Sanoma, Criminele contacten?

Gepost door Rookworst 
Toch op zich wel dubieus dat de uitgever van dit autoblad in zee gaat met een veroordeelde crimineel..
en hem daar ook nog rijkelijk voor betaalt...

Holleeder nieuwe columnist Sanoma
Ben ik het niet meteen mee eens. Ze zeggen: "dat een voorwaarde voor de samenwerking is dat Holleeder een vrij man is." Bij een nieuwe vervolging wordt de samenwerking met onmiddellijke ingang verbroken.
Tja, al is het nog zo'n minderwaardig baantje, Holleeder zal alles aan moeten pakken om die miljoenen te kunnen (terug)betalen.

Groetjes,
Jan
@Wibi, ok.. maar dan nog, deze man dankt zijn roem enkel op basis van dusdanig criminele activiteiten,
dat hij de Nederlandse Capo di Tutti Capi werd genoemd.. hoewel hij zijn straf heeft uitgezeten, lijkt het me niet de bedoeling
dat de beste man op basis van een dergelijke achtergrond zo'n platform zou moeten krijgen.. los van het salaris wat er tegen over staat van ca. 250.000,- voor 6 maanden..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2012 12:38 door Rookworst.
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Hij heeft zijn straf uitgezeten en is nu weer een vrij man. Waarom zou hij dit niet mogen doen? Ik denk dat hij aardig wat interessante anekdotes tot zijn beschikking heeft. Méér dan sommige columnisten in ieder geval.

Het is natuurlijk wel redelijk spraakmakend, maar dat is ook precies waar Nieuwe Revu op uit is. Media-aandacht. Mensen die praten over Nieuwe Revu. Als ze een gewone huis-tuin-en-keuken-columnist hadden aangenomen, dan hadden wij het hier zeker niet over dat blad gehad. Missie ten dele al geslaagd dus.
De keerzijde vind ik dat de beste man is aangenomen op basis van zijn CV.. cool smiley

m.a.w. als je een spraakmakende crimineel bent, veroordeelt voor liquidaties, afpersingen en ontvoering..
dan maak je dus meer en beter kans op een goed betaalde baan als columnist.. dan iemand die bovenstaande niet in zijn CV heeft staan.
Men leest nu eenmaal liever iets van iemand die ook iets zinvols te vertellen heeft dan van de overbuurman van 3hoog-achter. Hij heeft hoog gespeeld, is gepakt, veroordeeld, heeft zijn straf uitgezeten en nu weer vrij man met een interessant verleden, daar bestaat zo'n sensatieblad van.
R-W
Hij heeft hoog gespeeld

Zo kun je het laten liquideren van mensen ook zien ja..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2012 13:21 door Rookworst.
Ja hè hè, nogal logisch toch nut smiley Wat vind jij interessanter: de avonturen van Henk en Ingrid vanuit hun flatje op 6 hoog, of de anekdotes van een topcrimineel?

Met jouw logica zou de beste man dus een doodgewone baan moeten aannemen. Zie je het al voor je? Stap je de bus, zit daar Willem Holleeder achter het stuur. Hij heeft nu eenmaal een bepaald verleden, welke je niet zomaar kunt negeren.
TYN
Wat vind jij interessanter: de avonturen van Henk en Ingrid vanuit hun flatje op 6 hoog, of de anekdotes van een topcrimineel?
Als dat inderdaad de enige twee opties waren..

Maar blijkbaar vind iedereen het dus normaal dat hij voor 6 maanden even 250.000,- verdient enkel en alleen op basis van het feit
dat hij andermans leven "zuur" heeft gemaakt..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2012 13:23 door Rookworst.
Rookworst
R-W
Hij heeft hoog gespeeld

Zo kun je het laten liquideren van mensen ook zien ja..

Denk dat zelfs jij wel kan begrijpen waarom.
Ik zeg niet dat ik dat normaal vind. Ik vind het erg veel geld voor vrij weinig werk. Maargoed, als Nieuwe Revu dat wil betalen, dan staat ze dat vrij.

Nogmaals, Holleeder is nu een vrij man. Hij heeft zijn straf uitgezeten en mag nu weer met een schone lei beginnen. Als ik jou mag geloven moet hij de rest van zijn leven blijven boeten?
Relevantie?

Ik zie hier de hele tijd boven in mijn scherm:
SanomaMedia: De websites van Sanoma Media maken gebruik van cookies. Wat betekent dit voor jou?

Sanoma is dus de relevantie..

TYN
Nogmaals, Holleeder is nu een vrij man. Hij heeft zijn straf uitgezeten en mag nu weer met een schone lei beginnen. Als ik jou mag geloven moet hij de rest van zijn leven blijven boeten?
Absoluut niet, alleen de vergoeding.. persoonlijk vind ik dat een beetje een verkeerde prikkel.. die vent heeft niets bereikt in het maatschappelijke verkeer.. alleen maar dood en verderf gezaaid.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2012 13:31 door Rookworst.
TYN
Ik zeg niet dat ik dat normaal vind. Ik vind het erg veel geld voor vrij weinig werk. Maargoed, als Nieuwe Revu dat wil betalen, dan staat ze dat vrij.

Gevoelsmatig zeg ik 'ja!' en vind ik dat hij (en vele anderen) er makkelijk vanaf komt maar zo werkt het niet hier.
Tja, ben ik met je eens hoor. Een zuster in een ziekenhuis verdient veel meer, maar krijgt veel minder.. Maargoed, kwestie van vraag en aanbod he. Er is maar één Willem Holleeder en als Nieuwe Revu die graag wilt hebben zullen ze daar voor moeten betalen.
@Rookworst: Hij is niet veroordeeld voor het uitvoeren van of opdracht geven tot liquidaties. Hij gaat geen € 250.000 in 6 maanden, maar in twee jaar verdienen.
Rookworst
Relevantie?

Ik zie hier de hele tijd boven in mijn scherm:
SanomaMedia: De websites van Sanoma Media maken gebruik van cookies. Wat betekent dit voor jou?

Sanoma is dus de relevantie..

TYN
Absoluut niet, alleen de vergoeding.. persoonlijk vind ik dat een beetje een verkeerde prikkel.. die vent heeft niets bereikt in het maatschappelijke verkeer.. alleen maar dood en verderf gezaaid.

Houd eens op met je posts steeds te wijzigen, dat leest en reageert ongelofelijk k*t namelijk.
OT: 'die vent' heeft misschien niet de keuzes gemaakt die jij of ik zouden maken, in zijn wereld heeft hij alleen wél nogal wat bereikt, dat is onmogelijk te ontkennen. Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel bij die zgn maatschappelijke ladder (wat is dat eigenlijk volgens jou, omschrijf eens?)
XC60 Summum
@Rookworst: Hij is niet veroordeeld voor het uitvoeren van of opdracht geven tot liquidaties. Hij gaat geen € 250.000 in 6 maanden, maar in twee jaar verdienen.

"Woensdag 5 september zal de eerste column van Willem Holleeder in Nieuwe Revu verschijnen. Met de BC - Bekende Criminineel - is een contract van een half jaar getekend om in het nieuwsblad wekelijks verslag te doen van zijn dagelijkse leven."

Je hebt inderdaad gelijk over die 250K daar moet hij 100 columns voor schrijven.. nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2012 13:41 door Rookworst.
En 100 columns bij een wekelijks verschijnend blad is?
Maar verbaast dit je nu echt of loop je gewoon te zieken?
Waarom zou ik nu weer zitten te zieken?eye rolling smiley
Re: Sanoma, Criminele contacten?
26-07-2012 13:53
Volgens mij zit Holleeder bij de Nieuwe Revu, niet de AutoWeek.

Ivanov
AutoWeek Moderator
Deze discussie is gesloten.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep