(nieuw model) BMW sticker "RESCUE Remove in case of emergency"

Gepost door DavidBonting 
Hallo,
Op de terugreis van onze vakantie stopten we even langs de snelweg. Naast ons stond een BMW, maar er zaten wat stickers aan de achterkant en zijkant.
Zoals deze aan de zijkant:

Ik vond het al gek dat er een brandblusser in zat, maar op de achterkant stond iets van "auto...." (waarschijnlijk iets van dit is een testmodel). Dus toen begreep ik wel waarom die brandblusser er in zat (test veiligheid, zeker).

Maar wat betekent die sticker? "RESCUE Remove in case of emergency", ja verwijderen in geval van nood. Maar waarom zou je zo'n sticker van de auto willen halen als je in nood zit? Wat zit er onder die sticker?

Alvast bedankt,
David
Vrij vertaald staat er <Im notfall abziehen> "in noodgeval aftrekken"drinking smiley

Vast een electrieke auto.
Het lijkt erop dat iemand al heeft geprobeerd om eronder te kijken. grinning smiley
Die stickers van brandblussers zie ik wel vaker. Als je een branblusser voor een auto koopt krijg je er vaak zo'n sticker bij.
Een hybride wellicht. Deze zijn altijd, als testmodellen, voorzien van extra stickers en aanduidingen.
Waarschijnlijk staan er instructies op voor de hulpdiensten, zal wel gaan om een electrische auto of anderszins bijzonder. En als het inderdaad een testauto is willen ze natuurlijk niet alles zomaar prijsgeven vandaar een sticker over die instructies.
Travelling ZEN
Klinkt heel plausibel! thumbs up

juist
Doet me denken aan een bord dat vroeger op school in de kantine hing:

"BIJ BRAND DIT BORD OMDRAAIEN!"

Iedereen natuurlijk nieuwschierig kijken, op de achterkant stond:

"ALLEEN BIJ BRAND EZEL!!"
hahahahahathumbs up
maar ik denk niet dat dat onder die sticker staat
SVF
Doet me denken aan een bord dat vroeger op school in de kantine hing:

"BIJ BRAND DIT BORD OMDRAAIEN!"

Iedereen natuurlijk nieuwschierig kijken, op de achterkant stond:

"ALLEEN BIJ BRAND EZEL!!"

nieuwschierig??? Dit gaat naar het taalneuzelaarstopic... tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-10-2012 21:29 door Travelling ZEN.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep