Google Streetview uitgebreid
 | Quote D. Elzinga
[ maps.google.nl] Leuke collectie youngtimers achter dat hek.
Staan die er nog?
|
 | Quote JW01 (vanaf een Appel)
Quote D. Elzinga
[ maps.google.nl] Leuke collectie youngtimers achter dat hek.
Staan die er nog?
Ik ben van plan om er in het weekend eens heen te rijden.
|
 | Quote Charger
Duitsland staat er nu slechts gedeeltelijk op, ben benieuwd of Duitsland op termijn er ook helemaal op komt.
Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren, er waren zoveel privacy-issues in Duitsland dat Google er geen nieuwe opnames meer maakt.
|
 | Jammer, maar gelukkig is google streetview in steeds meer andere landen te zien, wel leuk om te zien hoe het daar er uit ziet.
|
 | Klopt. Ben alweer bij Hotel Moderno in Barcelona wezen kijken.
|
 | Weer een nieuwe uitbreiding, ditmaal enkele steden en snelwegen in Polen.

|
 | Ben een beetje rond San Francisco aan het Streetviewen en kwam deze auto tegen, kan m even niet plaatsen: Een Bristol ofzo?
[maps.google.nl]
Verderop in de straat:
[maps.google.nl]
Ander kant op in dezelfde straat:
[maps.google.nl]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-04-2012 14:51 door Cutlass.
|
 | Ik heb ook een keer het dorpje Huez opgezocht, bekend van de alpe d huez, schitterende omgeving daar.
|
 | Verrassend: nu ook drie steden in Israël.
|
 | Je hebt ook bing maps,lang niet zo uitgebreid als google maps en streetview, maar de beelden van bovenaf zijn wel recenter.
|
 | Quote 929V6
Weer een nieuwe uitbreiding, ditmaal enkele steden en snelwegen in Polen.
Ja, nice. [maps.google.nl] Leuk om te zien waar ik was in februari, zeker omdat het op deze foto's zo'n 20 graden warmer lijkt, als het niet meer is (het was toen -8 of kouder).
|
 | Google Streetview is nu ook op een aantal formule 1 circuits geweest,evenals op circuit park Zandvoort, erg leuk dat ze ook op circuits zijn geweest.
|
 | Schopje.
Wat uitbreidingen die me de laatste tijd zijn opgevallen:
- Kroatië - de Baltische staten - Slowakije - Botswana (!) - Chili - Bulgarije - Portugal en Madeira - diverse Russische steden
|
 | Botswana is gaaf hè? De Streetviewauto is dan bijna groter dan de huizen waar de mensen in wonen. Wel tof (enigszins luguber) om daar rond te 'rijden'. Er is een Wikipedia-pagina van, die kijk ik soms na om te zien of er nog een interessant land is bijgekomen. [en.wikipedia.org]
Andorra
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-03-2013 23:02 door der Magistrat.
|
 | Het blijft leuk, laatst heb de achtervolging uit Bullitt door San Francisco op Streetview proberen op te zoeken, moet je eens opletten hoeveel Europese auto's daar staan! (lees Volvo en Duits, Mercedes, BMW, Audi en VW)
|
 | Bij google streetview kun je nu ook bij sommige winkels en bedrijven binnenkijken,waaronder een aantal Porsche centra.
|
 | Ook andere autobedrijven staan er op,in een showroom van een Citroen dealer in Heerenveen kun je zelfs een interieur van een auto bekijken.
|
 | Hoe dan? 
|
 | Als je bij google streetview business park friesland west intypt,dan kom je bij uit bij een industrieterrein in Heerenveen, als je het poppetje versleept dan komen daar 2 oranje rondjes in beeld,links is de Kia dealer,rechts de citroen dealer,als je bij de citroen dealer op het oranje rondje gaat staan,dan ben je binnen. Bij een witte citroen DS5 met geopende voorportier kun je inzoomen,dan kun je een kijkje in het interieur nemen.
|
 | Ik krijg die oranje rondjes niet te zien.
|
 | Als je inzoomt,zijn ze dan wel te zien? ik weet niet of het mogelijk is om een google streetviewbeeld hier in een post te laten zien.
|
 | Je kunt het beste in google streetview niet de satelliet,maar de earth functie gebruiken,dan zijn de oranje rondjes beter te zien.
|
 | Link naar die Citroen dealer
|
|