Car configurators

Onbegrijpelijk dat er nog steeds veel automerken zijn die geen deftige car configurator op hun website hebben staan. Je kent het wel, je wil weten hoe jou ideale auto van merk x of y er uitziet,inclusief alle door jou gekozen opties, dan wil je ook zien hoe dat het er uit gaat zien en niet gewoon een standaardfoto voor de kiezen krijgen. Een voorbeeld van hoe het wÚl moet is te zien bij BMW, als je daar bv een m-technic onderstel aanvinkt zie je de auto ook echt die paar milimeter zakken. Het is ook veel leuker natuurlijk als je Úcht een auto wil kopen dat je gewoon even een print van jou configuratie mee kan nemen ipv je door een gladde verkoper iets laten aan te smeren. Bovenal is het gewoon erg leuk om mee te spelen zo een configurator (maak bevoorbeeld maar eens "de lelijkste porsche ooit" op hun configurator)....

Constructeurs aller landen, INVESTEER NUIN DEFTIGE,REALISTISCHECAR CONFIGURATORS!
smileys with beer
Enkele van mijn favorieten:
www.ferrari.com
www.bmw.be
www.jaguar.com
www.astonmartin-belgium.com
www.porsche.com
www.audi.de
www.vw.de

Weet jij er nog leuke? Ik verneem graag welke.....

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-08-2011 23:32 door Karmaarverder (vanaf een flitspaal).
Re: Car configurators
25-08-2011 23:27
De meeste zijn aardig realistisch en de specifieke opties die niet vaak worden gebruikt zijn ook het investeren niet waard.

GROETJES

Edit;

hier is trouwens al een topic over....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-08-2011 23:30 door QuiCk01.
QuiCk01
De meeste zijn aardig realistisch en de specifieke opties die niet vaak worden gebruikt zijn ook het investeren niet waard.
Probeer maar eens een kia,hyundai,toyota enz te configureren.....
Re: Car configurators
25-08-2011 23:38
Geen zin om ze allemaal te proberen, maar Kia en Toyota gingen prima. Soms moet je even googlen, maar je komt er wel.
Prijzen kloppen niet altijd omdat het soms een buitenlandse site is (Belgisch of Engels).

Maarja: if you have to ask how much it costs, then you can┤t afford it.
Karmaarverder (vanaf een flitspaal)
(maak bevoorbeeld maar eens "de lelijkste porsche ooit" op hun configurator)....

Da's niet zo moeilijk... tongue sticking out smiley Ik kan alleen niet kiezen!! grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-08-2011 23:50 door JW01 (vanaf een Appel).
www.volvocars.nl, heeft een erg realistische mooie confirgurator.

ook Peugeot heeft voo renkele modellen, onder andere de 508 een mooie configurator.
rickm
Deftig??

= Vlaams voor goed (in de betekenis van kwaliteit)
D. Elzinga
rickm
Deftig??

= Vlaams voor goed (in de betekenis van kwaliteit)

hahaha, idd ja! grinning smiley Er zijn tig van configurators maar slechts weinigen waar je ook Úcht ziet wat je hebt toegevoegd aan zowel in als exterieur. De car configurator van porsche en bmw vindt ik wÚl goed. Het enige wat de meeste andere configurators doen is gewoon de prijs van je opties optellen.....
Ehh, die van Aston Martin Belgium werkt niet echt lekker.
In ieder geval niet voor de DBS: dit is wat ik te zien krijg:

Sorry, that page cannot be found
click here to go to the homepage

De DB9 geeft dezelfde fout...

Ferrari is wel erg mooi, maar ken ik al langer.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-08-2011 21:11 door Jeroen W.
Van Rolls Royce heb je een mooie configurator voor op de iPad. Compleet met exterieur en interieurafbeeldingen. Mogelijkheid om configuraties op te slaan etc.

Niet dat ik in de nabije toekomst (of ooit) een RR kan kopen, maar toch leuk om mee te spelen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Gebruiksvoorwaarden- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep