vraag over naam benzinestations/oliemaatschappijen

Gepost door eerste-opel 
Afgelopen week heb ik een e-mail wisseling gehad met een site waar je alle benzineprijzen kunt vergelijken en je de goedkoopste in één oogopslag ziet. Bij een aantal pompen klopte die wel kwam ik achter maar bij een aantal andere pompen klopten er zéér weinig van en daar heb ik de nieuwe prijzen doorgegeven zodat die ook weer klopt, als men er wat mee doet tenminste. Wat ik teruggemaild kreeg is dat een aantal pompen wel klopte omdat die meermaals per dag automatisch bekeken en geupdate worden. Ik kreeg ook de namen van de pompen die ze dagelijks meermaals checken.

De meeste waren wel bekend voor mij, of enig googlewerk leverde me wat op. Dit lukte me echter bij 2 aangegeven namen niet. Misschien dat die maar een paar benzinepompen hebben in Nederland en net niet in de provincie waar ik woon. Een andere optie voor mij is dat het de bevoorraders van Shell, BP, Total of Avia zijn maar niet met naam als zodanig herkenbaar. Ik hoop dat jullie mij hier wat meer over kunnen vertellen.
Ik heb wel weer teruggemaild naar de betreffende site maar dat was begin van de week en ik heb nog geen antwoord gehad.
De namen die me op google niets opleveren zijn vandenbelt en vollenhoven.

Ik zie jullie denken waarom post je dat nu weer. Het is prettig om te weten welke er wel kloppen en welke niet. Dan weet je bij welke benzinepompen je zeker niet voor een verrassing komt te staan.
Terence
[www.oliehandelvandenbelt.nl]
[www.vollenhovenolie.nl]

4 minuten zoeken op google...

Als je het stukje even leest had ik dit gisteren ook al gedaan.
Had zelfs al het idee dat er spaties vergeten waren omdat ik er een wel kon vinden maar dan zonder spaties. Die had overigens ook maar 1 benzinepomp. Het enige wat ik gekregen heb waren de namen en ik heb nog gezocht maar kon het niet vinden gisteren.
Mijn excuses.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep