Autoreviews  |  Skoda Fabia 1.9 TDI Comfort (2000)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen5, handgeschakeld
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2000
Km-stand bij aanschaf3 km
Km-stand laatst162.553 km
Eerste review-invoer26-01-2005
Laatst gewijzigd26-01-2005

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: misschien

Vorige autoopel astra 1.7 D
(Gemiddelde lezerswaardering 79%)

Veel mensen verklaarde ons voor gek dat wij in aug 2000 zoveel geld voor een SKODA Fabia hadden betaald. Maar een Volswagen Golf met dezelfde type motor was veel duurder. Laag branstof verbruik, gemiddeld op vakantie 5ltr/100km incl autosnelweg en binnen door. Bij woonwerkverkeer 6ltr/100km . Groot koppel waardoor een prettig rijcomfort.
Goede wegligging ook bij hogere snelheden(autobahn).
Nadeel bekleding van dit bouwjaar erg vuil gevoelig. Dashboard: hier komen snel krassen in. Onderhoud doe ik zelf, wat ik niet kan hier ga ik mee naar de dealer.
Accessoires: trekhaak-airco-cruise control.
Volgens fabrieksgegevens en dealer kan er max 45 ltr brandstof in, maar heb er al makkelijk 50 ltr in gekregen.
Geen dag spijt gehad dat wij zijn gaan rijden met de Skoda Fabia TDI. Op lange ritten geen problemen met het zitten, ben zelf 1.90 lang.

Een klein roestplekje aan de achterspoiler Dit is door de dealer goed afgehandeld,en na 4,5 jaar is hier nog steeds niets van te zien. Temperatuursensor vervangen - raammechanisme linker voordeur vervangen, draaihoek sensor op stuurhuis vervangen Dank zij de vele verkeersdrempels heb ik 2 stabilisator stangetjes moeten vervangen. Ruitensproeierleiding naar achterruitwisser lekage (moet nog hersteld worden).
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

ActieAuto

ŠKODA VIERT DE TOUR Feestelijk veel voordeel ŠKODA Fabia: Verrassend groot in ...

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep