ecomobiel Rotterdam 2012

Gepost door Daewoo-Chevrolet 

Welkom op ecomobiel!

ecomobiel is de grootste en meest complete vakbeurs voor duurzame mobiliteit in de Benelux. Op 9 en 10 oktober 2012 is Ahoy Rotterdam het podium voor professionals uit het bedrijfsleven en de publieke sector, die zich bezighouden met innovatieve, slimme en efficiënte mobiliteitsoplossingen.

Wat vindt u op ecomobiel?

Bij de exposanten en in de thematische lunchsessies vindt u oplossingen, producten en services op het gebied van o.a. elektrisch vervoer, alternatieve brandstoffen, duurzaam transport, slim(mer) werken en reizen, (laad-)infrastructuur, verkeersmanagement en openbaar vervoer. Vervoersmiddelen probeert u zelf op het Test & Drive Parcours!

Registreer voor een gratis beursbezoek

Bezoek op 9 of 10 oktober 2012 de 4e editie van ecomobiel! Registreer nu voor een gratis bezoek aan ecomobiel en u maakt kans op het winnen van een Infiniti M Hybrid short lease voor drie weken.

Wat foto's van Ecomobiel 2011 (bron: Flickr):

Minister Melanie Schultz van Haegen opent ecomobiel 2011, waar Toyota destijds de Prius+, Prius Plug-in Hybrid en Yaris HSD Concept voor het eerst in Nederland toonde

Mercedes-Benz/smart stand

Fiat Professional met het CNG-gamma van Fiat

Burton Electric

Demoterrein

Aanwezige automerken:
Fiat: CNG-gamma (Punto, Qubo, Doblò); inclusief nieuwe Panda Natural Power (primeur uit Parijs)
Infiniti: M35h
Kia: Optima Hybrid
Mercedes-Benz/smart: 16 voertuigen, inclusief B 200 Natural Gas Drive (primeur uit Parijs), E 300 BlueTEC HYBRID, E 200 NGT, B-klasse F-CELL, SLS AMG E-CELL, Vito E-CELL, (Mitsubishi) Fuso Canter Eco HYBRID en smart fortwo electric drive
Mia Electric
Nissan: Leaf, e-NV200 Concept
Opel: Insignia Bi-Fuel en Astra Sports Tourer Bi-Fuel
Peugeot: iOn, wellicht inclusief de nieuwe Partner Electrique en 3008 en 508 HYbrid4
Renault: Zoe, Twizy, Fluence Z.E., Kangoo Z.E.
Spijkstaal
Toyota: Yaris Hybrid, Auris Hybrid, Prius, Prius Plug-in Hybrid, Prius+
Volkswagen: CNG-gamma (Caddy, Touran en Passat EcoFuel)

Ook vrachtwagenmerken Iveco, MAN, Renault Trucks en Scania zijn aanwezig.

Meer info: [www.ecomobiel.nl]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-10-2012 16:10 door Daewoo-Chevrolet.
I've seen the future.....and it looks fugly.....
Even een schopje omdat de autobeurs morgen alweer begint. Carlo Brantsen heeft in de TROS Autoshow kort aandacht besteed aan Ecomobiel: [www.radio1.nl] (vanaf 8:20)
Ik ben woensdag aanwezig, hoogstwaarschijnlijk samen met BobDCI
Ik ben vanmorgen even wezen kijken. Minister Melanie Schultz van Haegen was wederom aanwezig, ook zag ik Michiel Willebrands van AutoWeek op de Toyota-stand lopen. Mijn foto's: [commons.wikimedia.org]

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep