Autosalon Singen bezoeken

Gepost door Hamer 
Mijn vakantie begint dit jaar in Zwitserland en de heenweg leidt vlak langs Singen. Kan je Autosalon Singen zomaar bezoeken? Is iemand er weleens geweest?
Öffnungszeiten:
Montag - Freitag von 08.00 - 18.30 Uhr geöffnet
Samstag von 09.00 - 15.30 Uhr geöffnet

Het lijkt mij gewoon een handelaar. Ga gewoon naar binnen en ga kijken. Als ze je wegsturen dan ga je weer weg.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-06-2012 12:56 door D.E.N.N.I.S..
Je kan gewoon naar binnen lopen.

Verwacht niet dat alles wat op de site staat, daar ook staat. Heel veel staat in consignatie te koop.

Maar er staat meer dan genoeg leuk spul tussen. winking smiley
@Hamer, Als ik jouw € 981.750,00 mee geef, zou jij voor mij dan even een Pagani Huayra mee terug kunnen nemen?
Joël D.

Verwacht niet dat alles wat op de site staat, daar ook staat. Heel veel staat in consignatie te koop.

Dat had ik al verwacht. Het pand is iets te klein voor zoveel auto's. winking smiley

@ D.E.N.N.I.S: Ik ga daarna nog naar Frankrijk dus je moet een week of drie geduld hebben...
Hamer
Joël D.

Dat had ik al verwacht. Het pand is iets te klein voor zoveel auto's. winking smiley

@ D.E.N.N.I.S: Ik ga daarna nog naar Frankrijk dus je moet een week of drie geduld hebben...
Nou. laat dan maar zitten. Ik heb hem morgen nodig...

Oh, wacht even de wekker gaat.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep