Autoreviews  |  Subaru Legacy Outback 2.5 AWD (1999)

Impressiefoto - de beschreven auto kan er anders uitzien
Uitvoering5-deurs
Versnellingen4, automaat
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2010
Km-stand bij aanschaf216.000 km
Km-stand laatst236.000 km
Eerste review-invoer01-09-2011
Laatst gewijzigd20-02-2012

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: ja
Auteur
Vorige autoSubaru Legacy 2WD 1995
(Gemiddelde lezerswaardering 55%)

Outback

Na vele jaren naar volle tevredenheid Legacy 2WD te hebben gereden een Legacy Outback aangeschaft.
De wagen bij een dealer gekocht zonder garantie, dat durf ik met Subaru wel aan, want ook de vorige wagens zijn zonder garantie gekocht en nooit problemen gehad.
Nu na 9 maanden in ons bezit en 20.000 km verder geen problemen gehad, we moeten alleen even wennen aan het hogere brandstof verbruik, staat wel weer tegenover dat de onderhoudskosten te verwaarlozen zijn.
Het is onze eerste automaat en we moeten zeggen dat het ons uitstekend bevalt.
Doordat er nooit een trekhaak heeft onder gezeten heeft de wagen geen kraakjes en rammeltjes hij rijdt als nieuw.
Zijn er nadelen ja, het hogere brandstof verbruik, gemiddeld in de winter 1op8 en in de zomer 1op10, we zouden een gasinstallatie kunnen plaatsen maar gaan minder kilometers maken waardoor het de vraag is of het verstandig is deze aan te schaffen.
De hogere zit is prettig en we vinden het model tijdloos.
Dit verslag heb ik in de wij vorm geschreven omdat mijn vrouw sinds we Subaru rijden een dikke vinger in de pap heeft bij de aanschaf van een andere auto, dit mag namelijk alleen een Subaru zijn, andere merken worden wat haar betreft uitgesloten.
Kortom de auto bevalt erg goed, is veilig, rijdt voortreffelijk en is net als z'n voorgangers erg ruim.
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep