van Aliexpress.

Het ziet er mooi uit, de beschrijving kwaliteitsvol, maar is dit ook zo ??

Ik heb wel al eens verlichting en GSM accessoires besteld via Aliexpress en was wel tevreden over de materialen en levering . Maar nog nooit heb ik iets voor de auto besteld....

Iemand ervaring ??

Chrome dakdragers
deurdorpels
Kofferbescherming

Te verkrijgen bij :

Ali
ebay
Waarom niet gewoon origineel bij de Mazda dealer bestellen?
Ik weet niet hoe het met autoaccessoires zit, maar chinees chroom voor scooters is in elk geval kwalitatief uitermate teleurstellend...
Bij de eerste keer pekel valt het chroom er zo ongeveer af eye rolling smiley
Alle artikelen uit de link zijn RVS, daar valt echt geen chrome af! grinning smiley
Kreidler
Waarom niet gewoon origineel bij de Mazda dealer bestellen?

Omdat dit een paar tientjes goedkoper is.
Chinees "rvs" is wat anders dan wat wij hier gewend zijn. Een zakenrelatie liet eens een container met apparatuur in rvs-kasten uit China komen. Kwamen al met roest uit de container.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep