Compatibiliteit bluetoot gsm met BMW320I sedan, bouwj april 2012

Gepost door bronco319 
Mijn huidige Nokia gsm heeft de geest gegeven. Wil uiteraard nu nieuwe aanschaffen. Heb nu navraag gedaan in garage en ook gekeken op www.bmw.comptabiliteit check , schijnbaar zijn er maar een paar gsm/smartphones die volledig compatibel zijn met de BMW 320i sedan van april 2012.( de oude nokia werkte perfect, maar is niet meer leverbaar.
Koop je een verkeerde gsm, dan neemt hij bijv. de nummers niet over op zijn navigatie scherm,of connecteerd niet of slecht enzz.
Ik had eigenlijk de Samsung Galaxi S2 Mini of Galaxi S3 willen aanschaffen, maar deze staan niet vermeld op de lijst van BMW dat ze compatibel zijn met de BMW 3 serie.
Effe er 1 uitproberen lukt ook niet n volgens de dealer zegt hij, het kan voorkomen dat in eerste instantie de telefoon wel koppelt via bluethoot, maar er na een uur mee ophoud.
Kan er mij iemand helpen met goede raad, in welke zin dan ook, bijv met welke gsm heeft die persoon geen problemen om bluethoot te koppelen, of welke moet ik zeker niet kopen. Ter info de Samsung Galaxi ii en 3 staan wel in die lijst, maar vind die nogal lomp en groot in gebruik.
Hopend op een reactie,
Eric
Hallo Bronco.

Ik kan je niet heel precies helpen maar wel mijn bevindingen met je delen.

Zelf rij regelmatig met een X5 en een 750 Active Hybride beide uit 2010.
Mijn bazen hebben een Iphone 4s en zelf heb ik een Samsung Galaxy S+ (ik weet het verschil moet er zijn) en beide telefoons worden (niet tegelijk) prima gekoppeld aan de BMW. Beiden vallen niet uit en nemen automatisch je nummers over.

Groeten,
Marcel
Ik heb ondertussen een HTC one S gekocht, en die doet het prima, wat koppelen met auto betreft.
Wat bellen en rijden tegelijk aangaat, geef ik R389 gelijk, gaat eigenlijk niet samen. Iemand opbellen tijdens het rijden doe ik eigenlijk nooit, maar het is zo verleidelijk om op te nemen, als de telefoon gaat. Ken mezelf en heb geen zin in een boete, dus heb ik voor de meest veilige oplossing gezorgd!
Toch bedankt,
m.vgr.

Eric
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep