Autoreviews  |  Volkswagen Golf 1.6 TDI 105pk BlueMotion Technology Trendl. (2011)

Uitvoering5-deurs
Versnellingen5, handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
Km-stand bij aanschaf6 km
Km-stand laatst40.000 km
Eerste review-invoer11-06-2011
Laatst gewijzigd02-12-2014

Comfortster vol ster vol ster vol ster vol ster leeg
Prestatiesster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Betrouwbaarheidster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Kostenster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Overall waarderingster vol ster vol ster vol ster vol ster vol
Zou u weer een auto van dit merk willen kopen: nee
Auteur
Vorige autoVW POLO 1.4
(Gemiddelde lezerswaardering 25%)

2.000 km

na 2000 km ben ik erg tevreden over de bleumotion-golf. in belgie uiteraard gekocht wegens de 15 procent korting,mooie salonkortingen(waarde 3000€) en mooie overname van m'n polo.
en natuurlijk ook voor de gekende kwaliteit en bedrijfszekerheid. mijn algemeen verbruik ligt nu over 2000km op 4.5l/100km! en ik rij gerust de snelheden die ik mag over autosnelwegen en gewestwegen. wel volg ik de schakelindikator. positief ben ik over de afwerking, lage geluidsbeleving (2000 toeren bij 120km/u) en het algemeen comfort.
negatief:sommige opties niet mogelijk, en bij erg regenweer geen zicht meer op de linkerbuitenspiegel.

steeds zonder kosten (40.000 km)

Inderdaad nog geen kosten gehad. Enkel een onderhoud aan 30000 .betaald 275 €. Dus tevreden over kwaliteit. Bedrijfszekere maar saaie auto......Maar toch kijken we al uit naar een auto met hogere zit . Na enkele proefritjes met ix35.qashqai.asx.sportage.....
De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.
Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Gebruikers geven Sanoma een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) voor het commercieel gebruik, de verveelvoudiging, de verspreiding, het maken van afgeleide werken, het tonen en uitvoeren van de gebruikersbijdragen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de website www.autoweek.nl en aanverwante activiteiten van Sanoma, waaronder publicatie in print en het promoten en verder verspreiden van de website (en daarvan afgeleide werken waaronder in print), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook.

mail naar een vriend plaats dit bericht op nujij plaats dit bericht op linkedin plaats dit bericht op digg maak een bookmark op delicious

Winterbandentest 2014 (Advertorial)

Zoek de voordeligste aanbiedingen van alle deelnemers van de AutoWeek Winterbandentest 2014.   Lees verder
  AutoWeek Winterbandentest 2014

ActieAuto

Golf nu vanaf € 17.490   Volkswagen heeft nu tijdelijk een heel aantrekkelijk aanbod. Zo rijdt ...

Verkoop je auto

Binnen 2 minuten je auto te koop zetten?

Verkoop je auto al vanaf Ä 7,75 ťn adverteer op AutoWeek en Auto Trader.
© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners - Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep