Brandstof besparende resonator , voor diesel en benzine motoren.
 | Zag een advertentie op marktplaats over een lullig apparaatje wat je auto zuiniger moet laten lopen. Naar mijn mening is dit oplichterij of heeft iemand hier goede ervaringen mee? Als je zoveel kan besparen op brandstof waarom zijn die dingen zo goedkoop ook binnenkort verkrijgbaar bij tellsel ?
[link.marktplaats.nl]
gr, jeff
|
 | Klinkt mij als klinkklare oplichting in de oren. Waarom zouden dan al die fabrikanten miljarden euro's uitgeven aan technieken om auto's zuiniger te maken en dus een lagere CO2 uitstoot te krijgen als ze voor een paar euro(als je als zeg, PSA of VW belt en zegt dat je er 4 miljoen wilt kopen lukt dat vast wel) zo'n apparaatje zouden kunnen monteren. En met een beetje werk kan het echt weggewerkt worden zodat niemand het zien. Nee, oplichting, kletspraat, zaak voor Radar/Opgelicht?/Mythbusters.
|
 | Het mooiste is ik heb die kerel van de advertentie een e-mail gestuurd van dat het een grote oplichter is. Beld hij me op en legt uit dat het echt werkt.... blabla . Heb hem veel succes gewenst met de verkoop.
|
 | FX CYCLONE! Dat was het!
|
 | Quote Terence
FX CYCLONE! Dat was het!
Hele bekende inderdaad. Had die uitvinder nog boos aan de lijn ook. Hou zou het wel eens even komen demonstreren. Nooit meer wat van gehoord. 
|
 | Oh god ja, die lui van Cyclone FX, die een heel bla bla verhaal ophingen over hoe geweldig hun product wel niet was, want anders zou het Paris-Dakar team dat ze sponsorden de dingen toch niet gebruiken.
Bleek bij navraag bij dat rallye team, dat die lui van Cyclone zo veel geld aanboden dat ze bij die rallye jongens wel gek zouden zijn als ze dat lieten lopen. Die dingen hadden ze inderdaad in de lucht inlaat van hun wagens zitten, maar ach, wie zou er niet een stukje blik plaatsen als er daarmee tonnen aan sponsorgeld binnen komen. Volgens de monteur van dat rallye team deden die dingen helemaal niets, ja een klein beetje vermogen stelen omdat de luchtinlaat marginaal kleiner was geworden.
Even een mail gestuurd aan de verkoper van die resonator, of hij links heeft naar het duitse onderzoek waar hij aan refereert en hoe die 100% garantie op de werking in de praktijk gaat. Als in, als ik niet in plaats van 1 op 23 nu zonder ding, ruim 1 op 30 haal met ding, dat ik het dan terug wil sturen en mijn geld terug wil.
Kijken hoe die reageert.
|
 | Ach ja, het blijft een succesvol principe hè... Je maakt mensen wijs dat ze ergens geld mee kunnen "verdienen" en ze geven je vrijwillig dat geld. Nigerianen schijnen daar ook erg goed in te zijn - waarmee ik niet wil zeggen dat alle nigerianen crimineel zijn!
|
|