jetcars rotterdam

Gepost door crx16v 
jetcars rotterdam
07-07-2009 10:16
Ik heb afgelopen weekend via www.ikwilvanmijnautoaf.be mijn auto verkocht aan jetcars uit rotterdam,na telefonisch contact met een aardige beleefde man en vrouw dacht ik te maken te hebben met een net bedrijf en ik heb dan ook geen moeite gehad om mijn wagen aan hun te verkopen,ik dacht dat ik met een keurig bedrijf te maken had.

Via de site heb ik een verkoopovereenkomst getekend en deze doorgestuurd,er was een prijs afgesproken van 3325euro.
Daarna heb ik eens rondgekeken op google en zag dat JETCARS niet echt geliefd is,er staan veel verhalen van mensen die een slechte auto bij jetcars gekocht hebben.
Hier is dus eens de andere kant van het verhaal,ik had een zwarte corsa gsi 1800cc 16v (met blanco onderhoudsboekje) met 108.008km op de teller,er zit een barst in het voorraam aan de passagierskant,de voor en achterbumper hebben lakschade,er is een motorstoring aanwezig en de cilinderkoppaking is lek.
Het meest opvallende detail is waarschijnlijk de blauwe versnellingspookhoes.
Ik ben eens benieuwd voor hoeveel deze te koop komt te staan.
laat eens weten of jullie ook ervaring hebben met dit bedrijf.
groeten
crx16v
Ik heb afgelopen weekend via www.ikwilvanmijnautoaf.be mijn auto verkocht aan jetcars uit rotterdam,na telefonisch contact met een aardige beleefde man en vrouw dacht ik te maken te hebben met een net bedrijf en ik heb dan ook geen moeite gehad om mijn wagen aan hun te verkopen,ik dacht dat ik met een keurig bedrijf te maken had.
Toeval? [www.autoweek.nl]

Via de site heb ik een verkoopovereenkomst getekend en deze doorgestuurd,er was een prijs afgesproken van 3325euro.
Daarna heb ik eens rondgekeken op google en zag dat JETCARS niet echt geliefd is,er staan veel verhalen van mensen die een slechte auto bij jetcars gekocht hebben.
Verkeerde volgorde! winking smiley

laat eens weten of jullie ook ervaring hebben met dit bedrijf.
[www.autoweek.nl]
Re: jetcars rotterdam
07-07-2009 10:23
Er zijn topics genoeg over JetCars geweest en ongeveer alle bedrijven in Apeldoorn grinning smiley

Vaak is het wachten totdat er een nieuwe forummer zich aanmeldt die spontaan een positief verhaal heeftdrinking smiley

Heb je alle gebreken aangegeven aan JetCars of (net als hun) dingen verzwegen voor ze met de prijs kwamen?smiling smiley
PS: heb je het geld al, of is het daar ook op wachten winking smiley
Mijn idee: laat je auto ophalen. Als ze dat doen, dan willen ze hem hebben. Zie de link van Geelhoed. Heb zojuist de finale er aan toegevoegd.
07-07-2009 10:46
Oeh, in de gaten houden dus! Ben ook heel benieuwd! big smile smiley
07-07-2009 18:33
ik had alle gebreken gemeld,mijn geld heb ik al.
ik wil wel eens weten voor hoeveel de wagen bij hun in de showroom komt
07-07-2009 18:57
Klinkt als "jetcars verkeerde in de unieke gelegenheid een auto voor U in te kopen die van een oud vrouwtje is geweest die er uitsluitend op zondag mee naar de kerk reed, als het droog was"
De mensen achter Jet Cars zijn gewoon ongelofelijke oplichters. Die lui horen in de gevangenis. Net als Dirk Scheringa.
07-07-2009 19:21
crx16v
ik had alle gebreken gemeld,mijn geld heb ik al.
ik wil wel eens weten voor hoeveel de wagen bij hun in de showroom komt
Daar zijn we allemaal wel benieuwd naar.....
Tijd voor een quiz:

Hoeveel gaat deze auto kosten als de cilinderkop weer is dichtgekit, de km-teller "vernieuwd" en het onderhoudsboekje tot de vermelde stand is ingevuld????

We missen alleen het bouwjaar nog?
Inkoopprijs voor jetcars......3325
verkoopprijs..................????

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-07-2009 19:24 door Rayban.
Ik ben wel eens door de grote hallen van Jet Cars gelopen en heb me verbaasd over de enorme hoeveelheden auto's die er staan. Daar moet ook voor kapitalen aan rente staan. Of ze goed of slecht zijn hangt natuurlijk helemaal af van of je auto een beetje goed is en zoniet of men eventuele afspraken nakomt. Feit blijft wel dat auto's structureel goedkoper zijn dan elders. Het moet natuurlijk uit de lengte of uit de breedte.
07-07-2009 20:56
mebetoys
Net als Dirk Scheringa.
Dirk geeft gewoon een beste rente omdat er nog steeds sukkels zijn die 10% rente betalen om een auto bij Jatcars te kunnen kopen.
Je wordt niet opgelicht, je laat je eigen oplichten. Ook bij banken.
Eťn ding moet ik ze nageven, het zijn harde werkers. Vanochtend om 6:00 uur stond er al iemand om mijn auto op te halen, terwijl ze gisterenavond na 20.00 uur nog een afspraak gemaakt hadden.
07-07-2009 21:26
Getoyotiseerde
Ik ben wel eens door de grote hallen van Jet Cars gelopen en heb me verbaasd over de enorme hoeveelheden auto's die er staan. Daar moet ook voor kapitalen aan rente staan. Of ze goed of slecht zijn hangt natuurlijk helemaal af van of je auto een beetje goed is en zoniet of men eventuele afspraken nakomt. Feit blijft wel dat auto's structureel goedkoper zijn dan elders. Het moet natuurlijk uit de lengte of uit de breedte.

Dus is het misschien een wit was organisatie?
07-07-2009 23:37
oppassen!! zijn al genoeg topics geweest over Jetcars!!
Toch doet Jetcars iets goed. Ze lijken genoeg geld te verdienen en ze zijn nog steeds niet aangepakt vanwege illegale praktijken.
De klant van Jetcar is dus de schuldige, dat die wat gekocht heeft van Jetcars.
07-07-2009 23:46
Getoyotiseerde
Ik ben wel eens door de grote hallen van Jet Cars gelopen en heb me verbaasd over de enorme hoeveelheden auto's die er staan(..)

Volgens de website hebben ze ook elke auto dubbel nut smiley
08-07-2009 08:53
blijkbaar kent iedereen jetcars al.
dit is nog wat extra info die ik vergeten was te plaatsen bij mijn eerste post.
de corsa is van maart 2003
de koffer is dichtgewerkt (tuning)
de startmotor en de voorste en achterste remblokken zijn vervangen.
ik had de wagen gekocht van een kennis,die mij vroeg wat ik ervoor gaf,opel intresseerd mij totaal niet dus vond ik 500euro wel een mooie prijssmiling smiley

hij is dus door mij aangekocht voor 500
jetcars bood 3325
hij is uiteindelijk weggegaan voor 2000
08-07-2009 09:07
Dus je hebt een Corsa GSi gekocht voor 500 euro (gaat er dan geen lampje branden?).

Vervolgens verkocht aan Jetcars (nog een paar lampjes).

Die koopt hem over voor teveel (inmiddels erg fel aan de ogen).

En is hij nou van jou gekocht voor 2000 aan jetcars of hebben die hem verkocht voor 2000?

Sorry, maar ik vind het een apart verhaal... Maar goed, ik ben blij voor je dat je uiteindelijk een goeie prijs voor je auto hebt gehad...
Toch heb ik het idee dat het daar ofwel is afgelopen met het gerommel met km-standen, ofwel het gebeurt niet bij alle auto's. Ik zat net eens even op de website te kijken, en er staat zat met km-standen richting 3 ton. Ook een Golf op benzine. Maar de komende weken even in de gaten houden of mijn auto nog weer verkocht gaat worden, en zo ja, met welke km-stand.

Voor het overige blijven het uiteraard handelaren, waarvan je niet mag verwachten dat ze serieus onderhoud of reparaties uitvoeren.
08-07-2009 09:47
Jaja, je koopt een Opel Corsa GSI van goed zes jaar oud voor Ä 500, en de eigenaar gaat daar natuurlijk gelijk mee akkoord... Afdeling sterke verhalen? Daarnaast is er ook al een topic over www.ikwilvanmijnbarrelaf.nl, en zijn er al tig topics over Jet Cars. Slotje dan maar?
08-07-2009 13:15
dat ik hem kocht starte de wagen niet,de starter was stuk de vorige eigenaar dacht dat de motor vaststond en vervangen moest worden,vandaar de zeer lage aankoop prijs.ik heb de wagen aan jetcars verkocht voor 2000 terwijl ze in eerste instantie3325 hadden geboden via de site
08-07-2009 14:14
Waarom heb je Jetcars eigenlijk niet gewoon gehouden aan het door hun geboden bedrag van Ä3.325?
08-07-2009 14:41
CRX16V heeft zich helemaal hiervoor speciaal aangemeld. Wat is dat toch iedere keer? Kan er geen controle komen op dit soort fakers?
08-07-2009 15:38
Toetsje
CRX16V heeft zich helemaal hiervoor speciaal aangemeld. Wat is dat toch iedere keer? Kan er geen controle komen op dit soort fakers?
Waaruit maak jij op dat CRX16V een faker is?nut smiley

Hij deelt zijn ervaring met ons en stelt de site ikwilvanmijnautoaf.be en jetcars ter discussie.

Vind het best interessant om zijn ervaring te lezen, ben dan ook benieuwd hoe die auto straks aangeboden word.
08-07-2009 16:21
Rayban
Waaruit maak jij op dat CRX16V een faker is?nut smiley

Omdat hij gematigd (anders zou hij helemaal door de mand vallen) positief is over JetCars. Een auto kopen voor 500 euro en vervolgens verkopen 2000 euro vind ik geen slechte deal.
En ik vraag het me af of deze auto uberhaupt wel op de site komt te staan, ik vraag me zelfs af of de auto wel bestaat.

Ik heb het hier gewoon te vaak gezien. Daarnaast kan ik het me moeilijk voorstellen dat iemand zich hiervoor speciaal aanmeldt, hoe kom je hier anders terecht (tenzij je de hele dag op JetCars zit te googlen)???

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-07-2009 16:23 door Toetsje.
Ben ff op hun site aan het kijken maar de auto's zijn wel erg goedkoop.
Je kan al voor paar tientjes en hok kopen...
Leuk als je nog iets zoekt wat voor de sloopregeling in aanmerking komt.
Ze hadden ooit een E39 M5. Daar was niet veul meer van over na een stoeipartijtje, maar daar stond ie toch weer te glimmen... incl 'weggepoetst' schade verleden...

Leuk als je nog iets zoekt wat voor de sloopregeling in aanmerking komt.

Gaat niet lukken, moet vanaf maart? 2008 op je naam staan
08-07-2009 17:54
Toetsje

hey toetsje
waarom zou ik een faker zijn?
ik wilde eerst contact zoeken met auto week om te zien of zij er geen artikel aan konden wijden,ik zag alleen nergens een contactlink naar de redactie of iets dergelijks vandaar dat ik me heb aangemeld op het forum.
ik ben alles behalve positief over jetcars.
als ik een auto koop voor 500euro,ik verkoop deze voor 2000euro dan heb ik idd geen slechte deal gemaakt, maar als je eens op marktplaats kijkt hoeveel er voor dit soort auto's gevraagt word dan is die 2000euro nix,hou er dan ook nog eens rekening mee dat ik de wagen moest laten afslepen, ik heb de startmotor vervangen, remblokken vervangen en groot onderhoud uitgevoerd.
als ik er 1000euro aan overgehouden heb dan zal het al veel zijn.
als je foto's wilt zien van de auto stuur dan eens een pm dan stuur ik ze meteen door

gevraagt word
Tot zover de vlaamse dominantie op het Groot Dictee.
08-07-2009 18:29
crx16v
Toetsje

hey toetsje

als je foto's wilt zien van de auto stuur dan eens een pm dan stuur ik ze meteen door

Kenteken zou wel fijn zijn. winking smiley
08-07-2009 19:13
Geelhoed

gevraagt word
Tot zover de vlaamse dominantie op het Groot Dictee.
Hoezo Vlaams?

Zit het topic nog eens terug te lezen maar het enige Belgische is de site ikwilvanmijnbrikaf.BE

Kenteken zou idd handig zijn maar als het een ex-belgische auto betreft zal er misschien een kenteken aangevraagd worden.
Rayban
Hoezo Vlaams?

Zit het topic nog eens terug te lezen maar het enige Belgische is de site ikwilvanmijnbrikaf.BE
Dat was daarvoor inderdaad de aanleiding.
08-07-2009 19:53
Denk (!) te weten hoe het te werk gaat:
- Er wordt een (liefst) buitenlandse auto te koop aangeboden
- Door hun wordt in 1e instantie een belachelijk hoog bod gedaan, zodat ze snel kunnen komen en de auto er nog staat
- Met een beetje discussieren met de eigenaar komt er toch een lager bedrag uit, maar zo goed dat de verkopende partij eigenlijk niet kan weigeren
- Auto wordt naar Rotterdam versleept
- Met KM-stand wordt (misschien) gerommeld..(lees lager)
- Exclusieve auto wordt te koop aangeboden.

Zeker bij deze GSi die maar 2000 euri gekost heeft is die met een leuke KM-stand "makkelijk" voor het dubbele te verkopen. KM-stand kan NIET gecontroleerd worden daar er geen NAP van is bijgehouden...mooie handel van ze...!!
08-07-2009 21:56
Zit dat JetCars in Spaanse Polder?
08-07-2009 22:07
Crx16v
als ik een auto koop voor 500euro,ik verkoop deze voor 2000euro dan heb ik idd geen slechte deal gemaakt

Hey, ik ben de eigenaar van JETCars, dus je wil mij oplichten? Kom wel ff langs met wat vrinden...Weet waar je huis woont !!

Ben niet echt de eigenaar, maar zo kan het wel gaan....grinning smiley
09-07-2009 09:15
schudde
crx16v
Toetsje

hey toetsje

Kenteken zou wel fijn zijn. winking smiley

als je in belgie je wagen verkoopt dan hou je je kentekenplaten,deze zijn gebonden aan de eigenaar en niet aan het voertuig.
ik heb de wagen nogeens op het net gezet,zodat de mensen die mij niet geloven de foto's en de gegevens kunnen zien van de wagen zoals ik hem had aangeboden.

[www.kapaza.be]

voordat toetsje weer begint,de advertentie staat op naam van mijn vriendin omdat zij een account heeft bij deze site.
Voor garantie en kwitantie......

Is Jet Cars op vakantie.

En voor de aandringers, de garantiehond Brutus staat u graag te woord in zijn persoonlijk kantoor.
09-07-2009 19:48
Lijkt me best balen om in die plaats te wonen.
(zie advertentie)
Waarom heb je niet alle mankementen in je advertentie gezet?
Wie weet komt jetcars dan nog een x op bezoek.

foto`s kon je ook gewoon hier neerzetten hoor.
09-07-2009 20:28
Zo...en dat Bels karretje wordt straks met een aangepaste km-stand voor minimaal het dubbele te koop aangeboden...weer iemand een illusie armer gemaakt, maar wel een stukje levenservaring rijker...kost iets, maar dan heb je ook wat !smiling bouncing smiley
Zie het als een lekker wijf met continu geslachtsziekte`s.

De eerste rit is lekker, daarna ervaar je de gebreken.
Overigens kan je het Jet Cars bijna niet meer kwalijk nemen dat ze barrels verkopen.

Zolang er na tig waarschuwingen nog goedzoekers zijn die blijven kopen....so be it. Ze komen dan met de broek op de knieen de drempel over.
10-07-2009 06:19
106accent
Overigens kan je het Jet Cars bijna niet meer kwalijk nemen dat ze barrels verkopen.

Zolang er na tig waarschuwingen nog goedzoekers zijn die blijven kopen....so be it. Ze komen dan met de broek op de knieen de drempel over.

Flinke voorraad 'barrels': S600, C63 AMG, CL63AMG, S65 AMG, SL65 AMG, 740iL tongue sticking out smiley
Als je jonge tweedehands niet bij de dealer koopt weet je gewoon dat er iets niet klopt. Overigens stond ik van de week buiten te kijken naar de auto van een collega van mij en toen viel ineens mijn oog op de kentekenplaathouder.... Jetcars dus. Moest er wel een beetje om lachen zeker ook omdat ik nooit hoor over problemen met die auto.
roubal
Zit dat JetCars in Spaanse Polder?

Nee, Waalhaven.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

Klik hier om in te loggen

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep